inzercia, predaj, predám, bazár

1Day Giraltovce asistentka predaja

Kategória: Obchod a predaj

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovedný prístup k práci
- orientácia na zákazníka
- komunikatívnosť a príjemné vystupovanie
- ochota pracovať dlhý/krátky týždeň
- flexibilnosť
- zdravotný preukaz pre prácu s potravinami
-osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu v potravinárstve (pre nástup nie je nutné)

Zamestnanecké výhody, benefity
- dlhodobá práca
- výplata vždy načas
- prémie

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vedenie pokladne ( blokovanie, manipulácia s peniazmi )
- Spracovanie dennej uzávierky na pokladni, odvod tržby
- Kontrola doby spotreby
- Kontrola správnosti cenoviek
- Preberanie tovaru od dodávateľa, vyloženie a priebežné dopĺňanie tovaru
- Podieľanie sa na pravidelných inventúrach
-Udržiavanie čistoty a poriadku na pracovisku
- Starostlivosť, obsluha zákazníka
- Ochrana majetkových hodnôt
- Dodržiavanie interných predpisov spoločnosti 1Day


NÁSTUP MOŽNÝ IHNEĎ po zaučení
700 eur v čistom + premie

kontaktná osoba:
Viktor Vaľko
tel.
svoje životopisy môžete zasielať na viktor.valko@
1Day Giraltovce asistentka predaja
Podobné inzeráty
brigádnička do predajne 1Day v OC Južanka
Hľadáme brigádničku do predajne 1Day v OC Južanka Trenčín. Pracovná doba: pondelok-piatok od 9:00 do 15:00 hod.,alebo od 15:00 do 20:00 hod. Mzda 4€ v čistom, brigáda vhodná pre mamičku na MD, alebo študentku 18+. Prípadne TPP 6hod skrátený úväzok. Ak Vás baví práca s ľuďmi, ste komunikatívna budeme radi, keď sa ozvete. Všetko ostatné zaučíme. Ak Vás táto ponuka brigády oslovila, volajte na uvedené tel. číslo. Tel. kontakt:
Asistent/ka predaja
Hľadám asistenta/tku predaja. Obchod 1.day, Komenského Bardejov. Náplň práce: - obsluhovanie zákazníkov - inkasovanie hotovostných a bezhotovostných platieb - práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť - udržiavanie čistoty a poriadku na predajni - zodpovednosť za plynulý chod predajne - preberanie tovaru, dokladanie tovaru a zodpovednosť za tovar - kontrola záruk - starostlivosť o správne označenie ceny a názvu tovaru - inventúry Pracovný čas: Pon. - Štv.: 8:00 - 19:00 Pia. - Sob.: 8:00 - 20:00 Nedeľa : 10:00 - 19:00 krátky a dlhý týždeň Požiadavky: - platný zdravotný preukaz na prácu s potravinami - Hygienické minimum - zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok, kreativita Druh pracovného pomeru: - živnosť / dohoda Termín nástupu: hneď životopisy prosím posielať na e-mail: komenskehobj@
Asistentka predaja / vedúca predajne
Pracovná pozícia: Asistentka predaja/vedúca predajne Druh pracovného pomeru: plný úväzok Miesto práce: Moldavská cesta, Košice, Slovensko Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 EUR/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek Zabezpečenie chodu prevádzky Aktívny predaj tovaru Vybavovanie reklamácií Práca s pokladňou Zamestnanecké výhody, benefity: Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie Osobnostné predpoklady a zručnosti: Kultivovaný slovný prejav, komunikácia, Organizovanie a plánovanie práce Tvorivosť (kreativita) Tímová práca Analyzovanie a riešenie problémov Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na ) Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi. Jazykové znalosti: Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti: Microsoft Word - Pokročilý Microsoft Excel - Základy Hospodárska korešpondencia - Základy Skladové hospodárstvo - Základy Pokladňa - Základy Kontaktné údaje: simona.selecka@ admar@
Asistentka predaja farmárskych potravín BA Nové mesto
Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto. Náplň práce: obsluha zákazníkov práca s dotykovou pokladnicou dokladanie tovaru príjem tovaru starostlivosť o predajňu starostlivosť o čistotu komunikácia so zákazníkmi komunikácia s dodávateľmi kontrola záruk Zamestnanecké výhody, benefity nákup prémiových potravín s výraznými zľavami preplácanie nadčasov voľné nedele a sviatky príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív príjemné až rodinné vzťahy stravné lístky prípadne finančný príspevok Mzdové podmienky (brutto) 950 - 1 150 EUR/mesiac Štrukturovaný životopis poprosim poslať namsro99@
Hľadám prácu na TPP
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.
asistentka predaja
Ponúkam prácu asistentka predaja do OC Galéria-predaj kabelky, peňaženky, atd.formou dohody,pri dlhšej spolupráci tpp. V prípade záujmu poslať životopis na e-mail.