48V BATERIA
Kategória:
Ostatné
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE.4ks BATERIA 16S3p 57,6v (2×28.3v) 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V
Nastaviť nabíjanie na
63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ...
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V
Nastaviť nabíjanie na
63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ...
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
Podobné inzeráty
SMART BMS JK pre 24v, 36V, 48V, 60V, 96V a iné (8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s)
NÁVOD NA ZAPOJENIE A KONFIGURACIU V SLOVENČINE!
Predám SMART BMS, pasuje k rôznym typom lifepo4 a Li-ion batériám.
Túto BMS je možné pripojiť k 6S, 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s, 20s s neobmedzenou kapacitou batérie v AH s výstupným výkonom 150A.
Cena 150A - 149,-EUR
Inteligentná a špičková BMS JK s balancérom (battery management system) pre všetky typy lithiových batérií, LiFepo4 aj li-ion. Všetko nastavovanie a monitorovanie sa robí cez prehľadnú Bluetooth aplikáciu. BMS má komunikačný port na Can bus a RS485 , 2 zabudované teplotné čidlá a ďalší port na teplotné čidlá externé.
BMS má aktívne balansovanie batériových článkov s možnosťou nastavenia presného prúdu balansovania 0,1-1A.
Je možné cez jednoduchú aplikáciu nastaviť počet batériových článkov na 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s.
Na každý článok je možné nastaviť maximálne volty na článok (kedy vypne možnosť viac nabiť a dovolí len vybíjať) a tiež minimálne volty a pri akých voltoch má batériu odpojiť od vybíjania (nabíjanie ostáva funkčné).
Množstvo možných nastavení, prehľadná obsluha aj nastavenie, poradím a vysvetlím.
Vhodné pre 24V, 36v, 48v, 60V, 90V a iné batérie k fotovoltaike a inému.
Maximálny stály odber je 150A a 200A podľa typu ale krátkodobo (30-60 sekúnd) vždy až dvojnásobok .
PREPOČTY DO PRAXE:
- 24V batéria - 100A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 2400W trvalo (4.800W krátkodobo)
- 24V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 3600W trvalo (7.200W krátkodobo)
- 24V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 4800W trvalo (9.600W krátkodobo)
- 48V batéria - 100A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 4800W trvalo (9.600W krátkodobo)
- 48V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 7200W trvalo (14.400W krátkodobo)
- 48V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 9600W trvalo (19.200W krátkodobo)
- 60V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 9000W trvalo (18.000W krátkodobo)
- 60V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 12000W trvalo (24.000W krátkodobo)
Poradím so zapojením, využívané najmä pre výrobu FVE batérií alebo elektrickým skútrom a podobne. Vhodné aj k automotive elektrobatériám ktoré majú neštandardné rozpätie batériových článkov nakoľko je možné nastaviť individuálne hodnoty.
V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať.
Pošlem aj poštou na dobierku - poštovné 5 eur. Alebo osobne v Chorvátskom grobe.
Predám nepoužité, nové SMART BMS JK pre 24v, 36V, 48V, 60V, 96V a iné (4s, 5s, 6s, 7s, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s)
NÁVOD NA ZAPOJENIE A KONFIGURACIU V SLOVENČINE!
Predám SMART BMS, pasuje k všetkým typom lifepo4 a Li-ion batériám.
Túto BMS je možné pripojiť k 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s, 20s s neobmedzenou kapacitou batérie v AH s výstupným výkonom 150A.
Široké príslušenstvo ako RS485 adaptér alebo LCD displej a podobne.
Cena za 150A BMS- 125,-EUR,
200A -175,-EUR,
100A -90,-EUR
Displej 22,-EUR
RS485 adapter 15,-EUR
Inteligentná a špičková BMS JK s balancérom (battery management system) pre všetky typy lithiových batérií, LiFepo4 aj li-ion. Všetko nastavovanie a monitorovanie sa robí cez prehľadnú Bluetooth aplikáciu. BMS má komunikačný port na Can bus a RS485 , 2 zabudované teplotné čidlá a ďalší port na teplotné čidlá externé.
BMS má aktívne balansovanie batériových článkov s možnosťou nastavenia presného prúdu balansovania 0,1-1A.
Je možné cez jednoduchú aplikáciu nastaviť počet batériových článkov na 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s.
Na každý článok je možné nastaviť maximálne volty na článok (kedy vypne možnosť viac nabiť a dovolí len vybíjať) a tiež minimálne volty a pri akých voltoch má batériu odpojiť od vybíjania (nabíjanie ostáva funkčné).
Množstvo možných nastavení, prehľadná obsluha aj nastavenie, poradím a vysvetlím.
Vhodné pre 24V, 36v, 48v, 60V, 90V a iné batérie k fotovoltaike a inému.
Maximálny stály odber je 150A ale krátkodobo (30-60 sekúnd) vždy až dvojnásobok .
PREPOČTY DO PRAXE:
- 24V batéria - 100A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 2400W trvalo (4.800W krátkodobo)
- 24V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 3600W trvalo (7.200W krátkodobo)
- 24V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 4800W trvalo (9.600W krátkodobo)
- 48V batéria - 100A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 4800W trvalo (9.600W krátkodobo)
- 48V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 7200W trvalo (14.400W krátkodobo)
- 48V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 9600W trvalo (19.200W krátkodobo)
- 60V batéria - 150A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 9000W trvalo (18.000W krátkodobo)
- 60V batéria - 200A BMS - max vybíjací a nabíjací prúd 12000W trvalo (24.000W krátkodobo)
Poradím so zapojením, využívané sú najmä pre výrobu FVE batérií alebo elektrickým skútrom a podobne. Vhodné aj k automotive elektrobatériám NMC ktoré majú neštandardné rozpätie batériových článkov nakoľko je možné nastaviť individuálne hodnoty.
V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať.
Pošlem aj poštou na dobierku - poštovné 5 eur. Alebo osobne v Chorvátskom grobe.
Predám BMS k li-ion batériám a nové batériové moduly s kapacitou 2,75Kwh.
Mám v ponuke BMS pre 6S, 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s o rôznych výkonoch, ale zväčša 100A, 120A, 150A a 200A. Na objednávku aj iné výkony.
1. typ - SMART BMS pre 24v, 36V, 48V a iné (8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s),
Ceny - 100A - 125,-EUR / 150A - 160,-EUR / 200A - 220,-EUR
Inteligentná a špičková BMS s balancérom (battery management system) pre všetky typy lithiových batérií, LiFepo4 aj li-ion. Všetko nastavovanie a monitorovanie sa robí cez prehľadnú Bluetooth aplikáciu. BMS má komunikačný port na Can bus a RS485, 2 zabudované teplotné čidlá a ďalší port na teplotné čidlá externé.
BMS má aktívne balansovanie batériových článkov s možnosťou nastavenia presného prúdu balansovania 0,1-1A.
Je možné cez jednoduchú aplikáciu nastaviť počet batériových článkov na 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s.
Na každý článok je možné nastaviť maximálne volty na článok (kedy vypne možnosť viac nabiť a dovolí len vybíjať) a tiež minimálne volty a pri akých voltoch má batériu odpojiť od vybíjania (nabíjanie ostáva funkčné).
Množstvo možných nastavení, prehľadná obsluha aj nastavenie, poradím a vysvetlím.
Vhodné pre 36v, 48v a iné batérie k fotovoltaike a inému.
Maximálny stály odber je 100A, 150A a 200A podla typu ale krátkodobo až dvojnásobok . To v praxi pri 48V batérii k FVE pri 150BMS znamená vybíjací prúd až 7200W trvalo a 14.400W krátkodobo.
2. typ - BMS s balansovaním 6S a 7S pre 24V len Li-ion (lifepo4 na objednávku)
Cena 65,-Eur
BMS s balancérom (battery management system) pre lithiove batérie na vytvorenie 24V baterie pre fotovoltaiku alebo iné.
BMS má aktívne balansovanie batériových článkov a teplotné čidlo.
Maximálny stály odber je 120A pre 6S a 100A pre 7S. To v praxi pri 24V batérii k FVE je vybíjací prúd až 3000W. BMS drží batériu v rozsahu 2,7V až 4,2V a balansuje články výkonom 30mA.
Ďalej ponúkam aj nove špičkové li-ion batérie s fotografie. Batéria ma 6 článkov a 125Ah, takže kapacita jednej batérie je 2,75KWh.
Cena jednej batérie je 300,-Eur.
Batéria sa používa do elektrického auta opel e-corsa. Ide o úplne nové články ktoré majú plánovanú životnosť v aute 3000 cyklov do zníženia kapacity na 80%. Pri použití vo fotovoltaike (nižšie prúdy a stabilná teplota) sa predpokladá životnosť až 5000 cyklov čo je pri každodennom nabití a vybití výdrž 15 rokov (do poklesu kapacity na 80%). Skladaním na seba sa dajú vytvoriť násobky 2,75Kwh, batéria na foto má 5,5Kwh.
V ponuke mám aj poskladané 12S a 15S batérie s týchto batériových článkov pre 48V fotovoltaické zostavy vhodné bežným meničom axpert, victron a iným. Vyrábané kapacity 5,5KWh až 22KWh, Ceny poskytnem na vyžiadanie.
Predám nový solárny set fotovoltaika , Hybridný solárny set s výkonomdo 3000W . Hotová fotovoltaická zostava na báze solárneho meniča SinusPRO-3000S 48V so zabudovaným regulátorom nabíjania MPPT 60A od Volt Polska spolu s FULL BLACK MONO SOLAR PANELY, x4 100Ah batériami, vodičmi a pripojovacími svorkami vytvárajú jedinečný off- mriežková súprava S AŽ 50% VÝKONU DO 3000W. Vďaka použitiu sínusového meniča napätia 48V/230V A 400Ah BATÉRIÍ môžete napájať zariadenia ako: TV prijímače, chladničky, chladničky, elektrické náradie, vodné čerpadlá, kompresory, transformátorové zdroje, zdroje pre notebooky, telefóny, centrály vykurovacie kachle, čerpadlá ústredného kúrenia, kancelárska technika - tlačiarne, skenery, počítače.
V sade získate:
1. 4 ks Fotovoltaický panel najnovšej generácie s maximálnym výkonom 355W, Solárny panel 360W Astro FULL BLACK MONO PALFCUT 10,68A 39,80V 176,5cm×104,8cm×3,5cm Možnosť rozšírenia nabíjacieho výkonu .
2. SOLAR CONVERTER UPS SINUSPRO-3000S (48V/230V/3000W) s regulátorom MPPT 60A od VOLT POLSKA
3. 4ks GÉLOVÁ BATÉRIA VOLT POLSKA AGM 100Ah BEZÚDRŽBOVÁ / Nutné dokúpiť samostatne 3 konektory na vzájomné prepojenie batérií
4. MC4 plus/mínus solárne káble 5m alebo dlhšie.
5. VYVAŽOVAČ BATÉRIE 48v.
Technické dáta:
Celkový výkon (okamžitý): 3000 VA Menovitý výkon (nepretržitý) 2100 W Spolupráca so solárnymi panelmi: Áno (vstavaný solárny regulátor) Solárny regulátor: 60 A MPPT | ~ 72V 48 - 90 VStabilizátor napätia AVR: Áno | 140 - 275 VACnabíjací prúd (sieť): 15ACnabíjacie napätie (sieť): 42,5V±0,5 - 58V±0,5Vstavaná batéria: NieNapätie batérie/s: 48 VDCChladenie: ventilátory radiátorovPrevádzková teplota: 0-40 stupňov CDRozmery [mm] : 650x440x240Hmotnosť [Kg]: 26Prípustný rozsah napájacieho napätia: Prepnutie na batériovú prevádzku prebieha, keď je sieťové napätie nižšie ako 160 V ( - 5 V) alebo vyššie ako 260 V ( - 5 V) Frekvencia napájacieho napätia: 45 Hz ~ 65 Hz Rozsah napätia výstupné napätie: Regulátor sieťového napätia: 204 - 240 V, UPS: 230 V ( - 3%) Frekvencia výstupného napätia UPS: 50 Hz ( - 0,5 Hz) Ochrana proti preťaženiu (napájanie batérie): V prípade preťaženia 110 % - 130 % odpojenie napájania nastáva po 30 s. Ak je preťaženie vyššie ako 130%, okamžite sa odpojí napájanie. vlhkosť: 10% RH ~ 90% RH
Cena za komplet je 2.890,-Eur . Záruka 24 mesiacov . Rozvoz po celej SR .
Predam iba odskusanu LiFePo4 bateria Pylontech US2000 PLUS s kapacitou 2,4 kWh. Napatie 48V. K dispozicii su dva kusy. Komplet balenie s kablami a prislusenstvom. Cena 800,- €/ks.
Ak by mal niekto zaujem, mam k tomu aj novy hybridny fotovoltaicky menic 8kW s wifi modulom SCMK MAX-8000W. Ten co je na fotkach. Cena 1000,- €/kus.
Pylontech baterie s tymto menicom komunikuju bez problemov. BMS komunikacny kabel je v cene.
Idealne osobny odber, ale tak da sa aj poslat.
Solarna bateria, 48V bateria, low voltage battery, FVE, fotovoltaicky menic, fotovoltika, fotovoltaika, bms, US3000, US5000, LiFePO4, LFP, hybridný solárny invertor 8000w 48V, solarne panely.
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE.4ks BATERIA 16S3p 57,6v (2×28.3v) 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V
Nastaviť nabíjanie na
63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ...
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW
O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW.
Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute.
V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.