A4 Avant 2.0tfsi quatro
Kategória:
Audi
Predám A4 Avant 2.0tfsi Quatro, r.v. 2005,221000km,manual. Úprava firmou ssracing, predok maska RS4, DTM nárazník, zadok S4, výfuky RS4 Carbon, 4x4 torsen stály pohon. Úplne nové rozvody,originál nové turbo,uloženie motora, pretesneny motor,piestne krúžky,nové držiaky na turbo+hadice, na turbe otvorené sanie,zaslepeny PVC ventil kvôli karbonizacii,simering vačky,olejové vedenie turba,spodný dekel. Vymenený olej v diferenciáloch, nový podvozok eibach, struny billstein, ešte nezabehnute nové komplet brzdy,všetky predné ramená,nové poloosi, podvozok gumoasfalt,nový strop. K úpravám,odladene na 260hp/400Nm( mám dieselovu 300hp/600Nm, tak oproti dieslovej je to o dosť vacsia raketa). Down Pipe rúra od turba, katalyzátor dám k autu, POPS AND BANGS(strieľanie do výfuka) a ALS na úplne zabitie turbodiery,drží tlak v turbe po preradení. LED denné svietenie,interiér,aj ŠPZ.tankovay iba Shell racing.
Auto bol nevhodný darcek pre môjho otca,mne stojí ako 4.nevyuzite. Predávať sa bude na 18bbs(na foto) alebo 19rs kolách,prípadne oboje.
Auto bol nevhodný darcek pre môjho otca,mne stojí ako 4.nevyuzite. Predávať sa bude na 18bbs(na foto) alebo 19rs kolách,prípadne oboje.
Podobné inzeráty
Predám nový klima kompresor značky MAHLE ACP 1081 000S - záruka, doklad o kúpe, originál krabica.
Kompresor je úplne nový, nepoužitý. Bohužiaľ som najskôr kupoval a k výmene som sa dostal až teraz, nakoniec mi nepasujú konektory, hoci v pohode fyzicky išiel namontovať, treba pozerať aj na farbu koncoviek.Nejdem to pájkovať, kedže je to nový diel so zárukou. Určite sa niekomu hodí v originálnom stave. Cena k jednaniu 160 euro, pôvodná cena bola "len" 260 euro.
detailny popis:
aplikácia vo vozidlách: AUDI
A6 C4 (4A2) 2.3, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 (4A2) 2.3 quattro, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 (4A2) 2.6, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 (4A2) 2.6 quattro, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 (4A2) 2.8, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 (4A2) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 (4A2) 2.8, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 (4A2) 2.8 quattro, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro, 169 kW, [1994 - 1997] (AAN)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI, 85 kW, [1994 - 1997] (AAT)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI, 103 kW, [1994 - 1997] (AEL)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI quattro, 103 kW, [1995 - 1997] (AEL)
A6 C4 Avant (4A5) 2.3, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 Avant (4A5) 2.3 quattro, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6, 102 kW, [1994 - 1997] (ACZ)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6 quattro, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8 quattro, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 Avant (4A5) S6 Turbo quattro, 169 kW, [1994 - 1997] (AAN)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI, 85 kW, [1994 - 1997] (AAT)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI, 103 kW, [1994 - 1997] (AEL)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI quattro, 103 kW, [1995 - 1997] (AEL)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 120 kW, [1995 - 1996] (AEJ)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 120 kW, [1995 - 1996] (AEJ)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 128 kW, [1994 - 1996] (AAH)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1996] (AAH)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 142 kW, [1996 - 2002] (ACK, AMX, APR, ALG, AQD)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 142 kW, [1996 - 2002] (ACK, AMX, APR, ALG, AQD)
COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro, 169 kW, [1992 - 1996] (ABY)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.6, 110 kW, [1992 - 1996] (ABC)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.8, 128 kW, [1991 - 1996] (AAH)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.8 quattro, 128 kW, [1991 - 1996] (AAH)
CABRIOLET B3 (8G7) 2.6, 110 kW, [1993 - 2000] (ABC)
CABRIOLET B3 (8G7) 2.8, 128 kW, [1992 - 2000] (AAH, AFC)
80 B4 limuzina (8C2) 2.6, 110 kW, [1992 - 1994] (ABC)
80 B4 limuzina (8C2) 2.6 quattro, 110 kW, [1992 - 1994] (ABC)
80
Predám nový klima kompresor značky MAHLE ACP 1081 000S - záruka, doklad o kúpe, originál krabica.
Kompresor je úplne nový, nepoužitý. Bohužiaľ som najskôr kupoval a k výmene som sa dostal až teraz, nakoniec mi nepasujú konektory, hoci v pohode fyzicky išiel namontovať, treba pozerať aj na farbu koncoviek.Nejdem to pájkovať, kedže je to nový diel so zárukou. Určite sa niekomu hodí v originálnom stave. Cena k jednaniu 130 euro, pôvodná cena bola "len" 260 euro.
detailny popis:
aplikácia vo vozidlách: AUDI
A6 C4 (4A2) 2.3, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 (4A2) 2.3 quattro, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 (4A2) 2.6, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 (4A2) 2.6 quattro, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 (4A2) 2.8, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 (4A2) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 (4A2) 2.8, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 (4A2) 2.8 quattro, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 (4A2) S6 Turbo quattro, 169 kW, [1994 - 1997] (AAN)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI, 85 kW, [1994 - 1997] (AAT)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI, 103 kW, [1994 - 1997] (AEL)
A6 C4 (4A2) 2.5 TDI quattro, 103 kW, [1995 - 1997] (AEL)
A6 C4 Avant (4A5) 2.3, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 Avant (4A5) 2.3 quattro, 98 kW, [1994 - 1995] (AAR)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6, 102 kW, [1994 - 1997] (ACZ)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.6 quattro, 110 kW, [1994 - 1997] (ABC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1997] (AAH, AFC)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 Avant (4A5) 2.8 quattro, 142 kW, [1995 - 1997] (ACK)
A6 C4 Avant (4A5) S6 Turbo quattro, 169 kW, [1994 - 1997] (AAN)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI, 85 kW, [1994 - 1997] (AAT)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI, 103 kW, [1994 - 1997] (AEL)
A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI quattro, 103 kW, [1995 - 1997] (AEL)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 120 kW, [1995 - 1996] (AEJ)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 120 kW, [1995 - 1996] (AEJ)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 128 kW, [1994 - 1996] (AAH)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 128 kW, [1994 - 1996] (AAH)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8, 142 kW, [1996 - 2002] (ACK, AMX, APR, ALG, AQD)
A8 D2 (4D2, 4D8) 2.8 quattro, 142 kW, [1996 - 2002] (ACK, AMX, APR, ALG, AQD)
COUPE B3 (89, 8B3) S2 quattro, 169 kW, [1992 - 1996] (ABY)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.6, 110 kW, [1992 - 1996] (ABC)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.8, 128 kW, [1991 - 1996] (AAH)
COUPE B3 (89, 8B3) 2.8 quattro, 128 kW, [1991 - 1996] (AAH)
CABRIOLET B3 (8G7) 2.6, 110 kW, [1993 - 2000] (ABC)
CABRIOLET B3 (8G7) 2.8, 128 kW, [1992 - 2000] (AAH, AFC)
80 B4 limuzina (8C2) 2.6, 110 kW, [1992 - 1994] (ABC)
80 B4 limuzina (8C2) 2.6 quattro, 110 kW, [1992 - 1994] (ABC)
80
Dobrý deň,
predám spojkovú sadu lamelu 240mm a zotrvačník na Audi A4 B6 1.9 TDI 96kw kód motora AVF. Rozumnej dohode sa nebráním pre bližšie informácie volať
Zotrvačník pasuje do nasledujúcích aut
AUDI A6 C5 (4B2) 1.9 TDI 96kW / 130HP
AUDI A6 C5 Avant (4B5) 1.9 TDI 96kW / 130HP
AUDI A4 B6 (8E2) 1.9 TDI 96kW / 130HP
AUDI A4 B6 (8E2) 1.9 TDI quattro 96kW / 130HP
VW PASSAT B5.5 (3B3) 1.9 TDI 96kW / 130HP
VW PASSAT B5.5 (3B3) 1.9 TDI 4motion 96kW / 130HP
VW PASSAT B5.5 (3B3) 2.0 TDI 100kW / 136HP
VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 1.9 TDI 96kW / 130HP 100kW / 136HP
AUDI A4 B6 Avant (8E5) 1.9 TDI 96kW / 130HP
AUDI A4 B6 Avant (8E5) 1.9 TDI quattro 96kW / 130HP
SKODA SUPERB I (3U4) 2.0 TDI 103kW / 140HP
AUDI A6 C6 (4F2) 2.0 TDI 89kW / 121HP 100kW / 136HP 103kW / 140HP 120kW / 163HP 120kW / 163HP 125kW / 170HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI 93kW / 126HP 100kW / 136HP 103kW / 140HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro 103kW / 140HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI 16V 103kW / 140HP 120kW / 163HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro 120kW / 163HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI 125kW / 170HP
AUDI A4 B7 (8EC) 2.0 TDI quattro 125kW / 170HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI 93kW / 126HP 100kW / 136HP 103kW / 140HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro 103kW / 140HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI 16V 103kW / 140HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI 2006-06 - 2008-06 120kW / 163HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro 2006-06 - 2008-06 120kW / 163HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI 2006-06 - 2008-06 125kW / 170HP
AUDI A4 B7 Avant (8ED) 2.0 TDI quattro 2006-06 - 2008-06 125kW / 170HP
AUDI A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI 2005-09 - 2006-06 89kW / 121HP 100kW / 136HP 103kW / 140HP
AUDI A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI 2009-04 - 2011-08 120kW / 163HP
AUDI A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI 2008-10 - 2011-08 125kW / 170HP
SEAT EXEO (3R2) 2.0 TDI 2008-12 - 2013-05 88kW / 120HP 105kW / 143HP 125kW / 170HP
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-07 - 2013-05 88kW / 120HP 105kW / 143HP 125kW / 170HPSEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-05 - 2013-05 105kW / 143HP
SEAT EXEO ST (3R5) 2.0 TDI 2009-05 - 2013-05 125kW / 170HP
Predám A4 Avant 2.0tfsi Quatro, r.v. 2005,217000km,manual. Úprava firmou ssracing, predok maska RS4, DTM nárazník, zadok S4, výfuky RS4 Carbon, 4x4 torsen stály pohon. Úplne nové rozvody,originál nové turbo,uloženie motora, pretesneny motor,piestne krúžky,nové držiaky na turbo+hadice, na turbe otvorené sanie,zaslepeny PVC ventil kvôli karbonizacii,simering vačky,olejové vedenie turba,spodný dekel. Vymenený olej v diferenciáloch, nový podvozok eibach, struny billstein, ešte nezabehnute nové komplet brzdy,všetky predné ramená,nové poloosi, podvozok gumoasfalt,nový strop. K úpravám,odladene na 260hp/400Nm( mám dieselovu 300hp/600Nm, tak oproti dieslovej je to o dosť vacsia raketa). Down Pipe rúra od turba, katalyzátor dám k autu, POPS AND BANGS(strieľanie do výfuka) a ALS na úplne zabitie turbodiery,drží tlak v turbe po preradení. LED denné svietenie,interiér,aj ŠPZ.
Auto som kupil otcovi,lebo vždy sa za takými otáčal,ale vrátil mi ho, kvôli zvuku, že to je na neho moc,reve,strieľa, turbo odfukuje, je to orchester-perfektne odladeny. Nenapadá má nič čo by tam bolo treba vymeniť alebo opraviť. Možno 300€ lakyrnikovi za prednú kapotu a nárazník(od kamienkov) aby bolo úplne tip top. Tomu som sa nevenoval, nepoznám žiadneho lakyrnika a drblo by ma keby nesedela farba úplne tak som sa tým netrápil. Tankovany iba Shell racing. Spotreba sa dá aj do 7l, ale niesom si istý či je to auto na daily jazdenie-zvuk je fakt masaker, otec najazdí 600 km mesačne tak som rátal,že si to bude užívať,lebo pripravené je na celkom veľký nový nájazd a vydržalo by mu hádam navždy. Ja ho mám ako 4.auto a stojí. Auto by som predával buď na bbs18(na foto), alebo rs19 kolách,prípadne oboje (kto by ake chcel). Cena okolo 9000€(dohoda istá). Myslím,že u nás je pravdepodobne jediné svojho druhu. Fotku pridávam z inzerátu keď som ho kupoval ja, nejak nestíham sa venovať foteniu. Prípadne vymením za niečo civilnejšie v automate
Predám A4 Avant 2.0tfsi Quatro, r.v. 2005,217000km,manual. Úprava firmou ssracing, predok maska RS4, DTM nárazník, zadok S4, výfuky RS4 Carbon, 4x4 torsen stály pohon. Úplne nové rozvody,originál nové turbo,uloženie motora, pretesneny motor,piestne krúžky,nové držiaky na turbo+hadice, na turbe otvorené sanie,zaslepeny PVC ventil kvôli karbonizacii,simering vačky,olejové vedenie turba,spodný dekel. Vymenený olej v diferenciáloch, nový podvozok eibach, struny billstein, ešte nezabehnute nové komplet brzdy,všetky predné ramená,nové poloosi, podvozok gumoasfalt,nový strop. K úpravám,odladene na 260hp/400Nm( mám dieselovu 300hp/600Nm, tak oproti dieslovej je to o dosť vacsia raketa). Down Pipe rúra od turba, katalyzátor dám k autu, POPS AND BANGS(strieľanie do výfuka) a ALS na úplne zabitie turbodiery,drží tlak v turbe po preradení. LED denné svietenie,interiér,aj ŠPZ.
Auto som kupil otcovi,lebo vždy sa za takými otáčal,ale vrátil mi ho, kvôli zvuku, že to je na neho moc,reve,strieľa, turbo odfukuje, je to orchester-perfektne odladeny. Nenapadá má nič čo by tam bolo treba vymeniť alebo opraviť. Možno 300€ lakyrnikovi za prednú kapotu a nárazník(od kamienkov) aby bolo úplne tip top. Tomu som sa nevenoval, nepoznám žiadneho lakyrnika a drblo by ma keby nesedela farba úplne tak som sa tým netrápil. Tankovany iba Shell racing. Spotreba sa dá aj do 7l, ale niesom si istý či je to auto na daily jazdenie-zvuk je fakt masaker, otec najazdí 600 km mesačne tak som rátal,že si to bude užívať,lebo pripravené je na celkom veľký nový nájazd a vydržalo by mu hádam navždy. Ja ho mám ako 4.auto a stojí. Auto by som predával buď na bbs18(na foto), alebo rs19 kolách,prípadne oboje (kto by ake chcel). Cena okolo 7800€. Myslím,že u nás je pravdepodobne jediné svojho druhu. Fotku pridávam z inzerátu keď som ho kupoval ja, nejak nestíham sa venovať foteniu. Prípadne vymením za niečo civilnejšie v automate