inzercia, predaj, predám, bazár

AdBlue

Kategória: Auto Moto

AdBlue
AdBlue
Podobné inzeráty
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur Ďalšie produkty na:
PRO-TEC Ad ADITIV 250 ml - aditívum do AdBlue
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle. Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®: SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva. Aplikácia: 10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže. 25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže. Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®. Obsah: 250 ml Postačuje na: 150 l AdBlue® Cena: 19,20 Eur Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur Ďalšie produkty na:
WIRTGEN Odstránenie Deaktivácia ADBLUE DPF EGR W200 WR 250
TEL: +48 787893205 heavydiag@ heavydiag./ - Čiastočne Ponuka Ahoj. Ponúkame službu programového vypnutia systému SCR (Adblue) DPF EGR vo frézach, stabilizátoroch pôdy, šmykových finišeroch WIRTGEN s motormi Cummins a Caterpillar. Po našom servise stroj neprejde do núdzového režimu pre poruchu úpravy výfukových plynov, dnes neberie drahú močovinu adblue, neprechádza nepretržitou regeneráciou a podobne. Máme riešenia pre väčšinu stavebných strojov nasledujúcich značiek: CAT CATERPILLAR DOOSAN KOMATSU HITACHI KUBOTA CUMMINS LIEBHERR PERKINS VOLVO HYUNDAI Ku každej objednávke pristupujeme individuálne. Máte problém s Adblue DPF v inom stroji? Zavolajte nám, vyriešime váš problém! Príklady modelov fréz WIRTGEN: W200 W200i W250 W250! W250Fi W250Fi W250Fi W220Fi W220Fi W220Fi W210Fi W210Fi W210Fi W207Fi W207Fi W207Fi W200Hi W200Hi W200Hi W200Fi W200Fi W200Fi W150XFi W150XFi W150XFi W130XFi W130XFi W130XFi W120XFi W120XFi W120XFi W120XTi W120XTi W120XT W100XFi W100XFi W100XFi W120Ri W120Ri W120Ri W100Ri W100Ri W100Ri W60Ri W60Ri W60Ri W50Ri W50Ri W50Ri WIRTGEN stabilizátor pôdy: WR200XLi WR200XLi WR200XLi WR240i WR 240 i WR240 i WR250i WR 250 i WR250 i Recyklátor WIRTGEN: W240CRi W 240 CRi W240CR a W240 CRi W380CRi W380CRi W380CR a W380CRi Šmykľavé dlaždice WIRTGEN: SP15i SP 15 i SP15 i SP25i SP 25 i SP25 i SP61i SP 61 i SP61 i SP61i SP 61 i SP61 i SP62i SP 62 i SP62 i SP64i SP 64 i SP64 i SP94i SP 94 i SP94 i SP102i SP 102 i SP102 i SP124i SP 124 i SP124 i TCM95i TCM 95 i TCM95 i TCM180i TCM 180i TCM180 i
Vypnutí Adblue - deaktivace Adblue systému
Dobrý den, rád bych Vám nabídl deaktivaci adblue - vypnutí adblue systému na Vašem osobním voze, dodávce, kamiónu nebo pracovním stroji formou přehrátí softwaru ve Vaší řídící jednotce - žádné emulátory apod. Díky našemu špičkovému vybavení dokážeme většinu jednotek vypnout po kabelu - tzn nedochází k demontáži řídící jednotky, což přináší největší benefit v rychlosti úpravy a tedy lepší konečné ceně. Jsme profesionální tým, pro který je spokojenost zákazníka hlavní cíl. V případě problémů po úpravě (které se ovšem téměř nevyskytují) problém vyřešíme a určitě se nám dovoláte :-) Při domluvě přijede náš technik k Vám a vy nemusíte nikam cestovat nebo dopravovat Váš stroj či kamión. Ceny jsou individuální - na dotaz. Možno domluvit množstevní slevu. Pro nacenění nám postačí, když pošlete štítek z motorového prostoru, popřípadě jméno stroje, rok výroby, motor včetně kw na Whatsapp, nebo na našich stránkách a my Vám pošleme cenouvou nabídku. Neváhejte nás kontaktovat na Whatsapp, telefon, popř. web Příklady značek, které nejčastěji děláme: Osobní Auta: Audi,VW,Škoda,Seat,Fiat,Citroen,Peugeot,Ford,Bmw,Mercedes Benz,Volvo Kamióny: Scania,DAF,Volvo,Mercedes Benz,Renault,Man Pracovní Stroje: Caterpillar,Deutz,John Deere,Claas,New Holland,JCB,Fendt,Cummins, Rottne
Dvojplášťová nádrž na adblue 5000
Dvojplášťová nádrž na Adblue vyrobená z UV odolného MDPE materiálu rotačnou technológiou bez zvarov a iných spojov. Nádrž je určená pre neverejný výdaj s uložením interiéri, alebo exteriéry s vyhrievaním. Výdajné zariadenie Adblue nádrži je odolné voči korózii vyrobené z plastu a nerezovej ocele. Základné vybavenie nádrži: – Ponorné čerpadlo 230V – 35 lit/min, – 6m výdajná hadica s navijakom, – Manuálna výdajná pištoľ, – Spínač čerpadla, – 600 mm inšpekčný otvor vnútornej nádrže, – Plniaci otvor, – Plavákový hladinomer, – Alarm preplnenia, – Držiak pištole, – Vzduchový ventil vnútornej nádrže, Záruka 10 rokov na telo nádrže a 24 mesiacov na vybavenie nádrže. V cene je zahrnuté vybavenie nádrže s kompletnou dokumentáciu a zaškolením obsluhy. Naša spoločnosť zabezpečuje kompletný záručný aj pozáručný servis nádrži. Cena 3.200,-€ + DPH, možný odpočet DPH = 3.840,-€ ( cena je uvedená bez dopravy) Možná doprava po dohode. Možnosť dokúpenia množstva doplnkov, ako aj iných veľkosti nádrži od 100 do 15 000 litrov. Viac informácii na
Odstranenie Adblue
Odstránenie poruchy s AdBlue SCR Odborne odstránime aktivujeme/deaktivujeme poruchu systému SCR AdBlue z vozidla. Chybové kódy P20EE, P2BAD, P20E8, P20F6 – Jumper – Boxer 2.0BlueHDi Fiat, Peugeot, Citroen, BMW, Mazda, Skoda, audi, vw