Adblue DPF EGR Chiptuning
Kategória:
Auto Moto
Odstavenie Adblue DPF EGR Chiptuining podtátačanie prevodovky DSG a iné...
Podobné inzeráty
Ponúkam motorové úpravy - Chiptuning, originálny software, úprava teplých startov, EGR off, DPF off, AdBlue off,
Ponúkam chiptuning formou
úpravy mobilným technikom, kdekolvek po celom SVK, s možnosťou dodatočného doladenia vozidla.
Profesionálny chiptuning garantuje zvýšenie výkonu AŽ o 35%, doživotná záruka na prehránie SW ZDARMA
* Softwarové úpravy riadiacich jednotiek
* Zvýšenie výkonu, sníženie spotreby (chiptuning)
* Kontrola SW (či je v riadiacej jednotke korektní SW)
* Opravy SW - opravy poškodených súborov od amatérskych chiptunerov
* Úpravy radenia automatických prevodoviek
* Opravy riadiacich jednotiek a elektroniky
* Opravy riadiacich jednotiek
* Klonování riadiacich jednotiek
* Reaktivacia jednotiek airbagu
* Opravy autorádií a navigací
* Opravy tachometrov
* Opravy prístrojových dosiek
* Úprava teplých startov, EGR off, DPF off, AdBlue off,
* IMMO OFF
* Čeština do BMW, SUZUKI, AUDI atď...
Chipovanie od 50€
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,20 Eur
Ďalšie produkty na:
Vlastnosti: Ad ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť SCR katalyzátor. Ad ADITIV tiež udržuje čistý vstrekovač AdBlue. Ad ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadne toxické zvyšky. Ad ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.
Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:
SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia
Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť k jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne, OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvýšenie spotreby paliva.
Aplikácia:
10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
Opakovací cyklus: Pri každom tankovaní AdBlue®.
Obsah: 250 ml
Postačuje na: 150 l AdBlue®
Cena: 19,20 Eur
Dodanie Slovenskou poštou, platba dobierkou: 4,60 Eur
Ďalšie produkty na:
Ponúkam kodovanie komfortnych funkcii , diagnostiku , chiptuning, vypnutie imobilizéru Ceny od 15eur. Po dohode môžem prísť až priamo k Vám v rámci celého Slovenska kamkoľvek. V prípade ak neviete čo všetko sa dá aktivovať/deaktivovať na vašom aute, tak mi napíšte mail cez formulár dole, obratom zašlem všetky možnosti konkrétne na Vaše vozidlo.
Príklady: Vypnutie alebo zapamätanie start/stop,
Asistencia jazdného pruhu,
Aktivácia light assit, rozpoznávanie značiek,
Aktivácia MirrorLink in motion, video počas jazdy ( VIM - Video in Motion)
Vypnutie upozornenia pásov,
Aktivácia a nastavenie XDS,
prisvedcovanie do zákrut,
aktivácia denného svietenia,
Aktivácia skrytého menu, kódovanie batérie,
Oprava teplých štartov
Možnosť spolupráce pre autoservisy alebo pre ľudí ktorí nevedia ako začať - poradenstvo pri výbere diagnostiky, servisných zariadení alebo chiptuning zariadení + online služba podpory + dodávanie profesionáne upravených máp konkrétne na dané vozidlo - Viac info po telefóne.
Chiptuning: ceny podla typu auta od 80 po 150eur.
Navýšenie výkonu si môžte pozrieť na stránke
Úpravy DSG / S - tronic prevodovky - odstránenie podtáčania, zrýchlené radenie, zvýšenie krútiaceho momentu.
Cena zahŕňa : Základnú diagnostiku, Zálohovanie softvéru, Samotnú úpravu auta, Kontrolu nastavenia, Doživotnú záruku na modifikovaný program
Vypnutie imobilizéra na všetkých autách - cena od 50 po 150e
Vypnutie elektronického zamku riadenia - ELV
Overenie kilometrov
DPF OFF, EGR OFF, LAMBDA OFF,
vypnnutie vírivych klapiek
Popcorn - hard cut limiter
Burbles
Vypnutie chybových hlášok
Launch control
a veľa iného..
Na všetky úkony sa vzťahuje ZÁRUKA s možnosťou vrátenia do pôvodného stavu.
Všetky úkony sa realizujú originálnymi diagnostikami a káblami, žiadne čínske diagnostiky a podobne pri ktorom hrozí riziko nenávratného poškodenia riadiacej jednotky alebo celého elektrického systému v aute, preto si treba dobre rozmyslieť komu svoje auto zveríte!
Nový instagram: cardiag_
Chiptuning všetkých vozidiel audi,vw,skoda,seat,bmw,peugeot,citroen,opel, mercedes, hyundai, kia, dacia, porsche,mini
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov.
Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám.
Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď...
- Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off)
- Aktivácia/Deaktivácia systému EGR
- Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP
- Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE
- Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra
- Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu
- Oprava teplých a studených štartov
- Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora
Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster)
- Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela
- Korekcia počítadla najazdených KM
- Výmena displayov
Autokľúče a štartovacie karty:
-Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet
Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi: VAG, BMW, TOYOTA, PSA, OPEL, LAND ROVER, MERCEDES-BENZ, RENAULT, LAUNCH, AUTEL, ABRITES, FLASHTEC, SMOK, CARPROG, ALIENTECH...
Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni.
Tel.: mail: info@
ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, STAGE 1...
Autoelektronika/Autodiagnostika – podpora pre autoservisy aj koncových zákazníkov.
Ponúkame komplexnú podporu pre autoservisy v oblasti autoelektroniky a autodiagnostiky. Riešenia závad a porúch riadiacich jednotiek formou servisného výjazdu priamo k Vám.
Kompletný servis (výmena, oprava, klonovanie, adaptácia a úpravy) riadiacich jednotiek motorov (ECU), prevodoviek (TCU), komfortných jednotiek (BSI/), imobilizérov (IMMO), jednotiek airbagov (ABG), kalibrácia a základné nastavenie vzduchových podvozkov atď...
Taktiez disponujeme silnym skladovym zazemim nahradnych riadiacich jednotiek pre Vas automobil.
- Trvalé odstránenie chýb a chybových kódov (DTC off)
- Aktivácia/Deaktivácia systému EGR
- Aktivácia/Deaktivácia filtra pevných častíc DPF/FAP
- Aktivácia/Deaktivácia SCR/ADBLUE
- Aktivácia/Deaktivácia imobilizéra
- Aktivácia/Deaktivácia virivých klapiek nasávania vzduchu
- Oprava teplých a studených štartov
- Optimalizácia výkonu (chiptuning), nahratie pôvodného fabrického SW do RJ motora
Oprava, úprava a výmena prístrojových panelov (Instrument Cluster)
- Adaptácia imobiliźera po výmene prístrojového panela
- Korekcia počítadla najazdených KM
- Výmena displayov
Autokľúče a štartovacie karty:
-Predaj kľúčov a štartovacích kariet, spárovanie s autom, deaktivácia kľúča po strate, frézovanie planžiet
Disponujeme koncernovými a multikoncernovými autodiagnostickými nástrojmi.
Sme Vám k dispozícii 24 hodín denne / 7 dní v týždni.
Tel.: mail: info@
ADBlue, EOLYS, SCR, DPF, FAP, EGR, LAMBDA, MAF, TVA, SWIRL, CHIPTUNING, DTC, IMMO, STAGE 1...