inzercia, predaj, predám, bazár

Admin práce z domu

Kategória: Administratíva

Som výborná v administratíve a mám skvelé organizačné schopnosti.

Pracujem prevažne z domu.

Ak potrebujete niekoho kto vám pomôže zorganizovať vaše aktivity plus pomoze s administratívou zavolajte mi.

Cena práce dohodou podľa množstva práce atď.
Admin práce z domu
Podobné inzeráty
Bardejov - admin. pracovník - poľský jazyk PODMIENKOU
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove. Po vzájomnej dohode a adekvátnom zaškolení je možný home-office. Ide o prácu najmä pre ženy. Náplň práce: - administratívna činnosť v interných systémoch, - snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta, - vytváranie profilov, - denno-denná telefonická komunikácia s uchádzačmi, - proaktívne riešenie vzniknutých problémov. Vyžadujeme: - flexibilitu, - schopnosť práce pod tlakom, - tímový hráč, - príjemný prejav, - znalosť POĽSKÉHO jazyka PODMIENKOU! - ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou, - nie je nevyhnutné pochádzať z Bardejova, prácu môžete vykonávať z domu, - vlastné auto je výhodou. Ponúkame: - prácu cez týždeň (08:00 - 16:00), - príjemné pracovné prostredie (po vzájomnej dohode možný home-office), - mladý a dynamický kolektív, - práca v rýchlo rastúcej firme. Vaše životopisy s fotografiou zasielajte na e-mail: info@ V prípade vášho záujmu nás kontaktujte telefonicky na čísle: Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Administratívny pracovník
Miesto výkonu práce: Stará Ľubovňa Termín nástupu: ihneď Druh pracovného pomeru: v rámci národného projektu „Prax pre mladých“ Mzdové podmienky: 234, 42 €/mesiac (20 hod. týždenne) - vypláca Úrad práce sociálnych vecí a rodiny Získavanie a prehlbovanie pracovných zručností a praktických skúseností, ktoré zodpovedajú dosiahnutému stupňu vzdelania formou praxe. Prax sa môže vykonávať len na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi uchádzačom o zamestnanie, vedeným v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny a na základe uzatvorenej písomnej dohody medzi zamestnávateľom a Úradom práce sociálnych vecí a rodiny. Prax sa vykonáva najmenej 3 a najviac 6 mesiacov, bez možnosti jej predĺženia a opakovaného vykonávania, v rozsahu 20 hodín týždenne (4 hodiny denne). Základné podmienky Úradu práce sociálnych vecí a rodiny, ktoré musí kandidát spĺňať: -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí mať uchádzač o zamestnanie vek do 29 rokov -v deň nástupu na vykonávanie praxe musí byť uchádzač o zamestnanie vedený v evidencii uchádzačov o zamestnanie najmenej 1 mesiac -dosiahnutý stupeň vzdelania Náplň práce: -kopírovanie, skenovanie a zakladanie určenej dokumentácie -práca s počítačom a internetom -administratívne práce -príprava a expedícia odoslanej pošty -asistencia pri rôznych projektoch Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: -stredoškolské s maturitou Osobnostné predpoklady a zručnosti: -práca s počítačom a internetom -Microsoft Excel – pokročilý -Microsoft Word – pokročilý -komunikatívnosť V prípade, že máte záujem a zároveň spĺňate vyššie uvedené požiadavky zašlite nám svoj životopis na adresu: profesia@ Sme rýchlo rastúca firma zameraná na zber kuchynského a potravinového odpadu s najväčším pokrytím poskytovaných služieb na celom Slovensku. Viac informácií na
Administratívna práca z domu
Hladáme spolupracovníkov na prácu z domu. Hlavnou činnosťou firmy je pomoc ľuďom zlepšiť si život finančne aj zdravotne. Ide o jednoduchú prácu vykonávanú z domu na pár hodín denne. Náplň práce: -Administratívne úkony na PC alebo telefóne -Písomná komunikácia, odpovedanie na otázky -Pridávanie inzercie -Poskytovanie informácií o produktoch -Neskôr zaučenie nových spolupracovníkov do práce online Firma ponúka plnohodnotné zaučenie do práce ktoré prebieha online. Priebežne je možné sa zúčastňovať online školení. Pracovná doba je flexibilná, každý pracuje kedy to jemu vyhovuje. V priemere je vhodné prácu vykonávať 2-3 hodiny denne. Výška zárobku je premenlivá, v priemere 200-1000 € a neskôr aj viac. Výplata na bankový účet. Práca vhodná pre celé SR. Požiadavky: - notebook alebo telefón, internet - základné znalosti práce na PC, pravopis, texty, kopírovanie, vkladanie inzercie - znalosť slovenskej gramatiky - kultivovaný spôsob písomného vyjadrovania - ochota pracovať a ochota pri komunikácii s ľuďmi V prípade záujmu ma kontaktuje písomne. Nie telefonicky
Účtovníčka, administratívna pracovníčka
Pre firmu K.T.L. s.r.o a TomiCars s.r.o. hľadáme účtovníčku (zároveň administratívnu pracovníčku). Možnosť práce na skrátený úväzok, plný úväzok alebo dohodou. Účtovníctvo náplň práce: vedenie kompletného účtovníctva, fakturácia, administratívne práce v odbore autodoprava, autoservis. Administratívne práce spojené s chodom kancelárie, telefonická a mailová komunikácia, evidencia privezených vozidiel, evidencia prepráv, fakturácia. Scanovanie, kopírovanie a rôzne pomocné práce. Nákup kancelárskych potrieb. MZDA: dohodou (podľa druhu pracovného úväzku) Miesto výkonu práce Trnava. V prípade záujmu zašlite životopis na uvedenú emailovú adresu: info@
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Obchodný zástupca
Ponuka Práce -Hľadáme uchádzačov pre mestá Žilina, Martin, Rajec, KNM, Čadca, Považská Bystrica -Ponuka práce na dohodu (brigádu) -Práca je vhodná pre mamičky na materskej alebo študentov -Indiviuduálne schvaľujeme u nás pracovať aj popri druhej práci Výhody - Možnosť pracovať v tíme alebo aj samostatne z domu - Tablet aj na súkromné účely - Flexibilný pracovný čas - Možnosť kariérneho postupu - 13. Plat vyplácaný kvartálne (každé 3 mesiace) - Firemné akcie - Školenia hradené firmou Náplň Práce - Práca cez tablet, PC - Poradenstvo pre zákazníkov - Realizácia stretnutia zo zákazníkmi - Vyhladávanie nových zákazníkov Mzda - 1000€ netto Miesto výkonu práce: Žilina - Prácu je možné vykonávať aj z domu resp. po vlastnej ose samostatne. Ak máš denne 2 hodiny navyše a chceš si privyrobiť pekné peniaze, tak neváhaj a kontaktuj ma.