inzercia, predaj, predám, bazár

Administr. a personálna práca

Kategória: Administratíva

Pekný deň,

ponúkam prácu na doma - emailová komunikácia, prípadne telefonická ,

- na 2 hod denne ( hod. dopoludnia a hod. k večeru)
- odmena je 800 € mesačne

dá sa robiť popri práci, určené pre každého - aj maminky na materskej samozrejme,
- vhodné taktiež popri dôchodku
- práca prevažne z domu
Ak máš záujem, kontaktuj ma na mail: julia.drottnerova@ :)
Administr. a personálna práca
Podobné inzeráty
Koordinátor/ka - Manager/náborár
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom Anglický jazyk výhodou - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre/Čermáň
Projektový manažér /ka pre Nemecko
Dobrý deň do nášho tímu hľadáme šikovného chlapa alebo ženu na pozíciu pre akvizíciu nových klientov v oblasti stavebníctva pre Nemecko Vašou úlohou bude vyhľadávanie a akvizícia Externých firiem na spoluprácu v oblasti stavebníctva (primárne elektroinštalácia), Ponúkame našich pracovníkov pre spoluprácu (firma/personálna agentúra) Čo Vás čaká? - Vyhľadávanie a kontaktovanie Nemeckých firiem - Komunikácia s klientom: dohodnutie podmienok pre spoluprácu (cena, počet ľudí, dĺžka trvania spolupráce atď.) - Udržiavanie komunikácie už s úspešnými spoluprácami. - Vedenie databázy firiem a komunikácie a Čo Vám ponukáme? - Firemný mobil - práca 8:00 - 15:00 - Zaujímavé finančné ohodnotenie nástupný plat fix 550€ (v čistom) + pohyblivá zložka až v priemere do výšky 2000€ v čistom zabezpečená práca do 5-ľudí: fix mesačne 550€ v čistom práca pre 5-10 ľudi: fix + 95€ za osobu práca pre 10-15 ľudí fix + 95€ + 110€/osoba zabezpečenie práce pre 16 a viac + 120€/osoba Priemerná mesačná mzda 1200-1700€ v čistom - Práca na HTPP alebo na živnosť. Koho hľadáme? - Priebojného a nebojácneho človeka komunikovať - Cieľavedomý - Maximálne flexibilný (potrebné riešiť problémy na stavbe, ubytovaní) niekedy aj večer - Ochota pracovať a vzdelávať sa - Milá a ústretová komuníkácia - Nemecky hovoriaci slovom aj písmom - Skúsenosti s obdobnou prácou podmienkou! (vedieť vyjednať a dohodnúť podmienky v Nemeckom Jazyku) Komunikáciu a akvizíciu nových zamestnancov, fakturácie, pripomienky a požiadavky zamestnancov rieši iný kolega. Vašou úlohou je akvizícia a komunikácia s Nemeckými partnermi. Pre viac informácií ma kontaktujte na tel. čísle alebo Prípadne zašlite Váš životopis na prstek.peter@ Nástup možný ihneď, práca sa vykonáva priamo u nás v kancelárií v Nitre
Chceš si prilepšiť? Pracuj z domu
Zaujímavá práca na 4 hod. denne. Administratíva zaujímavé ohodnotenie, možnosť okamžitého nástupu. Privyrábanie popri zamestnaní, podnikaní, MD, dôchodku. Jednoduchá práca. Personálna práca. Práca z domu. Práca pre spoľahlivých a šikovných ľudí. Veľmi zaujímavý privýrobok pre komunikatívnych ľudí. Odmena na úrovni. Osobný pohovor podmienkou. (Košice/Bratislava) Informujte sa viac ak máte záujem, kontaktuje ma výhradne emailom alebo sms správou. Na telefonáty neodpovedám kvôli pracovnej vyťaženosti.
Administrativny pracovnik - ANSleasing s.r.o.
Miesto práce - sereď Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť Termin nástupu- ihneď Mzdové podmienky: od 4€/hodina Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Prepisovanie dát do nášho systému Vytvárenie databázy Práca so systémami spoločnosti Administratívna činnosti Príprava e-mailov Práca v slovenskom jazyku Práca s word / excel - základy Príprava inzeratov na FB stranky Komunikacia,telefonovanie Práca v mladom kolektíve nformácie o výberovom konaní Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky. Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov. Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi. Práca je stabilna a dlhodoba. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Kontakt Kontaktná osoba: Marek Kotlár Tel: Email: obchod.ans@ Životopis prosím zasielať na danný email.
Sekretárka - asistentka
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám. Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ Kontakt:
ASISTENTKA - SEKRETÁRKA
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu) Kontakt: