inzercia, predaj, predám, bazár

Administratíva & iné drobnosti.

Kategória: Administratíva

Hľadám administratívnu prácu z domu na pár hodín denne. Ponúkam:

tvorbu kreatívnych textov (6-ročné skúsenosti na pozícii externej redaktorky v rôznych redakciách)
grafický dizajn (skúsenosti s programami Adobe Photoshop, Adobe InDesign)
tvorba pútavých životopisov;
preklady textov z ruského a anglického jazyka;

Ukážky prác pošlem e-mailom.

Administratíva & iné drobnosti.
Podobné inzeráty
Administratíva - Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Home office - Administratíva
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Hľadám prácu, administratíva
Hľadám prácu v oblasti administratíva, asistentka, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba môže byť aj skrátený úväzok, npr. 6h. Mám ukončenú ekonomickú školu. Plat normálny, neočakávam nejakú veľkú sumu. Len aby mi časovo vyhovovalo. Najlepšie by boli ponuky mailom. Potom vás budem kontaktovať. Trnava a blízke okolie. mjuriel@
Administratíva pre každého
Ponúkam súkromným osobám možnosť konzultácie, administratívnej komunikácie a následné riešenie dlžôb ,exekucí,a iné.Som študentka právnickej fakulty a dlhodobo sa venujem riešeniu problémov súkromných osôb. Pre viac informacii ma kontaktujte. Každá neriešiteľná situácia sa dá riešiť. Ďalej zakladanie spoločnosti, povinnosti konateľov, SZČO , vypracovanie zmlúv, povinnosti a systém prác a povinností pri otvaraní maloobchodnej predajne.Pre viac info správa.
Asistentka Telekom
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude: - starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov, - práca s PC (Office 365), - Nahrávanie dokumentov do interného systému, - dôraz na kvalitu spracovania dokumentov, - evidencia zamestnancov, - kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie, - bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov - iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného Zamestnanecké výhody, benefity - priateľský kolektív - flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne) - práca v mladom a dynamickom kolektíve - firemné akcie Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý Informácie o výberovom konaní • Termín nástupu: ASAP, ihneď • Lokalita: Nitra • Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť • Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina) Osobnostné predpoklady a zručnosti • Flexibilita • zodpovedný prístup k práci • dôraz na kontrolu • schopnosť pracovať v tíme • bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť • komunikatívnosť Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Kontakt Kontaktná osoba: Patrik Šindler Tel. č. : E-mail:
Hľadám si prácu
Hľadám si serióznu prácu. Mám živnosť. Dlhoročná prax v gastro a hotelierstve, administrativa a iné. Za ponuky vopred ďakujem..