Administrativa part time
Kategória:
Administratíva
Mám záujem o prácu v administratíve part time bud ako zamestnanec alebo na živnosť.
Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Ak potrebujete niekoho na pár hodím, part time / home office, angličtina, taliančina, maďarčina aktívne.
Podobné inzeráty
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Hľadám prácu v oblasti administratíva, asistentka, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba môže byť aj skrátený úväzok, npr. 6h. Mám ukončenú ekonomickú školu. Plat normálny, neočakávam nejakú veľkú sumu. Len aby mi časovo vyhovovalo. Najlepšie by boli ponuky mailom. Potom vás budem kontaktovať. Trnava a blízke okolie. mjuriel@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme milú a šikovnú asistentku, ktorej úlohou bude:
- starostlivosť o chod kancelárie a podpora zamestnancov,
- práca s PC (Office 365),
- Nahrávanie dokumentov do interného systému,
- dôraz na kvalitu spracovania dokumentov,
- evidencia zamestnancov,
- kontaktovanie nových uchádzačov o zamestnanie,
- bežná administratíva a korešpondencia, vybavovanie telefonátov, e-mailov
- iné administratívne práce podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- priateľský kolektív
- flexibilná pracovná doba (v kancelárii 4hod. denne)
- práca v mladom a dynamickom kolektíve
- firemné akcie
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office 365 – Mierne pokročilý
Informácie o výberovom konaní
• Termín nástupu: ASAP, ihneď
• Lokalita: Nitra
• Druh pracovného pomeru: na dohodu (brigády), živnosť
• Mzdové podmienky (brutto): dohoda (4,02€/hodina) alebo živnosť (6,53€/hodina)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Flexibilita
• zodpovedný prístup k práci
• dôraz na kontrolu
• schopnosť pracovať v tíme
• bezkonfliktný typ, ochotná pomôcť
• komunikatívnosť
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Kontakt
Kontaktná osoba: Patrik Šindler
Tel. č. :
E-mail: