inzercia, predaj, predám, bazár

Administratíva pre každého

Kategória: Administratíva

Ponúkam súkromným osobám možnosť konzultácie,
administratívnej komunikácie a následné riešenie dlžôb ,exekucí,a iné.Som študentka právnickej fakulty a dlhodobo sa venujem riešeniu problémov súkromných osôb. Pre viac informacii ma kontaktujte. Každá neriešiteľná situácia sa dá riešiť.
Ďalej zakladanie spoločnosti, povinnosti konateľov, SZČO , vypracovanie zmlúv, povinnosti a systém prác a povinností pri otvaraní maloobchodnej predajne.Pre viac info správa.
Administratíva pre každého
Podobné inzeráty
Administratíva - Home office
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru, ktorý sa vykonáva v Košiciach alebo v Bratislave. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Home office - Administratíva
Hľadáme kolegu/kolegyňu na pozíciu - administratíva Home office. Práca vhodná pre študentov, dôchodcov, mamičky na MD, pre nezamestnaných v stabilnej spoločnosti na 3 hod. denne. Administratívna práca na personálnom alebo na obchodnom odd. Flexibilná pracovná doba so zaujímavým finančným ohodnotením./200 - 1700€ +/ Všetky informácie osobne, nie písomne, ako aj platobných podmienok sú súčasťou pohovoru. Len vážny záujem. Ponuka pre celé Slovensko.
Hľadám prácu, administratíva
Hľadám prácu v oblasti administratíva, asistentka, pomocné práce v administratíve. Pracovná doba môže byť aj skrátený úväzok, npr. 6h. Mám ukončenú ekonomickú školu. Plat normálny, neočakávam nejakú veľkú sumu. Len aby mi časovo vyhovovalo. Najlepšie by boli ponuky mailom. Potom vás budem kontaktovať. Trnava a blízke okolie. mjuriel@
Brigáda-administratíva z domu
Hľadáme asistentky/ov na výpomoc v obchodnej spoločnosti na 2-3 hod. denne na pozíciu:admin. Home office na vybavovanie telefonátov, emailov. Prácu možno vykonávať popri práci, je vhodná pre nezamestnaných, pre VŠ, pre dôchodcov, pre mamičky na MD. Flexibilná pracovná doba, zaujímavé finančné ohodnotenie od 200€+ a vyššie týždenne. Všetky bližšie informácie budú poskytnuté na osobnom pohovore,ktorý sa vykonáva v Košiciach, čo je podmienkou.Len vážny záujem. Ponuka platí pre Košice a Košice-okolie.
Brigáda pre Študentov - Finančný konzultant
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor. Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko. Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti. Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné. Vyžadujeme: - stredné odborné vzdelanie - chuť sa učiť nové veci Príležitosť aj pre: - zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný Náplň práce, informácie o pracovnom mieste: Finančný konzultant - administratíva - servis - pomoc klientom - mailová komunikácia - telefonická komunikácia Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu. Benefity a ďalšie výhody: - zaujímavé finančne ohodnotenie - flexibilný pracovný čas - osobnostný rast - kolektív - dovolenky platené firmou - home office Platové ohodnotenie: - Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore) V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Špecialista pre odpadové hospodárstvo
Hľadáme výnimočnú osobu ktorá sa rada priučí znalostiam v oblasti environmentalistiky s excelentným dorazom pre detail a presnosť. Ak máš talent pre zdokonaľovanie a uľahčovanie práce, digitalizovanie a automatizovanie procesov, radi tvoje nápady uvítame. Náplň práce - komplexné zabezpečenie agendy odpadového hospodárstva - vedenie evidencie odpadov a kvartálne uzatváranie evidencie - spracovanie a podávanie ročné hlásenia o vzniku odpadov na Okresné úrady a úrady Životného prostredia, - administratíva spojená s pozíciou; - zostavenie školiaceho manuálu pre pozíciu Požiadavky na pozíciu uchádzača Vzdelanie a prax v oblasti evidencie odpadového hospodárstva nie je nutná bude však výhodou. Uchádzača plne zaškolíme s možnosťou odborného školenia a rastu. Pokročilé znalosti MS Excel, Korešpondencia v MS Word, emailový klient MS Outlook. Základná znalosť Angličtiny bude výhodou, nie podmienkou. Nástup - ihneď. Ohodnotenie a benefity - Mzda je v rozmedzí od 500 - 1000€ za polovičný pracovný pomer (20h/týždeň) a flexibilné hodiny - Štvrťročné výkonnostné odmeny - Flexibilný pracovný čas po zaškolení a preukázaní samostatnosti - Práca v stabilnej slovenskej spoločnosti - Dlhodobo perspektívna práca s možnosťou ďalšieho odborného rastu Životopis prosíme zaslať na info@