inzercia, predaj, predám, bazár

Administratíva/Komunikácia

Kategória: Financie a ekonomika

Práca s dátami vo finančnom sektore, zisťovanie, overovanie informácií v zmluvnej dokumentácii klientov a na portáloch partnerských spoločností.
Komunikácia s klientmi a obchodnými partnermi.
Analýza finančných zmlúv.
Možno pracovať i popri práci.
Je potrebné absolvovať školiaci proces.
Možnosť práce z domu.
Viac info na osobnom pohovore.

Administratíva/Komunikácia
Podobné inzeráty
Obchodník-manažér-administratíva
Dobrý deň, do novootvorenej kancelárii vo Svätom Jure hľadám nových kolegov, ktorí sú komunikatívni, zodpovedný s príjemným vystupovaním a majú chuť učiť sa nové veci. Pozícia: Administrátiva - obchodník - manažér . Práca so zmluvami, práca na PC-firemný portál, vedenie ľudí, komunikácia s klientom. Ponúkam Vám, nové kancelárske priestory v modernej budove, spoluprácu s firmou, ktorá ma viac ako 50 ročné skúsenosti na trhu, mladý a priateľský kolektív, benefity firmy a samozrejme pravidelné školenie. Práca je vhodná na FULL-time alebo privyrobenie popri práci, materskej dovolenke. (SŠ vzdelanie potrebné) Platové podmienky od 500 eur ( závisí od výkonu ) V prípade záujmu poprosím poslať životopis s foto na email : adamsandtner8@ Ďakujem
účtovníčka a mzdárka
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Zodpovednosť za: - komplexné vedenie podvojného účtovníctva - zabezpečenie správnosti a úplnosti účtovnej a daňovej evidencie, zodpovednosť za mesačné, štvrťročné a ročné uzávierkové práce, - posudzovanie správnosti uzatvorených zmlúv, faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - kontrola a podanie daňových priznaní, - komunikácia s daňovým úradom, spracovanie dane z pridanej hodnoty (DPH), - komunikácia so štatistickým úradom, - vypracovanie štatistík a analýz, - sledovanie pohľadávok a záväzkov spoločnosti, - komunikácia s audítorom a príslušnými orgánmi štátnej správy, - archivácia a registratúra, - inventarizácia. Mzdová agenda zahŕňa zodpovednosť za: - komplexné spracovanie mzdovej agendy zamestnancov, - posudzovanie nároku na uplatnenie nezdaniteľnej časti základu dane, daňový bonus, nemocenské a úrazové dávky, - ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia, - komunikácia s daňovým úradom, sociálnou poisťovňou a zdravotnými poisťovňami, - prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov do poisťovní (sociálnej a zdravotných), - spracovanie agendy pri evidencii PN, - mesačné výkazy – sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, mesačný daňový prehľad, DDS výkazy, - spracovanie dochádzky zamestnancov, - vypracovanie a vyplácanie miezd. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore ekonomika, účtovníctvo, personalistika Jazykové znalosti Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) Ostatné znalosti Fakturácia - pokročilý Podvojné účtovníctvo - pokročilý Mzdové účtovníctvo - pokročilý Hospodárska korešpondencia - pokročilý Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Windows - pokročilý Počet rokov praxe 3 Osobnostné predpoklady a zručnosti - skúsenosť s vedením komplexného účtovníctva firmy, - orientácia v príslušnej legislatíve, znalosť právnych predpisov, - znalosť Zákonníka práce a mzdovej agendy, - skúsenosti v oblasti spracovania miezd, - spoľahlivosť a zodpovednosť, - precíznosť, presnosť, zodpovedný prístup k práci, - administratívne zručnosti, - odbornosť, - samostatnosť, - príjemné vystupovanie, komunikatívnosť, - vzdelanie v príslušnom odbore, -znalosť práce s PC, Mzda: 8,50€/hod
Personalista,  mzdový účtovník
Do našej firmy hľadáme Emilove Sady v Dvoroch nad Žitavou hľadáme personalistu / mzdového účtovníka/čku. Náplň práce: - samostatné zabezpečenie a spracúvanie mzdovej agendy - komunikácia so štátnymi inštitúciami (SP, ZP, ÚPSVaR,...) - spracovanie miezd, príprava podkladov - orientácia v mzdovej problematike výhodou - sledovanie dochádzky, uzávierka dochádzky, evidencia dokladov - rôzna iná administratíva Zamestnanecké výhody, benefity: - práca v príjemnom prostredí - zamestnanecká zľava na naše produkty - čerstvé ovocie k výplate - pracovný pomer uzatvorený na dobu neurčitú Predpoklady na uchádzača Vzdelanie: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: - Programy MS office (word, excel, ...) - používateľ - znalosť ekonomického softwaru Aurus a Kros omega výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - finančná a ekonomická gramotnosť - samostatnosť - komunikácia (jednanie s ľuďmi) - prax v odbore vítaná Výberové konania budeme riešiť priebežne, nakoľko potrebujeme človeka na túto pozíciu ihneď. Inzerát platí do zmazania.
Finančný sprostredkovateľ
Dobrý deň, hľadám kolegov na pracovné pozície od administratívy až po manažment. Náplň práce: -online a osobná komunikácia so zákazníkom -audit existujúcich riešení -plánovanie existujúcich riešení -práca s počítačom -administratíva Benefity: -nemusíte mať skúsenosti (máme školiaci systém a všetko vás naučíme) -kariérny a platový rast -neustále vzdelávanie -flexibilný pracovný čas -mladý kolektív -víkendové akcie a rekreácia a mnoho ďalších Podmienky pre uchádzačov: -ukončené stredoškolské vzdelanie -skúsenosť s Microsoft Word Platové podmienky: - v závislosti od pozície Poznámka: Práca je na dohodu- živnosť. V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na nižšie uvedený e-mail. Ďakujem
Privyrobenie ako klientsky poradca v oblasti financií
Ponúkame možnosť privyrobenia si popri zamestnaní, VŠ, alebo rod. dovolenke .... hľadáme na doplnenie prac. kolektívu klientskeho poradcu, finančného konzultanta ponúkame: -flexibilný prac. čas -možnosť home office -bezplatné profesionálne zaškolenie -odovzdávanie osobných skúseností a znalostí z praxe -využívanie kancelárie/ práce v teréne -mladý priateľský kolektív požadujeme: -ukončené sš vzdelanie -komunikatívnosť -flexibilitu -zodpovednosť -samostatnosť náplň práce: -práca s databázou spoločnosti -administratíva -vypracovávanie ponúk pre klientov -príprava zmlúv -telefonická, mailová a osobná komunikácia s klientmi formou konzultácií plat 500eur/mesačne a viac, záleží podľa počtu odpracovaných hodín a aktivít pre ambicióznych uchádzačov aj možnosť kariérneho rastu v prípade záujmu nás kontaktujte na tel. čísle
Ponuka práce či dlhodobej brigády
V rámci neustáleho dopytu po našich službách obsadzujem voľné pracovné pozície v oblasti sprostredkovania obchodu a financií. Náplň práce : - mailová, telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom - plánovanie - práca s PC - administratíva výhody : - pravidelné napredovanie - flexibilný pracovný čas - kvalitný systém zaučenia Možnosť aj pre absolventov SŠ alebo VŠ v rámci naberania skúseností pre trh práce. Plat formou úkolu. Životopis prosím zaslať na mail.