ADMINISTRATIVNA PRACA , Disponent dennej,alebo nočnej služby
Kategória:
Administratíva
Spoločnost CASSO TRANS s.r.o. s dlhodobými skúsenostami v oblasti medzinárodnej expresnej dopravy hľada nových kolegov na dve pozicie. 1.denny disponent. čný disponent (home office)
Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti.
Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou.
Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov.
Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka.
Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Do nášho tímu hľadáme nových a šikovných ľudí s chuťou na sebe pracovať a naberať nové skúsenosti.
Človek nemusí byť priamo z oboru , musi ale ovládať minimálne 1 cudzí jazyk ( AJ,NJ,IT,FR) ďalši jazyk je obrovskou výhodou.
Práca je veľmi živá a akčná. Je určená pre ľudí ,ktorí majú predstavivosť a baví ich učiť sa. Nie je určená pre lenivcov.
Plat sa odvíja aj od Vaších schopnosti ! Zaklad 1200€ + pohyblivá zložka.
Životopis prosim zasielajte na richard.robb@
Podobné inzeráty
Dobrý deň, naša spoločnosť Krimar PM s.r.o. Veľké Zálužie, ponúka voľnú pracovnú pozíciu Disponent medzinárodnej kamiónovej prepravy, očakávame uchádzača, ktorý má chuť sa učiť nové veci a napredovať. Všetko Ťa zaučíme.
Hľadám prácu na doma s fixnou odmenou napr. administratívna práca, vedenie mzdovej agendy, prepisovanie textu - ovládam strojopis, balenie tovaru, rozvoz novín atdˇ. Práca zabezpečená zamestnávateľom. Prosím, ozvite sa mi....ďakujem moc krát
tel:
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 820/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vyťažovanie vlastných nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačom a telefónom.
Ďalšia stručná náplň práce:
- vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- pripravuje cenové ponuky,
- zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek.
V prípade ďalších informácii nás kontaktujte na tel. č. , alebo mailom na adrese:
Životopis zaslať na vyššie uvedenú adresu.
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Minimálne požiadavky na zamestnanca:
Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Ostatné znalosti výhodou:
Cudzí jazyk - začiatočník (AJ, NJ, MJ)
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz - B
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikačné zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovednosť, pracovitosť
- flexibilita
Miesto práce - sereď
Druh pracovneho pomeru - trvalý,dohoda,živnosť
Termin nástupu- ihneď
Mzdové podmienky: od 4€/hodina
Pracovna doba: 8.00hod - 17.00hod alebo dohoda
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Prepisovanie dát do nášho systému
Vytvárenie databázy
Práca so systémami spoločnosti
Administratívna činnosti
Príprava e-mailov
Práca v slovenskom jazyku
Práca s word / excel - základy
Príprava inzeratov na FB stranky
Komunikacia,telefonovanie
Práca v mladom kolektíve
nformácie o výberovom konaní
Ide o veľmi jednoduchú pracovnú pozíciu s požiadavkou na precíznosť,komunikatívnosť. Vybraní uchádzači budú kontaktovaní telefonicky, kde si personalista dohodne ďaľšie kroky.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Schvalovanie auto úverov.
Spoločnosť ANSleasing s.r.o. bola založena v roku 2022 a venuje sa predajom jazdennych vozidiel prostrednictvom leasingov/auto úverov. Sme mladý kolektív, ktorý ma vtomto odbore bohaté skúsenosti. Hľadáme asistentku, ktorá by mala na starosti hlavne prácu za počitačom, nahadzovanie klientov, práca s emailom, telefonovanie a komunikáciu s predajcami a s klientmi.
Práca je stabilna a dlhodoba.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Kontakt
Kontaktná osoba: Marek Kotlár
Tel:
Email: obchod.ans@
Životopis prosím zasielať na danný email.
- Price v kancelárii (Administratívna, práca s PC - Google WorkSpace)
- Práca na 4 hodiny denne (na dohodu)
- Podmienka je ovládať aspoň jeden cudzí jazyk na komunikatívnej úrovni (Angličťina alebo Nemčina)
- Miesto výkonu práce je v centre Banskejbystrice (bývala fitaréna)
- Platové podmienky dohodou
V prípade záujmu volajte
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@