Administratívna pracovníčka
Kategória:
Administratíva
Do našej spoločnosti hľadáme kolegyňu na TPP, ktorej náplňou práce bude telefonická a mailová komunikácia so zákazníkmi, príprava cenových ponúk, podpora obchodu, plánovanie harmonogramu prác pre montérov, aktívna komunikácia s kolegami, spracovanie montážnych podkladov, fakturácia
Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve.
Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť.
V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Pracovná doba od Po-Pi od 8:00 do 16:00 hod , miesto výkonu práce Bratislava Kramáre. Výhodou je prax v administratíve.
Stredoškolské vzdelanie, práca s počítačom word, excel, zodpovednosť, zmysel pre detail, organizačné schopnosti, komunikatívnosť.
V prípade záujmu nám prosím zašlite svoj životopis na adresu: Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Naša spoločnosť sa orientuje na výmenu a montáž určených meradiel. Zaoberá sa aj vodoinštalatérskymi a kurenárskymi prácami.
Podobné inzeráty
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe.
Ovládam programy z balíka Microsoft Office.
Za každú ponuku vopred ďakujem.
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka
Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany
Predbežný termín nástupu: 01.04.2023
Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády)
Mzdové podmienky: od 700 €
Pracovný čas: 8:00 - 17:00
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce
Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie.
Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov.
Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok.
Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka).
Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov.
Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi.
Zodpovednosť za zverenú hotovosť.
Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí.
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
20.02.2023
Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor.
Požiadavky na zamestnanca
Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné všeobecné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno
Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá
Internet - pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá
Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi)
organizovanie a plánovanie práce
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
analyzovanie a riešenie problémov
Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť
Kontakt:
Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Ponúkame prácu na TPP v hoteli SUN**** nachádzajúceho sa na Slnečných jazerách v Senci na pozíciu Administratívna pracovníčka.
Náplň práce:
- komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov
- tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín
- komunikácia s ÚPSVaR a inými úradmi
- spolupráca s účtovníčkou
- vyzdvihovanie poštovej korešpondencie
- fakturácia
-príprava účtovných a štatistických výkazov - ďalšie úlohy podľa pokynov priameho nadriadeného
- emailová komunikácia
V prípade záujmu nás kontaktujte na e mailovej adrese: media@
Dobrý hladam pracu na doma alebo v okoli Galanty ako administrativna pracovnička.Nie preedaj.Mam ekonomicke vzdelanie stredoskolske Prosim ozvite sa 0944 I97 54I
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka v sklade, v logistike. Práca na zmeny ( Po - Pia ) vítaná.
Dobrý deň, hľadám si prácu na TPP 8 h prac. čas - ako administratívna pracovníčka, fakturantka, príprava podkladov pre účtovníctvo, pomocné účtovnícke práce, korešpondencia.
Vodičský preukaz sk.B
Mam 16 ročnú prax, pracovala som programe MRP.
V prípade záujmu pošlem životopis.
Lokalita DS, GA, SA, BA.