Administratívne služby
Kategória:
Administratíva
Ponúkam administratívne služby vo forme dlhodobej spolupráce ale aj príležitostnej či jednorazovej výpomoci.
-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania
Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
-základná korešpondencia
-telefonická a e-mailová komunikácia
-komunikácia s úradmi, klientmi a obchodnými partnermi
-príprava podkladov pre uzatváranie obchodných vzťahov
-vyhľadávanie nových zamestnancov
-kontaktovanie a selektovanie potenciálnych kandidátov, organizácia pracovných pohovorov
-hodnotenie a prezentácia kandidátov klientovi
-zabezpečovanie administratívy spojenej s obsadzovaním zákaziek a výberom kandidátov
-príprava podkladov pre účtovníctvo, evidencia pracovného času zamestnancov, vystavovanie faktúr
-tvorba cenových ponúk
-tvorba prezentácii, tabuliek, databáz a reportov
-formulácia a štylizácia textov
-správa webovej stránky a e-shopu platformy WIX
-a mnohé iné administratívne práce podľa zadania
Pre bližšie info ma kontaktujte na e-mailovej adrese
Podobné inzeráty
ÚSPEŚNÁ RREALITNÁ KANCELÁRIA Dôvera HĽADÁ DO SVOJHO TYMU ASISTENT SO SKÚSENOSŤAMI REALITNÝM TRHOM-REALITNÝ MAKLÉR/KA.
Naplň práce:
Administratívne úkony, príprava rezervačných zmlúv, vybavovanie telefonátov
- Dohľad nad pracoviskom
-Nahadzovanie NEHNUTEĽNOSTÍ do systému
- Zapisovanie záznamov z porád
- Príprava zmlúv
- Udržiavanie poriadku na pracovisku a zasadacej miestnosti
- Vítanie návštev , usadenie...
- Iné administratívne úkony.
PRE REALITNÉHO MAKLÉRA :PROVÍZIE 60% - 80 % zo zrealizovaných obchodov - možnosť inzerovania nehnuteľností v celosvetovej inzercii,
aktívne vyhľadávanie nehnutelností na predaj a prenájom
- návšteva nehnutelností a získanie podrobných informácii a fotodokumentácia
- stretnutie s klientmi
- prehliadky so záujemcami
- aktívne sledovanie realitného trhu.
- motivujúci provízny systém
- poskytujeme vlastnú databázu klientov- NAVOLÁVANIE OBHLIADOK- KLIENTOV Z NAŠEJ DATABÁZY ,KTORÍ MAJÚ ZÁUJEM O NAŠE SLUŽBY.
- KLIENTOV POSKYTUJEME NA DENNEJ BÁZE POČAS
CELEJ DOBY SPOLUPRÁCE !!!
MOŽNOSŤ FIXNÉHO PLATU + PROVÍZII ZO ZISKU
FIRMY.
Informácie o výberovom konaní:
Vaše CV posielajte spolu s fotografiou na email:
Tieto 2 veci sú podmienkou zaradenia do výberového konania. Vybraných uchádzačov si pozveme na pracovný pohovor.
Miesto výkonu práce - PREŚOV aj KOŠICE.
Kontaktovaní budú iba vhodní kandidáti na danú pozíciu.
Požiadavky:
Pozícii vyhovujú uchádzači s vysokoškolským vzdelaním, so stredoškolským vzdelaním s maturitou, ale aj ŠTUDENTI 4-5 ročník PRÁVNICKEJ FAKULTY, alebo OSOBA SO SKUSENOSŤAMI ASISTENTA/REALITNÉHO MAKLÉRA- HLAVNÉ ZODPOVEDNÁ ! Pre asistenta živnosť netreba.
- Administratívne práce spojené s prevádzkou kuchyne
- vytváranie jedálneho lístka v slovenčine a v nemčine
- objednávky tovaru a preberanie tovaru
- skladové hospodárstvo
- objednávkový systém stravníkov
- tvorba dochádzky - zadeľovanie zamestnancov na zmeny
- zodpovednosť za čistotu kuchyne a jedálne
- kontrola čistoty na pracovisku
- práca s registračnou pokladnicou
- bežné administratívne práce
Plat : dohodou
Hľadáme nového kolegu - aj popri práci, MD alebo štúdiu
Hľadáme nového kolegu do zabehnutej kancelárie v Nitre na prácu s klientom a administratívne činnosti.
Vykonávame pravidelný servis klientov z radu bánk, poisťovní, správcovských a investičných spoločností.
O klientov u nás núdzu mať nebudeš, nakoľko máme podporu vlastného call centra.
Administratívne spracovanie požiadaviek klienta je jednoduchšie ako si myslíš, nakoľko máme vlastné informačné systémy.
Stačí ti vedieť komunikovať a ovládať PC na užívateľskej úrovni.
Vhodné aj pre ľudí bez praxe, do konca na Full time aj Part time.
*** MOMENTÁLNE OBSADENÉ ***
Ak máš záujem o celoročnú brigádu v administratíve a si študent VŠ v Prešove
Druh pracovného pomeru: na dohodu (študentská brigáda)
Termín nástupu: SEPTEMBER 2022
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Druh pracovného pomeru na dohodu (brigády)
Termín nástupu dohodou
Mzdové podmienky (brutto) 5 EUR/hod.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Akvizícia nových klientov, príprava databázy spoločnosti, komunikácia s existujúcimi klientmi, písanie emailov, práca v MS Office (Word, Excel), administratívne úkony, vybavovanie pošty.
Kontaktná osoba: Anton Longauer
Životopis zasielať na: longauer@
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov.
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@