administratívneho pracovníka
Kategória:
Administratíva
Hľadáme administratívneho pracovníka
• 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus
• na čiastočný úväzok
Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy?
Neváhajte nás kontaktovať!
Náplň práce
• Vedenie kancelárie a showroomu;
• Vybavovanie telefonických hovorov
(zákazníci, dodávatelia);
• Písomná komunikácia;
• Spracovávanie objednávok;
• Fakturácia a administratívna podpora;
• Správa kalendára a úloh;
Zamestnanecké výhody
• zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti,
• odborné a osobné školenia,
• mobilný telefón na služobné a súkromné
účely Požiadavky
• stredná škola s maturitou
• ďalšie vzdelávanie / HBO
• študent vysokej školy
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazyk
• Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Odborné zručnosti
• Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý
• Typografia - základy
• Skladové hospodárstvo - základy
• Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý
• Microsoft Outlook - pokročilý
• Microsoft Word - pokročilý
• Vodičský preukaz B Osobné zručnosti
• samostatnosť,
• komunikatívnosť,
• priateľský prístup,
• schopnosť zvládať stres,
• dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku
Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
• 500 eur (brutto) + výkonnostný bonus
• na čiastočný úväzok
Chcete pracovať v mladom, dynamickom, anglicky hovoriacom tíme? Ste komunikatívny/a a zvládate administratívne úlohy?
Neváhajte nás kontaktovať!
Náplň práce
• Vedenie kancelárie a showroomu;
• Vybavovanie telefonických hovorov
(zákazníci, dodávatelia);
• Písomná komunikácia;
• Spracovávanie objednávok;
• Fakturácia a administratívna podpora;
• Správa kalendára a úloh;
Zamestnanecké výhody
• zamestnanecký balíček zo sortimentu spoločnosti,
• odborné a osobné školenia,
• mobilný telefón na služobné a súkromné
účely Požiadavky
• stredná škola s maturitou
• ďalšie vzdelávanie / HBO
• študent vysokej školy
• vysokoškolské vzdelanie I. stupňa • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa
Jazyk
• Anglický jazyk - stredne pokročilý (B2) • Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Odborné zručnosti
• Obchodná korešpondencia - pokročilý • Pokladňa - pokročilý
• Typografia - základy
• Skladové hospodárstvo - základy
• Fakturácia - základná znalosť systému KROS • Microsoft Excel - pokročilý
• Microsoft Outlook - pokročilý
• Microsoft Word - pokročilý
• Vodičský preukaz B Osobné zručnosti
• samostatnosť,
• komunikatívnosť,
• priateľský prístup,
• schopnosť zvládať stres,
• dôslednosť pri plnení pridelených úloh, • plynulá komunikácia v anglickom jazyku
Štruktúrovaný životopis s motivačným listom zasielajte na adresu Vhodných uchádzačov pozveme na osobný pohovor.
Podobné inzeráty
Príjmeme do pracovného pomeru administratívneho pracovníka. Podmienka - znalosť práce s PC. V prípade záujmu nás kontaktujte na tel.čísle: . Bližšie informácie na osobnom pohovore.
Do našej spoločnosti hľadáme komunikatívneho pracovníka s dobrou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý bude vyhľadávať zákazky pre našich živnostníkov.
Žiaden home-office.
Nástup ihneď.
V prípade záujmu ma kontaktujte.
( administrativa , praca v kancelarii, pracovnik s nemeckym jazykom, administrativny pracovnik )
Firma zaoberajúca sa montovaním filtračneho zariadenia so sídlom v Košiciach hľadá na TPP administratívneho pracovníka, zaujímavé ohodnotená práca, možnosť kariérneho postupu. Môžete si privyrobiť aj popri zamestnaní. Plat 200€ - 600€
Pre viac informácií vás poprosím píšte e-mail
Holdingová spoločnosť OK Group a.s. ponúka pracovnú pozíciu administratívneho pracovníka s fixným platom. Pre viac informácií ma telefonicky kontaktujte.
Hľadáme administratívneho pracovníka, fakturant/ku s možnosťou okamžitého nástupu.
Náplň práce:
- jednoduché učtovníctvo
- Vystavovanie faktúr/pracovných zmlúv
- Prípravné práce pre hlavnú účtovníčku
- Archivácia dokumentov
- Vybavovanie firemnej korešpondencie
- Kontaktovanie zákazníkov v rámci SR
Požadujeme:
- Maďarský jazyk :aspoň mierne pokročilý/podmienka
- Práca s počítačom
- Prax v administratíve
- Dobrá zručnosť pri práci s počítačom a používaní MS balíčka ako Office a Excel
Ponúkame:
- Flexibilný pracovný čas
- Pracovná zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú
- Možnosť rýchleho kariérneho rastu podľa plnenia stanovených cieľov
- Práca v dynamickom kolektíve
- Priateľský kolektív spolupracovníkov
Platobné podmienky: S Vysokým potenciálom zárobku.
Ak vás naša ponuka práce zaujala kontaktujte ma na telefónnom čísle alebo mailo.: pertexsro@
Kancelária sa nachádza v Bušinciach 991 22.