Administratívno personálny konzultant
Kategória:
Administratíva
Do nášho tímu hľadáme administratívno - personálneho konzultanta.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- telefonické poradenstvo pre zamestnaných klientov
- kontrola plnenia činností svojho prideleného HR tímu
- tvorba inzercie
- operatívne riešenia vzniknutých situácií
- práca s PC
Ponúkané výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- teambuilding
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Platové podmienky: 800 € (možné navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Neváhajte nás kontaktovať na tel. č.:
alebo mailom: globalweb.presov@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- denná komunikácia s uchádzačmi o zamestnanie
- telefonické poradenstvo pre zamestnaných klientov
- kontrola plnenia činností svojho prideleného HR tímu
- tvorba inzercie
- operatívne riešenia vzniknutých situácií
- práca s PC
Ponúkané výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- teambuilding
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Platové podmienky: 800 € (možné navýšenie mzdy po skúšobnej dobe)
Neváhajte nás kontaktovať na tel. č.:
alebo mailom: globalweb.presov@
Podobné inzeráty
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou na e-mail: gudan.management@
Práca v kancelárii - konzultant, referent na pobočke DT, ZV. Náplň práce: administratívne úkony, objednávanie stretnutí, zápisy zo stretnutia, vzdelávanie.
Danú prácu je možné vykonávať popri VŠ, MD, aj pre ľudí, ktorí sú zamestnaní a chcú si privyrobiť.
Pracovný čas je individuálny po dohode s uchádzačom.
Platové ohodnotenie závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 2000 EUR).
V prípade záujmu Vám poskytnem informácie na osobnom stretnutí, po zaslaní životopisu s Vašim tel.číslom:
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- študentov
- mamičky na materskej
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
Sme obchodno-ekonomická firma s viac ako 50 ročnými skúsenosťami, pôsobiaca v mnohých európskych štátoch, ktorá sa zameriava na finančný sektor.
Ponúkame príležitosť pre cieľavedomých ľudí na projekt pre východné Slovensko.
Zameriavame sa na riešenie problémov klientov na finančnom trhu a taktiež vybavujeme
tie najlepšie podmienky na trhu, kde klient vidí ako nepreplácať voči žiadnej spoločnosti.
Skúsenosti vo finančnej a ekonomickej oblasti nie sú potrebné.
Vyžadujeme:
- stredné odborné vzdelanie
- chuť sa učiť nové veci
Príležitosť aj pre:
- študentov
- mamičky na materskej
- zamestnaných, ktorí v práci nie sú spokojný
Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:
Finančný konzultant
- administratíva
- servis
- pomoc klientom
- mailová komunikácia
- telefonická komunikácia
Po zabehnutí na tejto pozícii je možnosť zaujímavého kariérneho rastu.
Benefity a ďalšie výhody:
- zaujímavé finančne ohodnotenie
- flexibilný pracovný čas
- osobnostný rast
- kolektív
- dovolenky platené firmou
- home office
Platové ohodnotenie:
- Flexibilné (závisí od odpracovaného času uchádzača, bližšie na pohovore)
V prípade záujmu Vás poprosím zaslať životopis s fotkou.
Do kancelárie v Zlatých Moravciach, Topoľčanoch a v Nitre obsadzujem novovytvorené pozície konzultant.
Náplň práce :
- mailová telefonická a osobná komunikácia so zákazníkom
- plánovanie
- práca s PC
- administratíva
- vyjednávanie podmienok
výhody :
- prax nie je potrebná ( kvalitný systém zaškolenia )
- možnosť kariérneho postupu
- neustály osobnostný rozvoj
- flexibilný pracovný čas
Pre prípadný záujem poprosím zaslať mail s vaším životopisom na asistentkazajic@