Administratívny asistent/asistentka
Kategória:
Administratíva
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu :
ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK
(pre komunikáciu so zahraničnými klientami)
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku
- zodpovednosť za pridelený projekt
Druh pracovného pomeru :
- TPP
Platové podmienky :
TPP : 850€/mesačne v čistom
Iné výhody :
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
Miesto práce :
Kancelária - Prievidza
(po dohode možný aj striedavý home office)
Požadované vzdelanie :
minimálne úplné SŠ s maturitou
Základná podmienka:
- nemeckého jazyka úroveň A1/A2
- anglický jazyk úroveň B1/B2
- ovládanie internetu, mobilu a PC
- vodičský preukaz sk. B,
- Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý.
Ďalšie požiadavky :
- príjemné vystupovanie, komunikácia
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK
(pre komunikáciu so zahraničnými klientami)
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku
- zodpovednosť za pridelený projekt
Druh pracovného pomeru :
- TPP
Platové podmienky :
TPP : 850€/mesačne v čistom
Iné výhody :
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
Miesto práce :
Kancelária - Prievidza
(po dohode možný aj striedavý home office)
Požadované vzdelanie :
minimálne úplné SŠ s maturitou
Základná podmienka:
- nemeckého jazyka úroveň A1/A2
- anglický jazyk úroveň B1/B2
- ovládanie internetu, mobilu a PC
- vodičský preukaz sk. B,
- Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý.
Ďalšie požiadavky :
- príjemné vystupovanie, komunikácia
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka.
Miesto výkonu práce Považská Bystrica.
Náplň práce
- odosielanie, preberanie a evidencia pošty
- zber údajov
- vypisovanie žiadostí
- zariadzovanie záležitostí dennej operatívy
- skenovanie a archivácia dokumentov
- ostatné administratívne činnosti
Požadujeme:
- úplné stredoškolské vzdelanie
- vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič
- znalosť práce s PC (MS Office)
- komunikatívnosť
- vystupovanie
- samostatnosť
Ponúkame:
- dlhodobú spoluprácu
- možnosť profesijného rastu
- rozšírenie pôsobnosti
- zvyšovanie kvalifikácie
Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva.
Čo od Vás očakávame ?
Podmienka pri nástupe:
-Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni
-nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom-
-Vítane,
- samostatnosť, flexibilita,
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ
Čo môžete očakávať od nás ?
-možnosť pružného pracovného času po dohode
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
/TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP
Mzda
od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností.
Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Bližšie info na :