Administratívny pracovník internetového predaja
Kategória:
Administratíva
Ponúkame prácu v kancelárii v Bardejove.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- telefonická komunikácia so zákazníkmi
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (07:30 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie
- mladý a dynamický kolektív,
- stabilná práca rastúcej firme
- teambuildingy
Vaše životopisy zasielajte na e-mail:
orinvestsk@
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Platové podmienky: od 900 € Brutto
Možnosť kariérneho rastu a mzdy.
Náplň práce:
- administratívna činnosť v interných systémoch,
- snaha o zabezpečenie spokojnosti klienta,
- telefonická komunikácia so zákazníkmi
- proaktívne riešenie vzniknutých problémov
- koordinácia pracovníkov,
- administratívna činnosť súvisiaca s agendou zákazníkov a pracovníkov,
- práca s Microsoft Office a internetom.
Vyžadujeme:
- flexibilitu,
- schopnosť práce pod tlakom,
- tímový hráč,
- príjemný prejav,
- ovládanie základného balíka MS Office a práca s PC podmienkou,
Ponúkame:
- prácu cez týždeň (07:30 - 16:00),
- príjemné pracovné prostredie
- mladý a dynamický kolektív,
- stabilná práca rastúcej firme
- teambuildingy
Vaše životopisy zasielajte na e-mail:
orinvestsk@
Viac informácií na osobnom pohovore - po dohode s vybranými uchádzačmi.
Platové podmienky: od 900 € Brutto
Možnosť kariérneho rastu a mzdy.
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka.
Náplň práce:
- komunikácia s obchodnými partnermi
- dojednávanie obchodu
- spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené stredoškolské s maturitou,
- anglický jazyk - základy
- Microsoft Office - mierne pokročilý,
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky:
1000€/netto + stravné lístky
ADMINISTRATIVNY PRACOVNIK ,NEMCINAR-
PRIJMEM DO FIRMY NA KOMUNIKÁCIU NEMECKÝMI A RAKÚSKYMI OBCHODNÝMI PARTNERMI A ZAMESTNANCAMI A KOMPLET ADMINISTRATÍVU, SPOLAHLIVEHO,LOJÁLNEHO ZAMESTNANCA,KTORÝ OVLADA NEMECKY JAZYK SLOVOM AJ PÍSMOM PRE BLIZSIE INFO. ŽILINA A OKOLIE ,VOLAT NA TEL.
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu:
Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE:
- aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne
- zverejňovanie inzerátov na webových portáloch
- kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov
- nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície
- komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti
- kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov
- príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie
Osobnostné predpoklady:
- skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- príjemné vystupovanie
- orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní
- proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- ochota učiť sa nové veci
Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky
Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny
Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník.
Naplň prace:
- Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi
- Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov
- Príprava podkladov k fakturácii
- Práca s Microsoft Office a internet
Požiadavky :
- Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom)
- Prijemne a profesionálne vystupovanie
- Flexibilita
- Zodpovednosť
- Odolnosť voči stresu
- Optimizmus
- Vodičky preukaz B
Výhody :
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
- 95% práca z domu
- Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP
Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore.
V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.