Administratívny pracovník na 1/2 uväzok
Kategória:
Administratíva
Hľadáme mladého človeka (muž alebo žena), ktorý by nám pomáhal v administratívnych oblastiach chodu našej firmy, ktorá sa zaoberá ľudskými zdrojmi, montážnymi prácami, opravou motorových vozidiel.
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
* práca v teréne
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
POPIS PRÁCE:
* príprava dokumentov + vyplňovanie formulárov
* komunikácia s klientmi, zber údajov a príprava podkladov
* spolupráca s úradmi a ďalšími verejnými inštitúciami (banky, poisťovne...)
* doplňovanie i aktualizácie údajov v databázach
* spracovanie podkladov pre externú účtovnícku kanceláriu
* telefonická a mailová komunikácia, poštová agenda
* plnenie operatívnych úloh (nákup, zabezpečenie niečoho atď)
* práca v teréne
POŽIADAVKY:
* ovládania ruského jazyka aspoň na základnej komunikačnej úrovne
* aspoň minimálna prax v administratíve a účtovníctve
* schopnosť pracovať s Excelom a Wordom
* otvorenosť k učeniu a osobnému rozvoju
* schopnosť šoférovať osobné vozidlo veľkou výhodou!
Všetkému ostatnému pracovníka naučíme a zaškolíme.
FINANCIE:
* Príjem pracovníka bude priamo závisieť od jeho schopností i pracovného nasadenia.
BENEFITY:
* Mladý a dynamický kolektív.
* Flexibilná pracovná doba.
* Možnosť používania firemného vozidla na súkromné účely.
* Možnosť osobného rozvoja a kariérneho rastu.
Spolupráca je možná na TPP (čiastočný alebo polovičný uväzok), živnosť, dohodu.
Práca je vhodná pre študentov, mamičky na materskej...
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka:
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia
o bežné administratívne práce
o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme )
o komunikácia s obchodnými partnermi
o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát
o telefonická komunikácia
o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby)
o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Powerpoint - pokročilý
Vodičské oprávnenie: typ B
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy
o spoľahlivosť a presnosť
o odolnosť voči stresu
o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme
o ochota pracovať nadčas
Podmienka je zaslanie životopisu.
1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody
Termín nástupu: ihneď / podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto): 820/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Vyťažovanie vlastných nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačom a telefónom.
Ďalšia stručná náplň práce:
- vyhľadáva a získava nových odberateľov,
- pripravuje cenové ponuky,
- zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek.
V prípade ďalších informácii nás kontaktujte na tel. č. , alebo mailom na adrese:
Životopis zaslať na vyššie uvedenú adresu.
Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor.
Minimálne požiadavky na zamestnanca:
Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou.
Ostatné znalosti výhodou:
Cudzí jazyk - začiatočník (AJ, NJ, MJ)
Fakturácia - Začiatočník
Microsoft Office - Začiatočník
Vodičský preukaz - B
Prax výhodou
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- komunikačné zručnosti
- slušné vystupovanie
- zodpovednosť, pracovitosť
- flexibilita
Spoločnosť s administratívno-právnymi činnosťami hľadá asistenta/ku na skrátený pracovný úväzok v rozsahu 3 - 4 hod. denne.
Pracovný pomer je na dobu určitú 1 rok.
Miesto výkonu práce Prešov centrum mesta.
Náplň práce:
- vykonávanie administratívnych činností v kancelárii
- práca s došlou a odoslanou poštou
- vytváranie dokumentov a listín
- administratívne úlohy podľa potreby
Predpoklady uchádzača:
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitnou skúškou
- základy práce na PC, Word, Excel
- spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita
- záujem nadobudnúť nové pracovné skúsenosti
Ponúkaná mzda 4,90 Eur/hod.
Žiadosť spolu so životopisom a fotografiou Vás poprosím poslať na mail giro122@