Administratívny pracovník / pracovníčka pre maďarský trh
Kategória:
Administratíva
Hľadáme administratívneho pracovníka / pracovníčku pre maďarský trh
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Do tímu LEDVIANOCE hľadáme komunikatívnu osobu na administratívnu prácu v kancelárií pre maďarský trh.
1. nutná znalosť maďarského jazyka - rodná reč
Práca na dohodu. Po 3 mesiacoch možnosť TPP.
Miesto výkonu práce: práca v kancelárií v NR v kombinácií s homeoffice
Popis práce: Telefonická a mailová komunikácia s našimi klientmi, práca s databázou a tvorba cenových ponúk.
Podobné inzeráty
Hľadáme do nášho tímu novú posilu na pozíciu administratívny pracovník pre nemecký trh, oblasť administratívno-personálna.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka (telefonovanie, písanie mailov)
- vzdelanie stredoškolské s maturitou alebo vysokoškolské
- živnosť alebo TPP
Výhody:
- občasná práca z domu (možnosť Home Office)
- vzdelávacie aktivity
- služobný notebook + telefón
Nástup: ihneď
Podmienky spolupráce budú predstavené pri osobnom rozhovore.
Kancelaria sa nachadza v Banskej Bystrici
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022.
Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Do nášho tímu hľadáme novu posilu na pozíciu administratívny pracovník.
Naplň prace:
- Telefonická a emailová komunikácia s nemeckými partnermi
- Zabezpečovanie ubytovania pre zamestnancov
- Príprava podkladov k fakturácii
- Práca s Microsoft Office a internet
Požiadavky :
- Znalosť Nemeckého jazyka (slovom aj písmom)
- Prijemne a profesionálne vystupovanie
- Flexibilita
- Zodpovednosť
- Odolnosť voči stresu
- Optimizmus
- Vodičky preukaz B
Výhody :
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
- 95% práca z domu
- Vhodne pre ženy na materskej dovolenke poprípade ZŤP
Cena prace bude dohodnutá na osobnom pohovore.
V prípade záujmu nás kontaktujte nižšie uvedeným formulárom.
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.