inzercia, predaj, predám, bazár

Administratívny pracovník Prešov, skrátený pracovný úväzok

Kategória: Administratíva

Spoločnosť s administratívno-právnymi činnosťami hľadá asistenta/ku na skrátený pracovný úväzok v rozsahu 3 - 4 hod. denne.
Pracovný pomer je na dobu určitú 1 rok.
Miesto výkonu práce Prešov centrum mesta.
Náplň práce:
- vykonávanie administratívnych činností v kancelárii
- práca s došlou a odoslanou poštou
- vytváranie dokumentov a listín
- administratívne úlohy podľa potreby
Predpoklady uchádzača:
- ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitnou skúškou
- základy práce na PC, Word, Excel
- spoľahlivosť, komunikatívnosť, flexibilita
- záujem nadobudnúť nové pracovné skúsenosti

Ponúkaná mzda 4,90 Eur/hod.

Žiadosť spolu so životopisom a fotografiou Vás poprosím poslať na mail giro122@
Administratívny pracovník Prešov, skrátený pracovný úväzok
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/NJ alebo AJ
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne. Požiadavky: - znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie) - základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti - predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná - Excel pokročilý, Word pokročilý Predpokladaný nástup ihneď. Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore. Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Administratívny pracovník
Stavebná spoločnosť hľadá pracovníka do svojho tímu na pozíciu administratívny pracovník. Pracovný pomer je na plný úväzok. Miesto výkonu práce sú Tovarníky. Osobné predpoklady a zručnosti pracovníka: Náplň práce, právomoci a zodpovednosti o príprava a evidencia dokumentov, administratívne spracovanie dokumentov, ich digitalizácia, archivácia o bežné administratívne práce o firemná korešpondencia ( vyšlá/došlá v elektronickej i papierovej forme ) o komunikácia s obchodnými partnermi o prijímanie návštev, starostlivosť o sekretariát o telefonická komunikácia o zabezpečenie a organizácia chodu kancelárie (pošta, občerstvenie, kancelárske potreby) o ostatné súvisiace úlohy podľa pokynov nadriadeného Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitou Ostatné znalosti: Microsoft Word - pokročilý Microsoft Excel - pokročilý Microsoft Powerpoint - pokročilý Vodičské oprávnenie: typ B Osobnostné predpoklady a zručnosti: o schopnosť riešiť každodenné pracovné úlohy a problémy o spoľahlivosť a presnosť o odolnosť voči stresu o zodpovedná a samostatná osoba, schopná pracovať v tíme o ochota pracovať nadčas Podmienka je zaslanie životopisu. 1. kolo sa uskutoční telefonickým kontaktom vybraných uchádzačov dňa 17.2.2023.
Brigáda Nitra - administratívny pracovník
Hľadáme do nášho tímu kolegyňu/kolegu, ktorý by nám pomáhal robiť administratívnu prácu a ľahké pomocné práce v sklade. Jedná sa o: - robenie faktúr v programe Omega (zaškolíme) - vystavovanie štítkov pre kuriéra - správa e-shopu (vkladanie nových produktov, aktualizácia súčasných) - jednoduché pomocné práce v sklade pri balení balíkov - pomocné práce v predajni - cenovky Pracovná doba: každý pracovný deň minimálne na 4 hodiny (od 8:00 do 12:00), poprípade dlhšie. Termín nástupu: ihneď Pracovný pomer: na dohodu poprípade na skrátený úväzok Platové podmienky: 4,00eur/hod/ brutto Termín ukončenia výberového konania: 10. 12. 2022 Svoje životopisy prosím posielať na adresu: techsolution@ , Predmet: Brigáda
Administratívny pracovník / Asistent / Disponent
Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 820/mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti: Vyťažovanie vlastných nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačom a telefónom. Ďalšia stručná náplň práce: - vyhľadáva a získava nových odberateľov, - pripravuje cenové ponuky, - zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek. V prípade ďalších informácii nás kontaktujte na tel. č. , alebo mailom na adrese: Životopis zaslať na vyššie uvedenú adresu. Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Minimálne požiadavky na zamestnanca: Ukončené stredoškolské vzdelanie s maturitou. Ostatné znalosti výhodou: Cudzí jazyk - začiatočník (AJ, NJ, MJ) Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz - B Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti: - komunikačné zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovednosť, pracovitosť - flexibilita
Sociálny pracovník
Ponúkame voľné pracovné miesto pre sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb. Sociálny Pracovník / Školiteľ DODS SYSTEM, s.r.o. Miesto práce Piešťany, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády), živnosť Termín nástupu 1.4.2022 Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 2 000 EUR/mesiac Máme prepracovanú tabuľku ohodnotenia. Viac vysvetlí zamestnávateľ na pohovore. Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Ponúkame voľné pracovné miesto pre Sociálneho pracovníka s praxou v zariadení poskytovateľa Sociálnych Služieb. Požadujeme vysokoškolské vzdelanie v oblasti sociálnej práce. Znalosť práce s informačným systémom DODS , (resp. iným) je výhodou ale nieje podmienkou. Náplňou práce, je školiť našich klientov, riaditeľov zariadení a ich zamestnancov pre prácu s informačným systémom. Zamestnanecké výhody, benefity Služobné auto, mobilný telefón, notebook, kancelária v centre Piešťan, možnosť kariérneho rastu, príjemný a odborný kolektív Informácie o výberovom konaní V prípade záujmu o prácu v našej spol očnosti, vyplňte prosím dotazník uchádzača o zamestnanie na stránke: praca. a následne Vás budeme kontaktovať za účelom pracovného pohovoru. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania Požiadavky na zamestnanca: Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské II. stupňa Vzdelanie v odbore Sociálna Práca Ostatné znalosti Práca s počítačom - Pokročilý Internet Explorer - Mierne pokročilý Vodičský preukaz B Prax na pozícii/v oblasti min. 1 rok praxe v zariadení poskytovateľa sociálnych služieb Osobnostné predpoklady a zručnosti: reprezentatívne vystupovanie, komunikačné zručnosti, schopnosť vedieť prednášať a školiť pred publikom Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Prevádzkujeme informačný systém DODS ktorý sa používa v 104 zariadeniach Poskytovateľov Sociálnych Služieb na Slovensku, pričom im pomáhame systém zavádzať, implementovať, zabezpečujeme aj odborné vzdelávanie a tým sa snažíme zvyšovať kvalitu poskytovaných sociálnych služieb. Počet zamestnancov 5-9 zamestnancov
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.