Administratívny pracovník, referent, referentka
Kategória:
Administratíva
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka.
Náplň práce:
- komunikácia s obchodnými partnermi
- dojednávanie obchodu
- spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené stredoškolské s maturitou,
- anglický jazyk - základy
- Microsoft Office - mierne pokročilý,
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky:
1000€/netto + stravné lístky
Náplň práce:
- komunikácia s obchodnými partnermi
- dojednávanie obchodu
- spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené stredoškolské s maturitou,
- anglický jazyk - základy
- Microsoft Office - mierne pokročilý,
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky:
1000€/netto + stravné lístky
Podobné inzeráty
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni.
Mzdové podmienky dohodou na pohovore.
Náplň práce:
- príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie,
- pracovno-právna agenda,
- komunikácia s klientom,
- vystavovanie faktúr,
- vedenie evidencie pošty,
- vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk,
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného.
Požiadavky na zamestnanca:
- Anglický jazyk: úroveň B1.
- Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel.
- Compliance - Mierne pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo
Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Dobrý deň. Vyštudovala som Ekonomickú fakultu UMB v Banskej Bystrici. Mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Som zodpovedná a spoľahlivá. Rada by som pracovala na pozícii administratívny pracovník - prácu si hľadám v okolí Novej Bane. Nástup možný od 1. júla 2022.
Nech sa páči kontaktovať ma e-mailom anna.vicianov@
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Hľadáme práve teba!
Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select
(Trvalý pracovný pomer)
Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice)
stručný popis pracovnej pozície:
• vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov,
• vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk
• komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv
Predpoklady:
• ukončené stredoškolské vzdelanie,
• bezproblémová telefonická komunikácia,
• znalosť PC programov (MS WORD),
• znalosť skladového hospodárstva výhodou,
Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Ponúkame:
- nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy)
- Silná firemná kultúra,
- Priateľská atmosféra.
Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás.
Uzávierka: 20.4.2023
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@