Administratívny pracovník v oblasti ľudských zdrojov
Kategória:
Administratíva
Prijmeme do kancelárie v Giraltovciach na TPP administratívnu pracovníčku.
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ pomôžeme zaučiť
Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy.
MZDA DOHODOU.
Kontakt : / praca@
Náplň práce:
- pracovné pohovory a výber vhodných zamestnancov,
- bežná administratívna činnosť, pošta, pracovné zmluvy,
- vykonávanie náborových činností (internet, médiá, sociálne siete),
- evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie,
- prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov,
- zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok,
- obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, kopírka),
- spracovávanie rôznych podkladov,
- práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia.
+ stravné preplatené v plnej výške firmou
+ pomôžeme zaučiť
Nemecký / Anglický jazyk výhodou. V prípade znalosti komunikatívnej nemčiny ďalšie bonusy.
MZDA DOHODOU.
Kontakt : / praca@
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, (vhodná možno i pre mamičky na materskej) s možným neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základy anglického jazyka vítaná (odpovedanie na emaily)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva nutná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup 1.1.2023.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis prosíme zasielať na: info.@
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Prijmeme do nášho tímu v Žiline kolegyňu/kolegu na pracovnú pozíciu:
Recruiter/Administratívny pracovník/čka, ktorého HLAVNOU PRACOVNOU NÁPLŇOU BUDE:
- aktívne vyhľadávanie kandidátov v regióne
- zverejňovanie inzerátov na webových portáloch
- kontaktovanie kandidátov, realizácia telefonických a osobných pohovorov
- nábor a výber nových zamestnancov na rôzne pozície
- komplexná zodpovednosť za administratívne činnosti
- kontrola, spracovanie a evidencia dochádzok zamestnancov
- príprava podkladov pre mzdové a personálne oddelenie
Osobnostné predpoklady:
- skúsenosti v oblasti náboru/ výberu zamestnancov a obsadzovaní rôznych typov pozícií
- zodpovednosť
- komunikatívnosť
- samostatnosť
- príjemné vystupovanie
- orientácia na cieľ/ výsledok a vytrvalosť pri jeho dosahovaní
- proaktívny prístup
- odolnosť voči stresu
- ochota učiť sa nové veci
Prax s náborom zamestnancov min. 2 roky
Mzdové podmienky: od 1000 €/mesiac + odmeny
Sú komunikácia, samostatnosť, pozitívny prístup, organizovanosť tvojou silnou stránkou? Ak áno, pošli nám svoje CV, aby si sa k nám mohla/mohol pridať čo najskôr.