Administratívny pracovník v sklade
Kategória:
Doprava a logistika
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..),
- komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu,
- prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov,
- riadenie zásob v skladovom systéme (Infor)
- kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu,
- kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu
- systémová inventúra skladu
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ )
- Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Bezúhonnosť
• Anglický jazyk - výhoda
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Ochota pracovať na zmeny
• Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
- práca s PC (skladový systém (WMS), Outlook, Excel..),
- komunikácia s dodávateľom a zákazníkom v oblasti príjmu a výdaju materiálu,
- prijímanie, vyplnenie, archivácia transportných dokumentov,
- riadenie zásob v skladovom systéme (Infor)
- kontrola prijatých dielov voči dodaciemu listu,
- kontrola vychystaného materiálu voči dodaciemu listu
- systémová inventúra skladu
Práca na 2 zmeny ( neskôr 3-zmenka ).
Zamestnanecké výhody, benefity
- Kontrakt na TPP / živnosť
- TPP : základ 1250€ + bonus 150€ ( hrubá mzda 1400€ )
- Živnosť : 10€/hod. + bonus 200€ + nočná 1€/hod. + sobota/nedeľa 4,5€/hod. + sviatok 5€/hod.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Automobilový priemysel, výroba dopravných prostriedkov
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Bezúhonnosť
• Anglický jazyk - výhoda
• Skúsenosť s prácou so skenerom a skladovým systémom, SAP – výhoda
• Užívateľská znalosť práce s Word, Excel, PowerPoint, Outlook
• Ochota pracovať na zmeny
• Zmysel pre detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme mladá dynamická spoločnosť s otvorenou firemnou kultúrou, ktorá ponúka služby v oblasti personálneho poradenstva spoločnostiam pôsobiacich v industriálnom odvetví.
Našim klientom navrhujeme zlepšenia v oblasti optimalizácii personálnych nákladov, ktoré im majú napomôcť čo najefektívnejšie využívať ľudské zdroje.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Podobné inzeráty
Hladam lahsiu pracu v teplom sklade eshope skladník bez vzv, pomocný pracovník,ľahší tovar, administratívny pracovnik
recepcny bez jazyka
denne smeny
dostupnost mhd
Hladam nestresove prostredie
Agentury nehladam
V prípade slušného ubytovania nástup ihneď dohodou
Ponuky na dolcegabanisnv@
Dakujem
Baví Ťa práca v sklade? Máme pre Teba skvelú príležitosť vyletieť z hniezda a dlhodobo pracovať u stabilného zamestnávateľa v Nemecku.
- práca pre skladníkov / pickerov v logistickom sklade s potravinami, drogériou a rozličným tovarom
- žiadne blúdenie v sklade s papiermi a skenerom
- dostaneš premakané slúchadlá, prostredníctvom ktorých dostávaš príkazy s úložným miestom
- nemecký alebo anglický jazyk podmienka
Zamestnanecké výhody, benefity
Vážime si našich zamestnancov, a preto pre Teba chceme to najlepšie!
- istota dlhodobej práce v Nemecku
- poskytujeme ubytovanie v rodinnom dome ZDARMA
- cestu do práce a z práce pre Teba zabezpečíme ZDARMA
- hodinová mzda 10,50 €/hod v čistom
- práca v mladom kolektíve
- náš slovenský koordinátor plne k dispozícii
- na pauzu v práci máš k dispozícii kantínu, kde Ťa rozmaznajú rôznym občerstvením, kávičkami a ovocím zdarma :)
Miesto práce
Ebersberg, Nemecko
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
12,5 EUR/hod.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- flexibilita
- chuť pracovať
- skúsenosť v sklade výhodou
- ochota učiť sa nové veci
Kontakt: ProJob s.r.o.
Tel.: , ,
Do nášho tímu prijmeme pracovníka na pozíciu dispečer / administratívny pracovník.
Náplň práce:
- monitorovanie priebehu prepráv a pravidelné reportovanie nakládok/vykládok
- komunikácia so zákazníkom
- kontrola a spracovanie prepravných dokladov a ich príprava na fakturáciu
- evidencia došlej pošty
Požiadavky:
- min. 2 roky praxe v logistike
- znalosť anglického jazyka (B2)
- znalosť ďalšieho jazyka výhodou
- príjemné vystupovanie
- flexibilita
- zodpovednosť
V prípade záujmu ma kontaktujte na telefónnom čísle .
Hladam lahsiu pracu v teplom sklade eshope skladník bez vzv, pomocný pracovník,ľahší tovar, administratívny pracovnik,recepčný bez jazyka
aj polovičný úväzok
denne smeny
dostupnost mhd
Hladam nestresove prostredie
Agentury nehladam
Ponuky na dolcegabanisnv@
Hladam prácu v ZA KM PB sklade eshope skladník bez vzv, pomocný pracovník,ľahší tovar, administratívny pracovnik,recepčný bez jazyka, tpp aj dohoda
denne smeny
dostupnost mhd
Hladam nestresove prostredie
Agentury nehladam
Ponuky na dolcegabanisnv@