Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Kategória:
Administratíva
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Ponuka práce:
Administratívny pracovník - Nemecký jazyk
•stabilná práca v rastúcej spoločnosti
•fixná mzda + provízia z obratu spoločnosti
•firemný notebook + telefon
Podmienky pre uchádzača:
•znalosť Nemeckého jazyka - C1
(plynulý písomný a hovorový prejav)
•prax v personálnej sfére
•samostatnosť, zodpovednosť, časová flexibilnosť
V prípade záujmu nás kontaktujte na čísle
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť nemeckého jazyka nutná - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup: ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR - pre oblasť Košice, Košice - okolie a Maďarsko v okruhu 100 km od Košíc.
Náplň práce:
- aktívne správa nehnuteľností
- komunikácia s klientmi
- obhliadky nehnuteľností
- ponuka nehnuteľností klientom
- správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností.
Druh pracovného pomeru :
- TPP
- Mandátna Zmluva
- živnosť.
Platové podmienky :
TPP : 900€/mesačne v čistom
Živnosť, zmluva : od 1.500€
Iné výhody :
- prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
- mobil a internet.
Miesto práce :
Kancelária - Košice
Košický kraj - Košice, Košice - okolie, pohraničné oblasti Maďarska od Košíc.
Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: info@
Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ,
Príjemné vystupovanie, komunikácia
Základná podmienka: Znalosť Maďarského jazyka slovom a písmom, anglicky slovom, ovládanie internetu, mobilu a PC.
Ďalšie požiadavky :
- osobnosť s obchodným talentom
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť.
Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor.
Životopis pošlite na emailovú adresu: info@
Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka.
Náplň práce:
- komunikácia s obchodnými partnermi
- dojednávanie obchodu
- spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené stredoškolské s maturitou,
- anglický jazyk - základy
- Microsoft Office - mierne pokročilý,
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky:
1000€/netto + stravné lístky