ADMINISTRATÍVNY REFERENT na spracovanie údajov do počítača
Kategória:
Administratíva
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom v kancelárii a dokáže po zaškolení pracovať samostatne a zodpovedne. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka. Nie je to žiaden obchod ani oslovovanie zákazníkov.
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
Po zaškolení sa pracuje aj z domu /iba pol týždňa/.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- zaškolenie
- príjemné pracovné prostredia
- možný odborný aj finančný rast
- motivačný a rozvojový systém
Plat: 850 brutto + odmeny /priemerný plat 1.100 brutto/
Pracovná doba: 8 + 1 hodina na obed /po zaškolení sa robí aj z domu - 3 dni doma, 2 dni z kancelárie a druhý týždeň opačne/
V prípade záujmu, prosím pošlite Váš životopis: info@
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka.
Náplň práce:
- komunikácia s obchodnými partnermi
- dojednávanie obchodu
- spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom
Zamestnanecké výhody, benefity:
- stravné lístky
Požiadavky na zamestnanca:
- ukončené stredoškolské s maturitou,
- anglický jazyk - základy
- Microsoft Office - mierne pokročilý,
komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie
Mzdové podmienky:
1000€/netto + stravné lístky
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni.
Mzdové podmienky dohodou na pohovore.
Náplň práce:
- príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie,
- pracovno-právna agenda,
- komunikácia s klientom,
- vystavovanie faktúr,
- vedenie evidencie pošty,
- vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk,
- plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného.
Požiadavky na zamestnanca:
- Anglický jazyk: úroveň B1.
- Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel.
- Compliance - Mierne pokročilý
- Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
- Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo
Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme. Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol týždňa z domu a pol týždňa z kancelárie.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme.
Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii.
Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom
Plat:
900 brutto po skúšobnej dobe + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/
Nástup: dohodou
Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť
Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení
V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
Práca v kancelárii - konzultant, referent na pobočke DT, ZV. Náplň práce: administratívne úkony, objednávanie stretnutí, zápisy zo stretnutia, vzdelávanie.
Danú prácu je možné vykonávať popri VŠ, MD, aj pre ľudí, ktorí sú zamestnaní a chcú si privyrobiť.
Pracovný čas je individuálny po dohode s uchádzačom.
Platové ohodnotenie závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 2000 EUR).
V prípade záujmu Vám poskytnem informácie na osobnom stretnutí, po zaslaní životopisu s Vašim tel.číslom: