inzercia, predaj, predám, bazár

ADMINISTRATÍVNY REFERENT /pol mesiaca home office/

Kategória: Administratíva

Baví ťa práca s počítačom? Rád by si pracoval aj z domu?
Hľadáme kandidáta na trvalý pracovný pomer, ktorého baví práca s počítačom. Pracuje sa v mladom, príjemnom tíme.
Pracovná doba je 9 hodín, 8+ 1 hodina na obed. Spoločnosť sídli v centre Bratislavy. Nie je to obchod, predaj ani oslovovanie zákazníkov. Nevyžadujeme znalosť cudzieho jazyka.
Po zaškolení sa pracuje pol mesiaca z domu a pol mesiaca v kancelárii.

Pracovná náplň:
- Administratívne spracovávanie zákazníckych údajov do informačného systému
- Kontrola a oprava údajov v informačnom systéme
- Administratívne práce s počítačom

Plat:
900 brutto po skúšobnej dobe + odmeny /spolu 1.000-1.200 brutto/

Nástup: dohodou

Požiadavky:
- SŠ s maturitou
- pracovné skúsenosti výhodou, ale pozícia je vhodná aj pre absolventa
- spoľahlivosť, zodpovednosť, samostatnosť

Ponúkame: príjemné pracovné prostredie, sociálny program, systém školení

V prípade záujmu, prosím môžete zaslať Váš životopis na email: info@
ADMINISTRATÍVNY REFERENT /pol mesiaca home office/
Podobné inzeráty
Administratívny pracovník, referent, referentka
Administratívny pracovník, referent, referentka Obchodná spoločnosť poskytujúca služby v oblasti predaja hutníckeho materiálu príjme do TPP administratívneho pracovníka/referent-ka. Náplň práce: - komunikácia s obchodnými partnermi - dojednávanie obchodu - spracovanie dokumentácie súvisiacej s obchodným prípadom Zamestnanecké výhody, benefity: - stravné lístky Požiadavky na zamestnanca: - ukončené stredoškolské s maturitou, - anglický jazyk - základy - Microsoft Office - mierne pokročilý, komunikatívnosť, zodpovednosť, samostatnosť, príjemné vystupovanie Mzdové podmienky: 1000€/netto + stravné lístky
Administratívny pracovník/referent v Žiline
Pracuj ako naša Nová kolegyňa / kolega, ako Administratívny pracovník/referent v Žiline na TPP - opora na administratívnej úrovni. Mzdové podmienky dohodou na pohovore. Náplň práce: - príprava a pripomienkovanie zmluvnej dokumentácie, - pracovno-právna agenda, - komunikácia s klientom, - vystavovanie faktúr, - vedenie evidencie pošty, - vyhľadávanie obchodných partnerov, komunikácia s obchodnými partnermi, príprava cenových ponúk, - plnenie úloh v zmysle pokynov priameho nadriadeného. Požiadavky na zamestnanca: - Anglický jazyk: úroveň B1. - Práca s počítačom na pokročilej úrovni: Microsoft Outlook, Word, Powerpoint a Excel. - Compliance - Mierne pokročilý - Hospodárska korešpondencia - Mierne pokročilý Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: - vysokoškolské I. stupňa - vysokoškolské II. stupňa - Vzdelanie v odbore: ekonómia, právo, bankovníctvo Váš Životopis spolu s Motivačným listom zaslať na e-mail: martina.adamuscinova@, uchádzači budú následne pozvaní na osobný pohovor.
Priehradkový zamestnanec pošty, Administratívny pra/Predavač
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Administratívny pracovník, veľkosklad s prémiovým alkoholom
Hľadáme práve teba! Voľná pozícia: Administratívny pracovník - Office referent, Veľkosklad s prémiovým alkoholom Kubbo Select (Trvalý pracovný pomer) Adresa pracoviska: (Rastislavova 88, Košice) stručný popis pracovnej pozície: • vybavovanie telefonických a emailových dopytov od našich zákazníkov, • vystavovanie dodacích listov a faktúr, príprava ponúk • komunikácia s expedíciou, objednávanie prepráv Predpoklady: • ukončené stredoškolské vzdelanie, • bezproblémová telefonická komunikácia, • znalosť PC programov (MS WORD), • znalosť skladového hospodárstva výhodou, Pracovná doba: PO-PIA od 7:45 do 16:15hod. (víkendy voľné) //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Ponúkame: - nástupný plat od 900eur v hrubom (podľa pracovných skúseností), s možnosťou rastu (mimo základného platu viaceré benefity a bonusy) - Silná firemná kultúra, - Priateľská atmosféra. Ak Vás ponuka zaujala svoj životopis posielajte na info@ a nezabudnite do emailu stručne napísať prečo by sme si mali vybrať vás. Uzávierka: 20.4.2023 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// Kubbo Select už viac ako 13rokov sprevádza svojich zákaznikov svetom gurmánstva. V rámci našej veľkoobchodnej činnosti sa venujeme dovozu a distribúcii prémiového alkoholu, vína a nealko nápojov. Kvalita, chuť a príbeh sú naše základne priority pri výbere produktov.
Referent, konzultant
Práca v kancelárii - konzultant, referent na pobočke DT, ZV. Náplň práce: administratívne úkony, objednávanie stretnutí, zápisy zo stretnutia, vzdelávanie. Danú prácu je možné vykonávať popri VŠ, MD, aj pre ľudí, ktorí sú zamestnaní a chcú si privyrobiť. Pracovný čas je individuálny po dohode s uchádzačom. Platové ohodnotenie závisí od pracovného času, ktorý si viete prispôsobiť (100 - 2000 EUR). V prípade záujmu Vám poskytnem informácie na osobnom stretnutí, po zaslaní životopisu s Vašim tel.číslom: