Administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Kategória:
Administratíva
Názov pozície:
administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Nástup: 1.12.
Typ zmluvy: TPP
Čistá mzda: 670 eur
Hruba mzda : 850 eur
+ pohyblivá časť viazaná na výsledky centra
Prac.podmienky:
po- so : 6,5 hod denne na smeny doobeda/poobede
podľa rozpisu medzi dvoma administrátormi.
Centrum bude otvorené po- so od 8:00- 21.00
Náplň práce:
- komunikácia s klientami, vedenie objednávok a rezervácií
- predaj ponúkaných služieb a výrobkov
- administrácia a prezentácia centra na soc. sieťach
Podmienky:
- slovenský a anglický jazyk
- príjemné a pozitívne vystupovanie
- pracovná skúsennosť v dannej oblasti plusom
administrátor(rka) centra zdravia a krásy
Nástup: 1.12.
Typ zmluvy: TPP
Čistá mzda: 670 eur
Hruba mzda : 850 eur
+ pohyblivá časť viazaná na výsledky centra
Prac.podmienky:
po- so : 6,5 hod denne na smeny doobeda/poobede
podľa rozpisu medzi dvoma administrátormi.
Centrum bude otvorené po- so od 8:00- 21.00
Náplň práce:
- komunikácia s klientami, vedenie objednávok a rezervácií
- predaj ponúkaných služieb a výrobkov
- administrácia a prezentácia centra na soc. sieťach
Podmienky:
- slovenský a anglický jazyk
- príjemné a pozitívne vystupovanie
- pracovná skúsennosť v dannej oblasti plusom
Podobné inzeráty
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 500 EUR/mesiac
Ku mzde: plus príspevok na stravovanie, plus dochádzkový bonus Mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru skúseností v danej oblasti a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
• spracovávanie internetových objednávok (administratívne)
• aktívne telefonické riešenie agendy objednávok so zákazníkmi eshopu v Slovenskom jazyku
• fakturácia v systéme POHODA
• administratívne práce spojené s danou pozíciou
• denná práca s PC, ostatné kancelárske práce podľa potreby, internet, MS Office
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Práca v rozvíjajúcej spoločnosti
• Zaškolenie na danej pozícii
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné
teambuildingy
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
viac na Profesii.
Hľadám prácu home office.
Administrátor eshopu.
Správca sociálnych sietí.
Tvorba webových stránok.(WordPress)
Reklamné kampane ppc,Google, Facebook.
Skúsenosti mám.
Plus ovládam Maďarský jazyk.
Živnosť mam viem fakturovať.
Ak by sa niečo naskytlo prosím napíšte mi email alebo sms, zavolam.
Hľadáme šikovných a ambicióznych biznis partnerov. Spolupracujeme s medzinárodnou spoločnosťou a našou hlavnou činnosťou je rozvoj internetového obchodu (rýchloobratkový sortiment tj. pre každodennú spotrebu z oblasti zdravia a krásy), starostlivosť o klientov, obchodné tímy, marketing. Budujte eshop, starajte sa o obraty a majte príjem z tržieb.
Ide o jednoduchú prácu, na niekoľko hodín týždenne, pokojne aj popri inej práci. Pracujete z domu alebo odkiaľkoľvek, prípadne môžete využívať našu kanceláriu.
Náplňou práce:
-vedenie bežnej administratívy
-komunikácia medzi obchodnými partnermi a klientmi
-aktívne oslovovanie a starostlivosť o klientov - komunikácia, odpovedanie otázok, poskytovanie informácií
-úzka spolupráca so skúsenejšími členmi tímu
-nehľadáme ľudí do priameho predaja
-pozícia vhodná aj pre študentov VŠ, mamičky
-zaškoľovanie
Výhody, benefity
-flexibilný pracovný čas - venujete sa práci kedy vám vyhovuje
-nezávislosť - môžete prácu vykonávať odkiaľkoľvek - nevyhnutné pripojenie na internet
-osobnostný rozvoj aj kariérny rast
-možnosť práce z domu, popri práci, materskej alebo rodičovskej dovolenke
-podpora tímu, proces zaškoľovania, online školenia
-zaujímavý a motivačný systém odmeňovania
-finančné ohodnotenie je individuálne podľa pracovnej pozície - Koordinátor v priemere 1000€
Požiadavky a znalosti:
- ovládať PC a mobil
- slovenský jazyk - expert
- iný cudzí jazyk - výhoda
- vodičský preukaz - výhoda
- príjemné vystupovanie a prejav
- chuť pracovať a rozvíjať sa
- disciplína, dôslednosť
- samostatnosť
Práca vhodná pre uchádzačov v rámci celej SR! Jedná sa o online podnikanie, kedy od vyššie dosiahnutých príjmov sa pracuje na živnosť. Po 3 mesiacoch cca. príjem 1000€.
Ak ste osoba, ktorá chce zlepšiť svoju finančnú situáciu a máte ochotu na tom pracovať, je to skvelá príležitosť. Ak ste osoba, ktorá uvažovala niekedy nad podnikaním a budovať niečo vlastné, môžete viesť internetový obchod bez nutnosti kapitálu, skladu, tovaru, logistika apod. Máme systém, ktorý keď sa naučíte a aplikujete do praxe - ovplyvní vaše výsledky veľmi rýchlo.
Táto pracovná ponuka je aj pre uchádzačov slovensky hovoriacich žijúcich mimo SR, keďže pôsobíme medzinárodne - napíšte nám v správe, v ktorej krajine žijete a povieme Vám, aké sú možnosti spolupráce.
Ak Vás ponuka oslovila, kontaktujte nás písomne cez email.
Dobrý deň. Ako inžinier integrovanej bezpečnosti - BOZP, OPP Vám pomôžem vypracovať dokumentácie z:
- Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci (BOZP)
- Ochrana proti požiarom (OPP)
- Životné prostredie: Havarijné plány
Poprosím pekne volať môžete po 14:00.
Kontaktovať ma môžete: NR, KN, NZ, BA, popr. sa môžme dohodnúť SA, GA.
Ďakujem. Viktor
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.
Hľadáme nového člena tímu na pozíciu pracovník klientskeho centra. Práca je jednoduchá, ale dynamická a rôznorodá a vhodná aj pre absolventa SŠ/VŠ.
Náplňou práce budú najmä tieto aktivity:
• poskytovanie kvalitného poradenstva klientom o produktoch a službách, prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
• prijímanie a spracovávanie podnetov od klientov
• uskutočnenie telefonických hovorov s potencionálnymi zákazníkmi
• riešenie otázok v rámci zákazníckeho servisu
Očakávania od uchádzača:
• príjemný telefonický prejav
• schopnosť viesť obchodné rozhovory
• zodpovednosť, precíznosť, organizačné schopnosti
Uvítame skúsenosti so zákazníckym servisom, skúsenosti z telefonického predaja nie sú podmienkou
Informácie k pracovnej pozícii:
• prac. ponuka je na trvalý pracovný pomer
• termín nástupu: od 15.1.2023, resp. dohodou
• lokalita pracoviska: práca z domu
• Pracovný čas: od 8:00 do 17:00
V prípade záujmu prosíme o zaslanie životopisu. Ďakujeme vopred uchádzačom za záujem.