ako moze vzniknut Terminator?
Kategória:
Hobby, odborné knihy
akoAko moze vzniknut Terminator?
Armada strojov, nova.
Obsah:
Čo sa stane, keď predátor – dron má autonómiu ako google auto? Alebo ak zbraň, ktorá dokáže sama loviť a napádať vlastné ciele, ovládnu hekeri? Hoci to znie ako sci-fi, technológia na vytvorenie zbraní, ktoré napadajú ciele bez ľudského pokynu, už existuje. Paul Scharre, vedúci expert v oblasti nových technológií zbraní, čerpá z vlastných bohatých skúseností a výsledkov výskumu s cieľom zistiť, ako zbrane novej generácie menia vojnu.
Jeho rozsiahla analýza skúma vznik autonómnych zbraní, aktivity vyvíjané na ich zákaz aj právne a etické otázky týkajúce sa ich používania. Zameriava sa na umelú inteligenciu vo vojenskej technike, zahŕňajúcu desaťročia inovácií od nemeckých torpéd Wren vyhľadávajúcich zvuky v druhej svetovej vojne, predchodcov dnešných samonavádzacích rakiet, po autonómne kybernetické zbrane, robotické lode loviace ponorky a tankové robotické armády. Prostredníctvom rozhovorov s odborníkmi na obranu, so zástancami etických hodnôt, s psychológmi a aktivistami Scharre zisťuje, akým výzvam môžu čeliť „kentaurskí bojovníci“ na budúcich bojiskách, kde bude nevyhnutné zlúčiť ľudské a strojové rozpoznávanie. V uplynulých desaťročiach sme dosiahli obrovský technický pokrok, no takisto sme zažili tragické nehody, ktoré vyplynuli z komplexných automatizovaných systémov. Napríklad moderné stíhacie lietadlá F-22 zaznamenali kolaps palubného počítača, keď prvýkrát prekročili dátumovú hranicu.
Najmenej tridsať štátov už má obranné autonómne zbrane, ktoré fungujú pod ľudským dohľadom. Armády všade na svete súťažia v konštruovaní robotických zbraní so zvyšujúcou sa autonómiou. Etické otázky tak dostávajú čoraz väčší význam. Do akej miery by sa mala takáto technika rozšíriť? Ak ju zodpovedné demokratické štáty zakážu, zabráni to nebezpečným režimom využívať výhody, ktoré z toho vyplynú?
Armáda strojov sa zameriava na vojenskú históriu, globálnu politiku, špičkovú vedu a tvrdí, že takúto techniku môžeme prijať tam, kde môže urobiť vojnu presnejšou a humánnejšou, ale nesmieme sa vzdať ľudského úsudku. Ak je možnosť vybrať si medzi životom a smrťou, za ľudské srdce neexistuje nijaká náhrada.
Armada strojov, nova.
Obsah:
Čo sa stane, keď predátor – dron má autonómiu ako google auto? Alebo ak zbraň, ktorá dokáže sama loviť a napádať vlastné ciele, ovládnu hekeri? Hoci to znie ako sci-fi, technológia na vytvorenie zbraní, ktoré napadajú ciele bez ľudského pokynu, už existuje. Paul Scharre, vedúci expert v oblasti nových technológií zbraní, čerpá z vlastných bohatých skúseností a výsledkov výskumu s cieľom zistiť, ako zbrane novej generácie menia vojnu.
Jeho rozsiahla analýza skúma vznik autonómnych zbraní, aktivity vyvíjané na ich zákaz aj právne a etické otázky týkajúce sa ich používania. Zameriava sa na umelú inteligenciu vo vojenskej technike, zahŕňajúcu desaťročia inovácií od nemeckých torpéd Wren vyhľadávajúcich zvuky v druhej svetovej vojne, predchodcov dnešných samonavádzacích rakiet, po autonómne kybernetické zbrane, robotické lode loviace ponorky a tankové robotické armády. Prostredníctvom rozhovorov s odborníkmi na obranu, so zástancami etických hodnôt, s psychológmi a aktivistami Scharre zisťuje, akým výzvam môžu čeliť „kentaurskí bojovníci“ na budúcich bojiskách, kde bude nevyhnutné zlúčiť ľudské a strojové rozpoznávanie. V uplynulých desaťročiach sme dosiahli obrovský technický pokrok, no takisto sme zažili tragické nehody, ktoré vyplynuli z komplexných automatizovaných systémov. Napríklad moderné stíhacie lietadlá F-22 zaznamenali kolaps palubného počítača, keď prvýkrát prekročili dátumovú hranicu.
Najmenej tridsať štátov už má obranné autonómne zbrane, ktoré fungujú pod ľudským dohľadom. Armády všade na svete súťažia v konštruovaní robotických zbraní so zvyšujúcou sa autonómiou. Etické otázky tak dostávajú čoraz väčší význam. Do akej miery by sa mala takáto technika rozšíriť? Ak ju zodpovedné demokratické štáty zakážu, zabráni to nebezpečným režimom využívať výhody, ktoré z toho vyplynú?
Armáda strojov sa zameriava na vojenskú históriu, globálnu politiku, špičkovú vedu a tvrdí, že takúto techniku môžeme prijať tam, kde môže urobiť vojnu presnejšou a humánnejšou, ale nesmieme sa vzdať ľudského úsudku. Ak je možnosť vybrať si medzi životom a smrťou, za ľudské srdce neexistuje nijaká náhrada.
Podobné inzeráty
Autorka: Doc. Ing. Ružena Uherová, PhD. / Počet strán: 124 / Cena v kníhkupectvách: 8,95€ / Hmotnosť: 200 g / Rok vydania: 2012 /
Väzba: brožovaná / Jazyk: slovenský / Rozmer: 135×190 mm / Stav knižky: nová /
Záujem dnešného človeka získať čo najviac poznatkov, ako si udržať dobrý zdravotný stav svojho organizmu, súvisí často s vysokým pracovným nasadením, s túžbou udržať si dobrú duševnú i fyzickú výkonnosť a rovnováhu, ale i telesnú krásu a dokonalosť. Akú úlohu môžu hrať vitamíny v tomto úsilí a ako si zabezpečiť ich dostatočný príjem?
Bežne sa čitatelia rôznych populárnych či populárno-vedeckých časopisov môžu dozvedieť, aká je odporúčaná denná dávka určitého vitamínu, aké problémy môžu vzniknúť z jeho nedostatku a aké sú jeho najbohatšie prirodzené zdroje. Menej sa však dozvieme o dôležitých súvislostiach týkajúcich sa využiteľnosti prijatého vitamínu, vplyvu životného prostredia a životného štýlu, procesu starnutia či vplyvu stresových situácií. Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o svoje zdravie a chcú maximálne vylepšiť kvalitu svojho budúceho života.
SMEROVANIE VÝVINU A INTERVENCIA
VÝCHOVY
Dedičnosť či prostredie?;
Aj dedičnost, aj prostredie;
Sociálne prostredie;
A čo výchova?;
Rastieme a dozrievame;
Zákony vývinu;
Životná cesta a biodromálna
psychológia;
Zrýchlenie vývinu, akcelerácia;
PSYCHOLÓGIA POMÁHA POZNÁVAŤ
ŽIAKA
Prečo je potrebné poznávať žiaka;
Problémy poznávacieho procesu žiakov;
Individuálne zvláštnosti a objektivita poznania;
Možno poznať seba samého?;
Pohľad na niektoré identifikačné metódy poznávania žiaka;
Pozorovanie a sebapozorovanie;
AKO ŽIAK POZNÁVA OKOLITÝ SVET
Všeobecná teória poznania (gnozeológia);
Zdroje duševnej aktivity;
Predstavy o okolitom svete;
Pociťovanie a vnímanie - základ
poznania;
Ako môže učiteľ poznať a ovplyvňovať kvalitu vnímania a vybavovania predstáv žiakov;
Fantazijné predstavy;
Možnosti ovplyvňovania fantázie žiakov;
FENOMÉN PAMÄTI
Zdroje pamäťového procesu;
Ako prebieha pamäťový proces;
Variabilita vlastností a typov pamäti žiakov;
Ako možno poznávať a ovplyvňovať pamäť žiaka;
BYŤ POZORNÝ - PREDPOKLAD
VZDELÁVANIA
Psychické stavy a pozornosť;
Pozornosť a jej fyziologická podstata;
Druhy pozornosti;
Vlastnosti pozornosti;
Ako možno vzbudzovať a udržiavať
pozornosť žiakov;
MYSLENIE - NAJVYŠŠIA DUŠEVNÁ VLASTNOSŤ ČLOVEKA
Všeobecná charakteristika a fyziologické základy myslenia;
Rozumové operácie, formy a druhy
myslenia;
Individuálne rozdiely a defekty
myslenia;
Myslenie a reč;
Poznanie a usmerňovanie vývinu myslenia žiakov;
CITY A VÔĽA - ZÁKLAD PREŽÍVANIA
Ako stručne charakterizovať city;
Aké sú najbežnejšie cíty žiakov;
Vlastnosti citov;
Individuálne rozdiely a výchova citov žiakov;
Pevná vôľa- základ úspechu žiaka;
Priebeh vôľového procesu;
Individuálne rozdiely a výchova vôle žiakov;
ŠTRUKTÚRA OSOBNOSTI ŽIAKA
A MOŽNOSTI JEJ POZNÁVANIA
Východiská k analýze k osobnosti a jej charakteristika;
Čo všetko možno zaradiť do štruktúry osobnosti;
Aktivačno-motivačné vlastnosti;
Stručná charakteristika motivácie;
Aktivácia a výchovno-vzdelávací
proces;
Zameranosť žiakov vo výchovno-
-vzdelávacom procese;
Ďalšie aktivačno-motivačné vlastnosti osobnosti;
Vzťahovo-postojové vlastnosti osobnosti žiaka;
Výkonové vlastnosti osobnosti;
Všeobecné rozumové schopnosti (inteligencia);
Tvorivosť, inteligencia a vedomosti;
Sebaregulačné vlastnosti osobnosti;
Dynamické vlastnosti osobnosti;
Pokusy zaradiť človeka do určitých typov;
Ďalšie kapitoly:
VÝVINOVÉ OSOBITOSTI ŽIAKOV A VÝCHOVA
NIEČO O UČENÍ
AKO VNÍMA UČITEĽ ŽIAKA A NAOPAK
ÚSPEŠNOSŤ / NEÚSPEŠNOSŤ ŽIAKA
SKUTOČNOSŤ ŽIAK POZNÁVA A PREŽÍVA
SOCIÁLNA A PEDAGOGICKÁ KOMUNIKÁCIA
SOCIÁLNE SKUPINY
RODINA - ZÁKLAD FORMOVANIA OSOBNOSTI
PORUCHY DUŠEVNÉHO ZDRAVIA ŽIAKOV
Odber v BA Nivy alebo v Nitre 2.5. Pošlem aj poštou pri platbe na účet. V prípade záujmu prosím VOLAJTE.
# Dospievanie a sex, Puberta, telesné zmeny a sex; Susan Meredithová;1992;48 strán;ako nová, podpísaná;0,80 €
# Medzi štyrmi očami; Lidija Verbová;1980;66 s;zle orezaná;0,40 €
# Děvčátka, na slovíčko; Jiřina Strmeňová;1986;112 s;VDS-veľmi dobrý stav,podpísaná;2 €
# Zázrak lásky; Oswalt Kolle;1970;336 s;zachovalá;2,80 €
# Muž a žena intímne, Otázky zdravého a narušeného pohlavného života; Siegfried Schnabl;1988;336 s;zachovalá;2,60 €
# Do nepohody připraven;Zdena Frýbová, Miroslav Plzák;1981;128 s;prehnutá;0,90 €
# Na lásku pripravený; Zdena Frýbová, Miroslav Plzák;1980;160 s;prehnutá;1,40 €
# Miluji, tedy jsem; Jana Marhounová;1986;320 s;prehnutá;1,60 €
# Škola pro snoubence a novomanžele; Jiří Mrkvička, Vladimír Barták, Stanislav Trča, Milada Hrdá;1979;424s;VDS;2,50 €
# Takmer dokonalé manželstvo; Mikolaj Kozakiewicz;1979;208 s;VDS, venovanie;1,60 €
# Mladé manželství; Iva Šípová, Jiří Melan;1978;176 s;VDS, podpísaná;0,90 €
# Kritické situace lásky; Oldřich Matoušek;1987;280 s;VDS;0,90 €
# Manželství na zkoušku?; František Pávek;1987;256 s;prehnutá;0,90 €
# Umění zdravě žít; Stanislav Trča;1980;200 s;zachovalá, venovanie;0,90 €
# Byť dobrým otcom – povinnosť či túžba; František Chorvát;1986;192 s;prehnutá;0,90 €
# Ako nezabiť sám seba; Kenneth C. Hutchin;1979;284 s;ako nová;2 €
# Ako si nezabiť ženu; Kenneth C. Hutchin;1979;302 s;ako nová;2 €
# Ako si nezabiť muža; Kenneth C. Hutchin;1979;272 s;VDS;2 €
# Ako si nezabiť deti; Kenneth C. Hutchin;1979;288 s;ako nová;2 €
# Dieťa a jeho svet; Martina Jánošovová a kol.;1975;232 s;VDS, poškodený prebal;4 €
# Naše dieťa; Mirka Klímová-Fugnerová;1979;408 s;zachovalá, poznámky na čistej strane;3,20 €
# Pedagogika pre rodičov; Helena Rozinajová;1988;272 s;ako nová, podpísaná;2,60 €
# Dobrodružná cesta výchovy ... alebo príručka pre rodinu na ceste k citovej zrelosti; Štefan Matula;2001;42 s;ako nová;0,90 €
# Breviár moderného človeka; Dobromil Ječný;1970;184 s;zachovalá, zažltnutá;0,90 €
# Slušnosť naša každodenná;František Chorvát, Juraj Orlík;1977;304 s;VDS;1,80 €
# Počasí, podnebí a člověk; Jiří Matoušek;1988;296 s;zachoval;0,40 €
# Já a Ty; Jaro Křivohlavý;1986;256 s;prehnutá;0,80 €
# Sto polôh lásky;István Schwenda, Thomas Leuchner;1990;200 strán;ako nová;3,50 €
# Encyklopedie mladé ženy; kolektív autorov; 1978; 446 strán; zachovalá, bez prebalu, podčiarknutých pár viet; 1 €
Ceny možno znížiť skoro až na polovicu - pri odbere 4 kníh v cenách od 2€ z mojej ponuky všetkých kníh - poskytnem zľavu 25%, pri odbere 10 kníh - zľavu 40%.
Klikni na meno (Dušan) a nájdeš aj moju ďalšiu ponuku kníh alebo získaj úplný zoznam:
Preferujem osobný odber, ale objednávku aspoň za 5€ môžem aj poslať, no len po prevode na účet (na dobierku neposiel
Predám knihu Ako sa rozprávať so zvieratami, nová, slovenský jazyk, počet strán 216. Pôvodná cena 9,99€, teraz za 5€.
Jon Katz sa opiera o svoje bohaté skúsenosti z vyše päťdesiatročného súžitia so zvieratami a výcvik vníma ako spôsob poznávania zvierat, milovania ich a pomáhania im, aby boli v našom svete v bezpečí.
Prostredníctvom zábavných, ale i dojímavých príbehov a zážitkov autor ilustruje, ako sa naučil zvieratám porozumieť a čomu ho naopak naučili ony. Na efektívnu komunikáciu so zvieratami využíva niekoľko nástrojov, medzi nimi aj jedlo, reč tela a vizualizáciu.
Predstava „obrazovej komunikácie“ sa môže zdať zvláštna, ale v skutočnosti je dobre vedecky preskúmaná a odborníci na správanie už niekoľko rokov skúmajú prepojenie medzi spôsobom, ako premýšľajú psy a autistické deti – obe skupiny totiž premýšľajú v obrazoch.
Takáto komunikácia sa dá naučiť, vyžaduje si to len snahu, pozornosť a sústredenie. Táto inteligentná, srdečná a nesmierne zaujímavá kniha úplne zmení váš vzťah ku zvieratám a spôsob, ako o nich rozmýšľate.
V prípade záujmu prosím kontaktovať mailom.
REZERVOVANE
TVORBA ZARÁBAJÚCEHO WEBU
Krok za krokom sa dozviete, ako vybudovať úspešný zarábajúci online projekt. Celá kniha je koncipovaná pre úplného začiatočníka. Nájdete postup, ako vytvoriť stránku a obsah, ako získať návštevnosť a hlavne, ako na tom zarobiť. Nechýba ani vysvetlenie všetkých pojmov. Nemusíte o online marketingu, reklame či programovaní vedieť vôbec nič. Kniha vás prevedie základmi tak, aby ste vedeli začať ihneď.
TVORBA ÚSPEŠNÉHO BLOGU
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý.
Hana Čajková / Affiliate sieť Dognet
2019-2021, 1. vydanie, knihy sú v top stave, ako nové.
Cena platí pre obe knihy spolu.
Osobný odber: Bratislava
Pošta: SP zásielka s podacím číslom po úhrade na účet
V PRÍPADE ZÁUJMU KONTAKTUJTE PROSÍM MAILOM.
Pozrite si aj ďalšie moje knižné ponuky:
->> kliknite na "Všetky inzeráty užívateľa"
Môže byť Mesiac umelý? Môže byť dokonca dutý? Pri prirodzenom vesmírnom telese to zdanlivo neprichádza do úvahy.
Čo spôsobuje, že Mesiac sa otáča rýchlosťou rovnou presne jednej stotine rýchlosti, akou sa otáča Zem okolo svojej osi? A prečo je Mesiac presne 400-krát menší než Slnko a presne 400-krát bližšie k Zemi?
Prečo sme pri pohľade na každý významný aspekt týkajúci sa Mesiaca zistili ucelenú a dokonalú postupnosť celých čísel a nijaký podobný systém neexistuje pri ktorejkoľvek planétu alebo mesiaci v Slnečnej sústave? Kniha brožovaná, ako nová. predám za 6,-e+ poštovné