inzercia, predaj, predám, bazár

Asistenka/sekretárka

Kategória: Administratíva

Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom


Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.

Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného

Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B

Prax na obdobnej pozícii je výhodou.

Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa

Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Asistenka/sekretárka
Podobné inzeráty
Asistenka/sekretárka
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku. Miesto výkonu práce Malé Zálužie. Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023 Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod. Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti Výška mzdy 850Eur v čistom Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou. Náplň práce: - starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka - objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi - evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou - administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.) - ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného Požiadavky na zamestnanca: stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa - Microsoft Word - pokročilý - Internet - pokročilý - Vodičský preukaz sk.B Prax na obdobnej pozícii je výhodou. Osobnostné predpoklady a zručnosti - zodpovednosť - aktívny prístup k práci - komunikatívnosť - odolnosť voči stresu - schopnosť pracovať pod tlakom - ochota spolupracovať a učiť sa Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Sekretarka s Nemeckým jazykom
Sekretarka s Nemeckým jazykom a nástupom ihneď. Práca sa môže vykonať z domu. Od 8:30 do 14-15stej. Mesacny príjem 650-900€ Ak ovládaš Nemecký jazyk, ozvi sa. Zaškolime si ťa. Kontaktuj má hneď
Sekretárka, ekonomka
Hľadáme šikovnú sekretárku alebo ekonómku do stavebnej firmy výhodou je vodičský preukaz B práca s PC, word, excel kancelária je v Sabinove platobné podmienky osobne
Sekretárka - asistentka
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám. Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ Kontakt:
ASISTENTKA - SEKRETÁRKA
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce. Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h. Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti. Pracovná náplň: styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce Požadujeme: SŠ vzdelanie – ekonomický smer znalosť Word, Excel, Outlook HM: 646 EUR Benefit - stravné lístky Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu) Kontakt:
Hľadám pracu
Ahojte som po materskej dovolenke a hľadám si prácu ako recepcna, adninistrativna pravovnicka, sekretarka. Som zodpovedna, oracovita, rada sa naucim novym veciam. Ak náhodou o nejakej praci viete ozvite sa, budem rada. Ďakujem