Asistenka/sekretárka
Kategória:
Administratíva
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Miesto výkonu práce Malé Zálužie.
Pozíciu obsadzujeme k 20.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Podobné inzeráty
Do nášho mladého kolektívu hľadáme šikovnú a komunikatívnu asistentku.
Dočasné miesto práce Nitra. Firma sa koncom februára bude sťahovať do svojich nových priestorov v Malom Záluží.
Pozíciu obsadzujeme k 18.3.2023
Pracovná doba pon-pia/9hod.do 17hod.
Druh pracovného pomeru: dohoda o pracovnej činnosti
Výška mzdy 850Eur v čistom
Naša firma sa prevažne zaoberá prenájmom motorových vozidiel, kúpou a predajom motorových vozidiel a z časti stavebnou činnosťou.
Náplň práce:
- starostlivosť o chod kancelárie,práca s dokumentami, tlač, scan, kopírovanie, evidencia pošty, spracovanie pošty, elektronická schránka
- objednávanie tovaru a materiálu, komunikácia s dodávateľmi, firmami, štátnymi inštitúciami a úradmi
- evidencia faktúr, príprava podkladov do účtovníctva, komunikácia s účtovnou firmou
- administratívna podpora stavebných projektoch (príprava podkladov pre stavebné konania, kataster a pod.)
- ďalšie administratívne úkony podľa pokynov nadriadeného
Požiadavky na zamestnanca:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
- Microsoft Word - pokročilý
- Internet - pokročilý
- Vodičský preukaz sk.B
Prax na obdobnej pozícii je výhodou.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- zodpovednosť
- aktívny prístup k práci
- komunikatívnosť
- odolnosť voči stresu
- schopnosť pracovať pod tlakom
- ochota spolupracovať a učiť sa
Vzhľadom k tomu, že sme prevažne mladý kolektív uprednostníme mladšieho uchádzača. Ďakujeme všetkým vopred za prejavený záujem.
Sekretarka s Nemeckým jazykom a nástupom ihneď.
Práca sa môže vykonať z domu. Od 8:30 do 14-15stej.
Mesacny príjem 650-900€
Ak ovládaš Nemecký jazyk, ozvi sa. Zaškolime si ťa.
Kontaktuj má hneď
Hľadáme šikovnú sekretárku alebo ekonómku do stavebnej firmy
výhodou je vodičský preukaz B
práca s PC, word, excel
kancelária je v Sabinove
platobné podmienky osobne
Ak si komunikatívna, ovládaš word, excel a máš záujem o prácu v administratíve, neváhaj a ozvi sa nám.
Hľadáme sekretárku/asistentku z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@
Kontakt:
Príjmeme do TPP sekretárku, z okresu MI. Miesto výkonu práce – Špitálska 3, Michalovce.
Trvalý prac.pomer na dobu neurčitú, PO-PIA 8:00-16:30h.
Uchádzačky musia spĺňať kritériá ÚPSVaR, musia patriť medzi znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie podľa §8 zákona o službách zamestnanosti.
Pracovná náplň:
styk s úradmi, vybavovanie pošty, návštev, pomocné administr. práce
Požadujeme:
SŠ vzdelanie – ekonomický smer
znalosť Word, Excel, Outlook
HM: 646 EUR
Benefit - stravné lístky
Životopisy zasielajte na : kornelia.hudakova@ (uveďte prac.pozíciu)
Kontakt: