Asistent
Kategória:
Administratíva
Pracovná pozícia zahŕňa:
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@
- prácu v kancelárii,
- administratívne úkony (aktívnu prácu s počítačom, telefonickú a e-mailovú komunikáciu),
- po zaškolení prácu s interným systémom,
- aktívna práca s klientom,
- vhodná práca aj pre študentov a absolventov.
Ponúkame:
- zaujímavé platové možnosti, cca 900 eur/mes (viac možností príjmu),
- pracovný čas, ktorý si viete prispôsobiť,
- možnosť kariérneho rastu,
- rôzne iné benefity spoločnosti.
Osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť,
- komunikatívnosť,
- práca s ľuďmi,
- ukončené min. stredoškolské vzdelanie s maturitou,
- záujem získavať nové informácie.
Viac informácií ochotne poskytneme na osobnom pracovnom pohovore.
Svoje životopisy spolu s tel. číslom posielajte na nižšie uvedenú e-mailovú adresu:
asistentka.bronr@
Podobné inzeráty
Hľadáme:
Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby.
V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management.
Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená.
Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov.
Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia.
Ponúkame:
Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu.
Mzda
Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne.
Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne.
Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o.
Požiadavky:
Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil
MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel)
Miesto výkonu prác:
Banská Bystrica
Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB
Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023
Termín možného nástupu: Júl/August 2023
O spoločnosti
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Do nášho tímu hľadáme šikovnú posilu na pracovnú pozíciu :
ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK/ASISTENT
Miesto výkonu práce :
Kysucké Nové Mesto - Lopušné Pažite
Náplň práce:
- Zaúčtovanie faktúr, pokladničných dokladov, bankových výpisov a interných dokladov, podľa pokynov hlavného účtovníka
- Zakladanie dokladov a administratívne práce s tým súvisiace (skenovanie, kopírovanie a triedenie dokumentov, zmlúv, archivácia)
- Príprava podkladov pre účtovníctvo, príprava podkladov pre fakturáciu
- Príprava mzdovej agendy, evidencia dochádzky
- Vedenie hotovostnej pokladne
Mzdové podmienky:
900€/brutto
Požiadavky:
- výborné komunikačné a organizačné schopnosti
- výborná znalosť MS Office
- dôslednosť a samostatnosť pri práci
- praktickosť, systematický prístup k práci
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Strojopis - Pokročilý
❗Úspešný uchádzač by mal mať skúsenosti v administratíve (asistent/ka, office manager, pomocný účtovník).
V prípade záujmu, prosíme, ZASIELAŤ ŽIVOTOPISY NA EMAIL: ranilus@
Vhodní uchádzači budú telefonicky oslovení a pozvaní na osobné výberové konanie.
Dobrý deň,obsadzujeme pozíciu asistent/ja predaja.
Náplň práce: vytváranie zložiek práca na PC a rôzne administratívne práce.
Asistent/ja - 900
Obchodný vedúci - 1500
Maklér - 2500
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Môžete v najbližších hodinách alebo dňoch začať pracovať online z domu? Ak áno, odporúčam medzinárodnú spoločnosť, ktorá hľadá domácich Virtuálnych Asistentov na prácu online.
Táto spoločnosť hľadá najmä nových pracovníkov zo Slovenska a z Česka.
Táto práca spočíva v pomoci malým podnikom pri rôznych úlohách a projektoch, ako napríklad:
• Zadávanie údajov/vstupných dát
• Zákaznícky servis
• Písanie & zapisovanie
• Správa sociálnych médií
• Online výskum
• Ďalšie úlohy spojené v súvislosti s pozíciou „Online Virtuálny Asistent“
Môžete zarobiť 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu.
Pracovná pozícia: Zarábajte 25 $ (v prepočte cca 25 € (625 Kč)) a viac na hodinu nezávislou prácou z domu, a to ako ‘Online Virtuálny Asistent’.
Druh pracovného pomeru: Samostatná zárobková činnosť.
Pracovná doba: Sami si určujete, koľko a kedy budete pracovať.
Požadujeme
- mať zariadenie s prístupom na internet (počítač, notebook alebo iné zariadenie s prístupom na internet, ako napr. smartfón alebo tablet) a platnú e-mailovú adresu
- znalosť anglického jazyka
Ponúkame: Možnosť pracovať doma a zarobiť si slušné peniaze.
Ak máte záujem získať ďalšie informácie a dozvedieť sa viac o kompletnej ponuke, prosím, napíšte mi cez kontaktný formulár. Taktiež mi môžete napísať e-mail na túto adresu: Do predmetu e-mailu zadajte VA-01--sk a do tela správy potom stačí uviesť e-mailovú adresu, na ktorú si želáte zaslať informácie.
Napíšte mi hneď teraz!, pretože očakávam veľký záujem a rýchle obsadenie miest.
Chceš sa dostať do sveta HR? U nás dostaneš príležitosť začať pracovať na pozícii HR ASISTENT. Stačí ak si proaktívna, dynamická osobnosť, výborne zorganizovaná a dobre ovládaš anglický jazyk.
Tvojou hlavnou úlohou bude :
Aktívne oslovovanie a headhunting IT
špecialistov na projekty v SR a v zahraničí.
Telefonická a mailová komunikácia s
kandidátmi.
Vyhodnocovanie kandidátov na vhodnosť pre
aktuálne projekty.
Práca so sociálnymi sieťami a
recruiterskými databázami.
Iná administratívna podpora.
Požadujeme:
Aktívna znalosť ANGLICKÉHO jazyka (denná
komunikácia v cudzom jazyku ) – PODMIENKA,
ovládanie iného jazyka výhodou.
Komunikačné zručnosti, slušný prejav.
Znalosť IT výhodou.
Ide o prácu na part-time alebo na živnosť. Práca je vykonávaná v kancelárii v Košiciach. Pracovná doba je flexibilná ( 08:00 do 16:00 ). Viac info osobne na pohovore.