Asistent / asistentka
Kategória:
Financie a ekonomika
Hľadám asistenta/tku, fix 700-1250, podľa dohody, podmienky: skúsenosti vo finančníctve, obchodné zručnosti, býva v ZA,
V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@
ozvem sa len vybraným kandidátom
Nástup ihneď.
V prípade záujmu zašlite životopis na tomassadko@
ozvem sa len vybraným kandidátom
Nástup ihneď.
Podobné inzeráty
Dobrý deň, obsadzujeme do kancelárie pozíciu asistentka predaja. Náplň práce je vytváranie zložiek, práca na PC a rôzne administratívne práce. Ďalej pozícia obchodného vedúceho a Realitného makléra.
Asistentka od 900 €
Obchodný vedúci od 1500 €
Realitný maklér 2500 €
Info na tel. čisle
Alebo na mail jozefmestanek@
Hľadám asistenta , asistentku
Požiadavky :
- min.učňovské vzdelanie
- telefonovanie
- práca 3-4 hod. denne od pondelka do štvrtka
- je potrebné mať počítač alebo notebook
- min.prax v používaní pc
Čo ponúkame :
- jednoduchá nenáročná práca
-podrobne zaškolíme aj bez praxe
- dlhodobá stabilná práca
- kvartálne a ročné odmeny
- portfólio existujúcich klientov
- zázemie úspešnej a silnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemné pracovné prostredie
- moderný systém vzdelávania podporujúci osobný a kariérny rast
- zaujímavé finančné ohodnotenie
Mzda a pracovná zmluva po dohode na pohovore
Dobrý deň,
hľadám si fyzicky nenáročnú prácu ako asistent účtovníka, asistent manažéra, asistent daňového poradcu, fakturant, pomocné práce v kancelárii (nie priamy kontakt s klientom) a pod.
Mám krátkodobé pracovné skúsenosti na finančnej správe, ukončené vysokoškolské vzdelanie II. st. na Technickej univerzite vo Zvolene v odbore ekonómia a manažment (rok absolvovania 2020).
Miesto výkonu práce uprednostňujem Zvolen alebo Banská Bystrica mesto.
Možný termín nástupu 17. apríla 2023, prípadne dohodou.
Bližšie info. Vám rada poskytnem telefonicky, mailom alebo na osobnom stretnutí.
Ďakujem.
E - mail: petrana.kalamarova1@
Ponúkam prácu na 1x týždenne (pondelok - piatok)Pracovný deň sa da dohodnúť.
Naplň práce:
Fakturácia + práca v administratíve.
Práca vhodná aj pre študenta.
Záujemcovia posielajte žiadosti so stručným životopisom na mail: jarifansro@
Spoločnosť Garancia servis group s.r.o. príjme na TPP asistentku s praxou. Vedenie podvojného účtovníctva.
Nástup: ihneď
Mzda: 800€
Miesto výkonu: Nová Baňa
Ponúkame prácu na dohodu resp.skrátený pracovný úväzok na pozíciu pomocná účtovníčka/asistentka k senior účtovníkovi.
Podmienky: Obchodná akadémia.
Prax minimálne 1 rok na danej pozícii.
Ovládanie programov: OMEGA, ALFA alebo POHODA - základy(vítané).
WORD, EXCEL - pokročilý.
Náplň práce: triedenie dokladov, nahadzovanie dokladov, mesačné spracovávanie dokladov, archivácia, administratívne práce. Bez uzávierok a daňových priznaní. Na základe dohody možné po zabehnutí. Záujemca bude na začiatku oboznámený s prácou.
Práca je vhodná pre všetkých, ktorí majú záujem pracovať v tejto oblasti a spĺňajú vzdelanie a prax alebo si chcú privyrobiť.
Odmena: 5,-€ /hod. (na začiatok).
Životopisy posielajte na: