inzercia, predaj, predám, bazár

Asistent autopožičovne

Kategória: Doprava a logistika

Stabilná Košická autopožičovňa SA- CARS zaoberajúca sa požičovňou aút, hľadá ASISTENTA
Požiadavky na zamestnanca:
- aktívny vodič sk. B
- predchádzajúca práca s autami výhodou
- prax v odťahovke vítaná
- práca s PC mierne pokročilý ( Word, Exel, internet )
- spoľahlivosť, samostatnosť, časová flexibilita a bezúhonnosť
- ochota a chuť pracovať v mladom kolektíve
- nástup ASAP, vhodné pre záujemcu od 18-35 rokov


Ponúkame :
- prácu vo firme so sídlom v centre Košíc
- stabilná práca v mladom perspektívnom kolektíve
- profesionálny prístup
- firemný telefón aj na súkromné účely
- orientačný plat 1200€ / výška závisí od skúseností uchádzača/
- koncoročné odmeny
- TPP alebo živnosť
- viac informácii na osobnom pohovore
Asistent autopožičovne
Podobné inzeráty
Asistent/ka vedúceho dopravy
Sme obchodno-distribučná spoločnosť zaoberajúca sa predajom dezinfekčných a čistiacich prostriedkov. Náplň práce a zodpovednosti: - administratívne práce na PC Požiadavky na zamestnanca: - stredoškolské s maturitou - vysokoškolské - práca s PC - anglický jazyk - výhodou - vodičský preukaz B - prax v oblasti nie je podmienkou ale výhodou - flexibilita, zodpovednosť, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, tímový duch Mzda sa odvíja od skúseností. Nástupný plat je 900,-EURO v hrubom. S postupným nárastom podľa výkonu a samostatnosti. Perspektíva dlhodobého zamestnania v stabilnej spoločnosti. Zľava pri nákupe sortimentu. Prijímací pohovor bude prebiehať v sídle spoločnosti v Trenčíne po zaslaní životopisu na Kontaktovať budeme iba vhodných uchádzačov.
Disponent / Asistent v dopravno -logistickej spoločnosti SNI
Miesto práce: Snina (Práca občas vyžaduje aj cestovanie v rámci dňa) Druh pracovného pomeru: plný úväzok/ skrátený úväzok – podľa dohody Termín nástupu: ihneď / podľa dohody Mzdové podmienky (brutto): 849/mesiac, výkonnostné príplatky až do 1400 / mesiac Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - Vyťažovanie vlastných kamiónov, nákladných vozidiel a dodávok, administratívna činnosť, komunikácia so zamestnancami a odberateľmi, práca v kancelárii s počítačovým software a telefónom. okrem toho: - Realizuje obchodnú stratégiu - Vyhľadáva a získava nových odberateľov, - Pripravuje cenové ponuky, - Zabezpečuje evidenciu objednávok a požiadaviek, - Zabezpečuje kooperáciu s cudzími dopravcami a špedíciami, vrátane zahraničných klientov podľa pokynov vedúceho, - Neustále sleduje priebeh dopravy, - Po zistení nezhôd a reklamácii okamžite zabezpečuje potrebné administratívne úkony na ich riešenie, - Denne uzatvára objednávky a eviduje ich do príslušného software, - Denne sleduje výkony pridelených klientov a navrhuje možné zlepšenia - Zabezpečí okamžite prerušenie, skončenie spolupráce s klientom v prípade neplnenia si dohodnutých podmienok - na dennej báze podáva správu vedúcemu pobočky Zamestnanecké výhody, benefity - firemné auto škoda fabia - mobil - notebook - spravodlivá odmena z efektívnych výnosov a kreatívnej práce - perspektíva dlhodobej práce Informácie o výberovom konaní Ak Vás ponuka oslovila, zašlite nám prosím životopis, životopis poslať na e-mail: dunajtransporte@ Vybraní uchádzači budú pozvaní na pohovor. Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním vysokoškolské I stupňa vysokoškolské II stupňa Jazykové znalosti Anglický jazyk - alebo Nemecký jazyk - Začiatočník Ostatné znalosti Fakturácia - Začiatočník Microsoft Office - Začiatočník Vodičský preukaz B Počet rokov praxe Prax výhodou Osobnostné predpoklady a zručnosti - slušné vystupovanie - zodpovenosť, pracovitosť - flexibilita - komunikačné zručnosti (soft skills) - odolnosť stresu Zaslaním životopisu, uchádzač súhlasí s tým, aby spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. spracovala osobné údaje uvedené v týchto dokumentoch. Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané v našej spoločnosti výlučne pre potreby evidencie uchádzačov o zamestnanie po dobu 6 mesiacov a následne budú zlikvidované. Nevyžiadané dokumenty skartujeme. V prípade žiadosti o ukončenie spracúvania pred termínom, nám to prosím písomne oznámte. Inzerujúca spoločnosť DUNAJ tranSERVICE s.r.o. Stručná charakteristika spoločnosti Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov Adresa spoločnosti DUNAJ tranSERVICE s.r.o., Snina Slovenská dopravno – logistická, rozrastajúca sa spoločnosť, s inovatívnym prístupom, so sídlom, vozovým parkom a skladovými priestormi v Snine. Vďaka skúsenému a flexibilnému dispečing
Asistent špeditéra
Hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu ktorého náplňou práce bude: - Aktívna spolupráca so špeditérom. - Prijímanie, písanie, potvrdzovanie a zasielanie objednávok. - Komunikácia so zahraničnými partnermi v cudzom jazyku. Požiadavky - slovenský, anglický, maďarský jazyk Pracovná doba - Pon-piatok Podrobnejšie informácie poskytneme na pohovore. životopis posielajte na vasova@