Asistent predaja Nine West - Aupark Bratislava
Kategória:
Obchod a predaj
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívny predaj a obsluha
- práca s pokladňou a PC
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- dodržiavanie čistoty na pracovisku
- udržiavanie vizuálneho usporiadania predajne
- práca na dlhý a krátky týždeň, Zamestnanecké výhody, benefity
- zaškolenie a podpora
- práca v príjemnom kolektíve
- mesačné prémie za splnený plán
- zamestnanecké zľavy po skúšobnej dobe
- príplatky v zmysle ZP
- gastrolístky
Informácie o výberovom konaní
Obchod s dámskou obuvou a doplnkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Chorvátsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Srbský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Stručná charakteristika spoločnosti
NINE WEST je svetovo známa značka, založená v roku 1978 v New Yorku, ktorá zahŕňa široký sortiment dámskej obuvi, kabeliek, koženej galantérie a ďalšieho príslušenstva.
Spoločnosť bola založená v roku 1978 v New Yorku, NINE WEST v krátkom čase sa stala svetovo preslávená módna značka a inovátor v módnom priemysle.
Dnes NINE WEST je synonymom pre značku, ktorá je lídrom, v rozsahu trendy, sexy a elegantnéj obuvy pre sofistikovanú modernú ženu, ktoréj je pohodlie za prijateľné ceny inšpiratívne.
V priebehu svojej bohatej histórii Nine West spolupracoval s mnohými slávnymi módnymi návrhármi a osobnosťami
- aktívny predaj a obsluha
- práca s pokladňou a PC
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- dodržiavanie čistoty na pracovisku
- udržiavanie vizuálneho usporiadania predajne
- práca na dlhý a krátky týždeň, Zamestnanecké výhody, benefity
- zaškolenie a podpora
- práca v príjemnom kolektíve
- mesačné prémie za splnený plán
- zamestnanecké zľavy po skúšobnej dobe
- príplatky v zmysle ZP
- gastrolístky
Informácie o výberovom konaní
Obchod s dámskou obuvou a doplnkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Chorvátsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Srbský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Stručná charakteristika spoločnosti
NINE WEST je svetovo známa značka, založená v roku 1978 v New Yorku, ktorá zahŕňa široký sortiment dámskej obuvi, kabeliek, koženej galantérie a ďalšieho príslušenstva.
Spoločnosť bola založená v roku 1978 v New Yorku, NINE WEST v krátkom čase sa stala svetovo preslávená módna značka a inovátor v módnom priemysle.
Dnes NINE WEST je synonymom pre značku, ktorá je lídrom, v rozsahu trendy, sexy a elegantnéj obuvy pre sofistikovanú modernú ženu, ktoréj je pohodlie za prijateľné ceny inšpiratívne.
V priebehu svojej bohatej histórii Nine West spolupracoval s mnohými slávnymi módnymi návrhármi a osobnosťami
Podobné inzeráty
Hľadáme do nášho kolektívu milú, komunikatívnu predavačku so skúsenosťami do butiku v Auparku.
Platove podmienky 900 v hrubom plus percenta z predaja. Priemerny zarobok v čistom je od 800 do 1200 eur.
Sme slovenská značka, ktorá navrhuje a šije pre ženy nádherné kúsky. Navrhujeme a šijeme už viac než 25 rokov a sme rodinná firma v úzkom kontakte s našimi zamestnancami. Pravidelne vystupujeme s našimi kolekciami v televízii a naše odevy už má v šatníku mnoho známych osobností. Viac zistíte o našich dizajnoch a sortimente na našej stránke
Naša značka má momentálne 4 butiky v nákupných centrách a to v Auparku Bratislava, Bory Mall, Aupark Žilina a Nitra.
Pracuje sa formou dlhého a krátkeho týždňa. Plat sa skladá z pevnej zložky a motivačného bonusu. Príplatky za víkendy a stravné formou hotovosti. Hľadáme si kolegyňu na dlhodobú spolupráce, ktorá by vedela aktívne komunikovať s klientmi a komplexne im poradiť.Zároveň má rada módu a zmysel pre detail, je dochvíľna a spoľahlivá. Pridajte so k nám do kolektívu a pomôžte nám obliekať naše zákazníčky do Skutočne Slovenskej Značky.
Viac info na tel. alebo posielajte priamo životopis na eriksimcisko@darafashion . Ak nás Váš životopis zaujme budeme Vás kontaktovať do 5 pracovných dní.
Chcel/a by si pracovať v retaily, no nemáš skúsenosti? Komunikácia s ľuďmi je tvoja silná stránka, ale nechceš sedieť v office?
Naštartuj svoju kariéru ako predajca v stabilnej a rastúcej spoločnosti pre exkluzívne módne koncepty v Žiline.
Pracovať budeš s komunikatívnymi, pozitívne naladenými milovníkmi módy s chuťou pracovať nielen v exkluzívnom prostredí, ale aj s exkluzívnym tovarom ako Tommy Hilfiger.
Poď s nami rásť - kariérne, ale aj osobnostne.
Čomu sa budeš venovať?
• aktívny zákaznícky servis - komunikácia, predaj a odborné poradenstvo
• budovanie vzťahov a aktívne zlepšovanie služieb zákazníkom
• starostlivosť o tovar - príjem, kontrola, prezentácia tovaru
• vykonávanie inventúry
• reklamácie
• účasť na školeniach a firemných stretnutiach
- radosť z dynamickej práce s dôrazom na cieľ
- skúsenosť s maloobchodným predajomi
- komunikatívnosť, zodpovednosť a cit pre detail
- proklientský prístup
Aké benefity ti ponúkame?
+ atmosféra modernej fashion spoločnosti
+ atraktívne zamestnanecké zľavy na nákup značiek nášho portfólia
+ narodeninové a vianočné poukážky
+ ROČNÝ BUDGET vo výške 800€ na produkty našich konceptov
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 350 EUR/mesiac
dohodnutá mzda môže byť upravená podľa skúseností kandidátov
Nástup: ihneď
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis na mail: zlucanova@
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca.
Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií?
Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií.
Druh pracovného pomeru:
TPP, dohoda, skrátený úväzok
Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto)
Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce.
Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody
Pracovná doba: 9:00– 20:00
Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24
prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant
Pozícia: Obsluha/Asistent predaja
Náplň práce :
- Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru)
- Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek
- Kontrola dátumov spotreby na tovare
- Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke
Zamestnanecké výhody.
Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve.
Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo
Iné osobné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Zmysel pre zodpovednosť
- Lojalita
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
- Zodpovednosť za výsledky
Kontakt: info@
Web: facebook: Elia Oliva Shop
plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava
Náplň práce:
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- prvotriedna prezentácia tovaru
- práca s pokladňou a platobným terminálom
- dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja
- príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov
- ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť
- účasť na inventúrach
Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100
Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu,
816 - 1 100 EUR/mesiac
Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore.
office@
nástup ihneď alebo podľa dohody
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- obsluha zákazníkov;
- zákaznícky servis;
- práca s pokladňou;
- príjem tovaru;
- dopĺňanie predajne podľa predajov a zostatkov na sklade- skladové činnosti, presun tovaru;
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni;
- starostlivosť o vizuál predajne;
- aktívny doplnkový predaj.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti;
- zaujímavé platové ohodnotenie;
- motivačné odmeny;
- zamestnanecké zľavy - 50 %;
- stravné lístky;
- kompletné zaškolenie.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť slovenského jazyka;
- komunikačné schopnosti;
- vzťah k móde;
- spoľahlivosť;
- flexibilita.
Mzda od 1200 do 1500 € brutto + odmeny.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám.
- práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne
- obsluha a komunikácia so zákazníkmi
- administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou
- objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru
- predaj tovaru
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru
- balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku
- práca na pravidelných inventúrach
- riešenie reklamácií
- udržiavanie poriadku a čistoty na predajni
- vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu
- plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného