inzercia, predaj, predám, bazár

Asistent predaja Nine West - Aupark Bratislava

Kategória: Obchod a predaj

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívny predaj a obsluha
- práca s pokladňou a PC
- práca spojená s prijatím nového tovaru alebo presunmi tovaru
- dodržiavanie čistoty na pracovisku
- udržiavanie vizuálneho usporiadania predajne
- práca na dlhý a krátky týždeň, Zamestnanecké výhody, benefity
- zaškolenie a podpora
- práca v príjemnom kolektíve
- mesačné prémie za splnený plán
- zamestnanecké zľavy po skúšobnej dobe
- príplatky v zmysle ZP
- gastrolístky
Informácie o výberovom konaní
Obchod s dámskou obuvou a doplnkami.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1) alebo Chorvátsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Srbský jazyk - Pokročilý (C1) alebo Nemecký jazyk - Začiatočník (A2)
Stručná charakteristika spoločnosti
NINE WEST je svetovo známa značka, založená v roku 1978 v New Yorku, ktorá zahŕňa široký sortiment dámskej obuvi, kabeliek, koženej galantérie a ďalšieho príslušenstva.
Spoločnosť bola založená v roku 1978 v New Yorku, NINE WEST v krátkom čase sa stala svetovo preslávená módna značka a inovátor v módnom priemysle.
Dnes NINE WEST je synonymom pre značku, ktorá je lídrom, v rozsahu trendy, sexy a elegantnéj obuvy pre sofistikovanú modernú ženu, ktoréj je pohodlie za prijateľné ceny inšpiratívne.
V priebehu svojej bohatej histórii Nine West spolupracoval s mnohými slávnymi módnymi návrhármi a osobnosťami
Asistent predaja Nine West - Aupark Bratislava
Podobné inzeráty
Módna poradkyňa dF Aupark Bratislava
Hľadáme do nášho kolektívu milú, komunikatívnu predavačku so skúsenosťami do butiku v Auparku. Platove podmienky 900 v hrubom plus percenta z predaja. Priemerny zarobok v čistom je od 800 do 1200 eur. Sme slovenská značka, ktorá navrhuje a šije pre ženy nádherné kúsky. Navrhujeme a šijeme už viac než 25 rokov a sme rodinná firma v úzkom kontakte s našimi zamestnancami. Pravidelne vystupujeme s našimi kolekciami v televízii a naše odevy už má v šatníku mnoho známych osobností. Viac zistíte o našich dizajnoch a sortimente na našej stránke Naša značka má momentálne 4 butiky v nákupných centrách a to v Auparku Bratislava, Bory Mall, Aupark Žilina a Nitra. Pracuje sa formou dlhého a krátkeho týždňa. Plat sa skladá z pevnej zložky a motivačného bonusu. Príplatky za víkendy a stravné formou hotovosti. Hľadáme si kolegyňu na dlhodobú spolupráce, ktorá by vedela aktívne komunikovať s klientmi a komplexne im poradiť.Zároveň má rada módu a zmysel pre detail, je dochvíľna a spoľahlivá. Pridajte so k nám do kolektívu a pomôžte nám obliekať naše zákazníčky do Skutočne Slovenskej Značky. Viac info na tel. alebo posielajte priamo životopis na eriksimcisko@darafashion . Ak nás Váš životopis zaujme budeme Vás kontaktovať do 5 pracovných dní.
Asistent/ka predaja Tommy Hilfiger Aupark Žilina
Chcel/a by si pracovať v retaily, no nemáš skúsenosti? Komunikácia s ľuďmi je tvoja silná stránka, ale nechceš sedieť v office? Naštartuj svoju kariéru ako predajca v stabilnej a rastúcej spoločnosti pre exkluzívne módne koncepty v Žiline. Pracovať budeš s komunikatívnymi, pozitívne naladenými milovníkmi módy s chuťou pracovať nielen v exkluzívnom prostredí, ale aj s exkluzívnym tovarom ako Tommy Hilfiger. Poď s nami rásť - kariérne, ale aj osobnostne. Čomu sa budeš venovať? • aktívny zákaznícky servis - komunikácia, predaj a odborné poradenstvo • budovanie vzťahov a aktívne zlepšovanie služieb zákazníkom • starostlivosť o tovar - príjem, kontrola, prezentácia tovaru • vykonávanie inventúry • reklamácie • účasť na školeniach a firemných stretnutiach - radosť z dynamickej práce s dôrazom na cieľ - skúsenosť s maloobchodným predajomi - komunikatívnosť, zodpovednosť a cit pre detail - proklientský prístup Aké benefity ti ponúkame? + atmosféra modernej fashion spoločnosti + atraktívne zamestnanecké zľavy na nákup značiek nášho portfólia + narodeninové a vianočné poukážky + ROČNÝ BUDGET vo výške 800€ na produkty našich konceptov Mzdové podmienky (brutto) 1 000 - 1 350 EUR/mesiac dohodnutá mzda môže byť upravená podľa skúseností kandidátov Nástup: ihneď Druh pracovného pomeru: plný úväzok V prípade záujmu o pracovnú pozíciu nám zašlite Váš životopis na mail: zlucanova@
OBSLUHA/PREDAJ
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca. Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií? Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií. Druh pracovného pomeru: TPP, dohoda, skrátený úväzok Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto) Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce. Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody Pracovná doba: 9:00– 20:00 Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24 prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant Pozícia: Obsluha/Asistent predaja Náplň práce : - Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru) - Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek - Kontrola dátumov spotreby na tovare - Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke Zamestnanecké výhody. Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve. Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo Iné osobné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Zmysel pre zodpovednosť - Lojalita - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť pracovať v tíme - Samostatnosť - Zodpovednosť za výsledky Kontakt: info@ Web: facebook: Elia Oliva Shop
asistent/ka predaja, AVION Bratislava móda nás baví
plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava Náplň práce: - prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi - prvotriedna prezentácia tovaru - práca s pokladňou a platobným terminálom - dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja - príjem a kontrola tovaru - prijímanie a vybavovanie reklamácii - starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov - ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť - účasť na inventúrach Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100 Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu, 816 - 1 100 EUR/mesiac Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore. office@ nástup ihneď alebo podľa dohody
Asistentka predaja pre CHANTALL AUPARK BA - AVION BA
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - obsluha zákazníkov; - zákaznícky servis; - práca s pokladňou; - príjem tovaru; - dopĺňanie predajne podľa predajov a zostatkov na sklade- skladové činnosti, presun tovaru; - udržiavanie čistoty a poriadku na predajni; - starostlivosť o vizuál predajne; - aktívny doplnkový predaj. Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti; - zaujímavé platové ohodnotenie; - motivačné odmeny; - zamestnanecké zľavy - 50 %; - stravné lístky; - kompletné zaškolenie. Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť slovenského jazyka; - komunikačné schopnosti; - vzťah k móde; - spoľahlivosť; - flexibilita. Mzda od 1200 do 1500 € brutto + odmeny.
Asistent predaja
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám. - práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne - obsluha a komunikácia so zákazníkmi - administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou - objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru - predaj tovaru - poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru - balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku - práca na pravidelných inventúrach - riešenie reklamácií - udržiavanie poriadku a čistoty na predajni - vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu - plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného