Asistent vedúceho predajne
Kategória:
Obchod a predaj
Spoločnosť Viktória dance servis hľadá do svojho tímu posilu.
Vašou náplňou práce ako osobného asistenta vedúcej predajne bude najmä:
1. skladanie a vykladanie tovaru z regálov a pomoc pri jeho premiestňovaní v rámci predajne aj mimo nej, pomáhať vedúcej predajne s administratívou a komunikáciou s úradmi
2. zabezpečovať zákaznícky servis osobne, mailom, telefonicky - poskytovať informácie o tovare na sklade, o objednanom tovare, vybavovať reklamácie, práca s hotovosťou
3. práca v sklade: pomoc v sklade a pri presune tovaru zo/do skladu, nakladanie/vykladanie tovaru z/do dodávky
4. práca v teréne: presun v rámci Slovenska (občas aj mimo SR) na tanečné súťaže kde pomáha hlavne vedúcej predajne pri nainštalovaní predajného stánku, pomoc a manipulácia s ťažšími komponentmi predajného stánku ( svetlá, stoly, regály, tovar v debničkách a iné.– nevyhnutná podmienka: aktívny vodič dodávky
5. doručovanie písomností na úrady, výber a podávanie ľahkých a ťažkých zásielok ( napr: Slovenská Pošta a iné)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výborný kolektív mladých ľudí
• Prostredie menšej firmy
• Káva, čaj na pracovisku
• Možnosť kariérneho rastu
• Motivačné odmeny pri práci nadčas
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Prosím, nezabudnite uviesť, čo Vás na našej ponuke zaujalo a prečo si myslíte, že ste vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Viktória dance servis s.r.o. je spoločnosť, ktorá má ambiciózne ciele na Slovenskom trhu ako aj v zahraničí v rámci poskytovania komplexného servisu pre tanečníkov – najmä v oblasti spoločenského tanca. Zároveň máme status sociálneho podniku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2023
Vašou náplňou práce ako osobného asistenta vedúcej predajne bude najmä:
1. skladanie a vykladanie tovaru z regálov a pomoc pri jeho premiestňovaní v rámci predajne aj mimo nej, pomáhať vedúcej predajne s administratívou a komunikáciou s úradmi
2. zabezpečovať zákaznícky servis osobne, mailom, telefonicky - poskytovať informácie o tovare na sklade, o objednanom tovare, vybavovať reklamácie, práca s hotovosťou
3. práca v sklade: pomoc v sklade a pri presune tovaru zo/do skladu, nakladanie/vykladanie tovaru z/do dodávky
4. práca v teréne: presun v rámci Slovenska (občas aj mimo SR) na tanečné súťaže kde pomáha hlavne vedúcej predajne pri nainštalovaní predajného stánku, pomoc a manipulácia s ťažšími komponentmi predajného stánku ( svetlá, stoly, regály, tovar v debničkách a iné.– nevyhnutná podmienka: aktívny vodič dodávky
5. doručovanie písomností na úrady, výber a podávanie ľahkých a ťažkých zásielok ( napr: Slovenská Pošta a iné)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výborný kolektív mladých ľudí
• Prostredie menšej firmy
• Káva, čaj na pracovisku
• Možnosť kariérneho rastu
• Motivačné odmeny pri práci nadčas
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Prosím, nezabudnite uviesť, čo Vás na našej ponuke zaujalo a prečo si myslíte, že ste vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Viktória dance servis s.r.o. je spoločnosť, ktorá má ambiciózne ciele na Slovenskom trhu ako aj v zahraničí v rámci poskytovania komplexného servisu pre tanečníkov – najmä v oblasti spoločenského tanca. Zároveň máme status sociálneho podniku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2023
Podobné inzeráty
Hľadáme do novej predajne Domácich potrieb v Budmericiach veduceho - vedúcu. Požiadavky: prax vo vedení malého kolektívu, zodpovednosť a samostatnosť. Info: alebo kerzam@
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám.
- práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne
- obsluha a komunikácia so zákazníkmi
- administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou
- objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru
- predaj tovaru
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru
- balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku
- práca na pravidelných inventúrach
- riešenie reklamácií
- udržiavanie poriadku a čistoty na predajni
- vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu
- plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného
Príjmeme obchodnú asistentku vedúceho prevádzky do predajne STAVEBNINY FERIBAU - Spišské Vlachy - Hornádska 34
Podmienky:
*Minimálne stredoškolské vzdelanie
*Vodičský preukaz typu B
*Prax na požadovanej pozícii vítaná
*Komunikatívnosť
*Znalosť na PC,OPEN OFFICE,učtovné programy...
*Prax v oblasti stavebného materiálu...
* Viac info na /
Svoje životopisy prosím zasielať na
Príjmeme zodpovednú predavačku do predajne Everland v OC Cassovia na úseku domácich potrieb
Pracovná doba: 8:30-20:00 krátky-dlhý týždeň (po-ne) resp. po dohode.
Pracovná náplň:
-obsluha zákazníkov
-Vykladanie a aranžovanie tovaru
-zodpovednosť za čistotu a estetickosť predajne
-obsluha pokladne
V prípade záujmu zašlite životopis na email:filipnguyen0@
Príjmeme predavačky do predajne Everland v OD Dargov na 1. poschodí.
Pracovná doba:
Po-Pia: 8:30-19:00
So: od: 8:30-15:00
Pracovná náplň:
Obsluha zákazníkov
Vykladanie tovaru
Cenovkovanie tovaru
Zodpovednosť za čistotu a estetickosť predajne
V prípade záujmu pošlite životopis na dargovmarcela@
Do našej predajne obchod s oblačením v Žiline - centrum, hľadáme asistentku predaja, ktorá sa bude starať o chod predajne a sociálne siete.
Náplňou práce:
- Starostlivosť o chod predajne
- Starostlivosť o zákazníka
- Práca s kasou
- Aktívnosť na sociálnych sieťach (instagram, facebook)
Životopis a pre viac informácií nás kontaktujte mailom.