Asistent/asistentka konateľa
Kategória:
Administratíva
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa.
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Podobné inzeráty
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
PRIJMEM ASISTENTKU
Náplň práce administratíva, pošta, aj niečo viac... platové ohodnotenie je 1500€ cistom.
Práca vhodná pre osobu (vek 19-30) flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby. Práca je Vhodna pre aj student VŠ, aj prípadne popri inej práci
V prípade záujmu, pošlite životopis a dve fotky na tento email. job2023@
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
-spravovanie firemných nehnuteľností,
-obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi,
-vytváranie kúpnych zmlúv,
-vytváranie nájomných zmlúv,
-správa firemného vozového parku,
-zabezpečovanie školení,
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev,
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena
Pracovná doba: 7,30 - 16,00
Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@