inzercia, predaj, predám, bazár

Asistentka - administratívna pracovníčka

Kategória: Administratíva

Do našej firmy BENEmont s.r.o. hľadáme administratívnu pracovníčku - fakturantku.

Náplň práce:
- kancelárske práce (práca s PC)
- príprava podkladov pre účtovníčku
- dohadovanie termínov
- vytváranie cenových ponúk a rozpočtov (ovládanie programu CENKROS výhodou)
- vyhotovenie faktúr (ovládanie programu OMEGA výhodou)

Termín nástupu apríl - máj prípadne po zaškolení.

Miesto výkonu práce Košice.

V prípade záujmu poprosím o zaslanie životopisu na emailovú adresu: info@



Asistentka - administratívna pracovníčka
Podobné inzeráty
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Administratívna pracovníčka
Hľadám si prácu ako administratívna pracovníčka. V tejto oblasti mám prax 4 roky. Pracovala som ako pomocná účtovníčka v mzdovej kancelárii, neskôr ako samostatná mzdová účtovníčka. Mám skúsenosti aj ako asistetka v súkromnej spoločnosti (personálne veci, faktúry, objednávky, vytváranie cenových ponúk,...) a v štátnej správe. Ovládam programy z balíka Microsoft Office. Za každú ponuku vopred ďakujem.
Administratívna pracovníčka
Ponuka práce: Administratívna pracovníčka Miesto práce: Aquapark Lipany, Moyzesova 1510, Lipany Predbežný termín nástupu: 01.04.2023 Druh pracovného pomeru: plný úväzok, na dohodu (brigády) Mzdové podmienky: od 700 € Pracovný čas: 8:00 - 17:00 Informácie o pracovnom mieste Náplň práce Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie. Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov. Zabezpečovanie bežných kancelárskych potrieb a pracovných pomôcok. Obsluha bežných kancelárskych zariadení (počítač, fax, kopírka). Spracovávanie rôznych podkladov pre nadriadených pracovníkov. Komunikácia s dodávateľmi, odberateľmi a externými partnermi. Zodpovednosť za zverenú hotovosť. Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, archivácia. Participovanie na zabezpečovaní kultúrnych, športových a firemných podujatí. Zamestnanecké výhody, benefity Práca v novootvorenom Aquaparku s mladým kolektívom. Poskytnutie pracovného oblečenia po ukončení skúšobnej lehoty, príspevok na stravu, voľný vstup do Aquaparku. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 20.02.2023 Vybraní uchádzači budú pozvaní na osobný pohovor. Požiadavky na zamestnanca Požadovaný stupeň vzdelania: Stredné odborné vzdelanie Úplné stredné odborné vzdelanie Úplné stredné všeobecné vzdelanie Vyššie odborné vzdelanie Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: Áno Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Excel - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - pokročilá Internet - pokročilá Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - pokročilá Všeobecné spôsobilosti: komunikácia (jednanie s ľuďmi) organizovanie a plánovanie práce kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti) analyzovanie a riešenie problémov Osobnostné predpoklady: spoľahlivosť, iniciatívnosť Kontakt: Životopis s fotografiou a súhlas so spracovaním osobných údajov je potrebné zaslať na e-mail: praca@
Administratívna pracovníčka
Ponúkame prácu na TPP v hoteli SUN**** nachádzajúceho sa na Slnečných jazerách v Senci na pozíciu Administratívna pracovníčka. Náplň práce: - komplexné spracovanie personálnej agendy, administrácia pracovného pomeru v súlade so Zákonníkom práce, komunikácia s príslušnými úradmi pri prihlasovaní a odhlasovaní zamestnancov - tvorba a evidencia všetkých pracovno-právnych dokumentov a listín - komunikácia s ÚPSVaR a inými úradmi - spolupráca s účtovníčkou - vyzdvihovanie poštovej korešpondencie - fakturácia -príprava účtovných a štatistických výkazov - ďalšie úlohy podľa pokynov priameho nadriadeného - emailová komunikácia V prípade záujmu nás kontaktujte na e mailovej adrese: media@
ADMINISTRATIVNA PRACOVNICKA
Dobrý hladam pracu na doma alebo v okoli Galanty ako administrativna pracovnička.Nie preedaj.Mam ekonomicke vzdelanie stredoskolske Prosim ozvite sa 0944 I97 54I
Administratívna pracovníčka
Hľadám prácu na TPP ako administratívna pracovníčka v sklade, v logistike. Práca na zmeny ( Po - Pia ) vítaná.