inzercia, predaj, predám, bazár

Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra

Kategória: Administratíva

Spoločnosť HGC centrum Poprad obsadzuje pracovnú pozíciu Asistentka / asistent predaja a administratívy.

Hlavnou činnosťou spoločnosti je Malo a veľkoobchodný predaj exterierových dizajnových stavebných materiálov, realizácia stavebných prác a predaj a výroba drevených architektonických konštrukcií a slnečných clon.

Náplň práce: administratívne práce, objednávky tovaru, príprava účtovníctva, práca so skladovým systémom a fakturácie, tvorba cenových ponúk, komunikácia so zákazníkmi a správa eshopov a firemných sociálnych sieti a web stránok resp. resp zadávanie podkladov IT správcom webu, vybavovanie pošty a zásielok a iné klasické administrativne a asistenčné práce.

Základné potrebné požiadavky na uchádzača:

- Vodičský preukaz sk. B
- Znalosti MS Office Pokročilý
- Znalosť zakl. správy soc. sieti FB, INST.

Pozícia nie je vhodná pre absolventa bez základných znalosti horeuvedených podmienok.
Samozrejme sme schopný akceptovať ak neovláda uchádzač jednu z vecí a ma záujem sa v nej doškoliť.

Výhodou:
- Znalosť Sketchup a grafické programy
- Znalosť jazykov ANJ a PL
- Skúsenosti s pracou v stavebnom odvetví

Nastúp: okamžite, inzerát platný do zmazania

Forma TPP resp. živnosť podľa dohody
Pracovná doba: pon - pia 8:00-17:00
Miesto výkonu: Poprad
Ohodnotenie: Dohodou podľa znalosti a rozsahu možnosti výkonu a formy zamestnania.

ŽIVOTOPIS ZASIELAŤ NA ADRESU: centrum@

Prosíme vo veci žiadosti o prijatia do zamestnania nás nekontaktovať telefonicky ale splniť základné podmienky zaslania CV.

Vybraný uchádzači budú kontaktovaný a prizvaný na pohovor.


Asistentka / asistent obchodu a predaja stavebného centra
Podobné inzeráty
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu na doma - Telefonistka, asistentka
Dobrý deň, Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis. Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Asistentka ( asistent)
Hľadáme pracovníčku, pracovníka na TPP, alebo SZČO na pozíciu asistentka, asistent vedúceho pracovníka. Miesto výkonu práce Považská Bystrica. Náplň práce - odosielanie, preberanie a evidencia pošty - zber údajov - vypisovanie žiadostí - zariadzovanie záležitostí dennej operatívy - skenovanie a archivácia dokumentov - ostatné administratívne činnosti Požadujeme: - úplné stredoškolské vzdelanie - vodičský preukaz skupiny "B" aktívny vodič - znalosť práce s PC (MS Office) - komunikatívnosť - vystupovanie - samostatnosť Ponúkame: - dlhodobú spoluprácu - možnosť profesijného rastu - rozšírenie pôsobnosti - zvyšovanie kvalifikácie Ak Vás inzerát zaujal zašlite nám životopis na adresu info@ ozveme sa Vám.
Asistent/ asistentka komunikácie v NJ
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva. Čo od Vás očakávame ? Podmienka pri nástupe: -Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni -nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom- -Vítane, - samostatnosť, flexibilita, - zručnosť s PC - prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ Čo môžete očakávať od nás ? -možnosť pružného pracovného času po dohode - kvalitné a patričné ohodnotenie - priateľský kolektív -dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie -služobný notebook, smartfón Druh pracovného pomeru /TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP Mzda od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností. Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný. Tešíme sa na spoluprácu ! Bližšie info na :
Asistentka predaja v E-shope, Administrativa
Ponúkam pracovnú pozíciu v Žiline: Asistentka predaja v novootvorenom E-shope + administratívne práce. Prax s E-shopom výhodou. Plat od 6,- Eur/ hodina. Životopis prosím zaslať na e-mail: rtsservisgroup@