Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Kategória:
Administratíva
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce:
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
- vytváranie cen.ponúk
-spravovanie firemnej dokumentácie
- plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád
- administratívna podpora
- e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi
-evidencia došlých faktúr,
-spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram,
-zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev),
-zodpovednosť za kancelárske priestory (office management),
-prijímanie a uvádzanie návštev.
-plnenie úloh podľa pokynov konateľa
Požiadavky:
*Vodičský preukaz skupiny B
*Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL
*stredoškolské s maturitou
*nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
*vysokoškolské I. stupňa
*vysokoškolské II. stupňa
*vysokoškolské III. stupňa
*Osobnostné predpoklady a zručnosti
zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť
Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Podobné inzeráty
Do našej kancelárie hľadáme asistenta/tku konateľa.
Náplň práce:
- administratíva, vyplňanie formulárov
- komunikácia s klientmi v anglickom a slovenskom jazyku (primárne)
- komunikácia s obchodnými partnermi (dodávatelia služieb)
- korešpondencia
- zastupovanie konateľa v neprítomnosti
Podmienky:
- SZČO (ak nemáte, zabezpečíme Vám ju a vysvetlíme, ako funguje), pri dlhodobej spolupráci možnosť TPP
- anglický jazyk - úroveň B2
Odmena:
- nástupná odmena od 800 do 1100 EUR / mesačne
- výkonnostná individuálna odmena do výšky 400 EUR (od výkonu)
Benefity:
- wellness day (raz do mesiaca)
- firemný telefón, po zaškolení pracovný notebook
- flexibilná pracovná doba - home office, podľa potreby
Svoju žiadosť o voľné pracovné miesto vyplňte prosím na našej webovej stránke:
Administratívny pracovník/asistent/nemecky ci anglicky jazyk
Sme firma pôsobiaca v zahraničí od r. 2009 a hľadáme do nášho tímu v Námestove novú posilu na pozíciu administratívny pracovník/asistent. Práca na začiatok 4h denne, vhodná možno i pre mamičky na materskej, s neskorším navýšením pracovného úväzku na 8h denne.
Požiadavky:
- znalosť jedného cudzieho jazyka nutná - anglicky alebo nemecky - pokročilý (písanie emailov, telefonovanie)
- základný prehľad v ekonomickej oblasti, záujem o vzdelávanie v tejto oblasti
- predchádzajúca prax v oblasti účtovníctva vítaná
- Excel pokročilý, Word pokročilý
Predpokladaný nástup ihneď.
Všetky podmienky budú dojednané pri osobnom rozhovore.
Životopis a motivačný list prosíme zasielať na: info.@
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Dobrý deň, vyštudovala som ekonomickú školu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník, referent rozpočtu, metodik pre katolícke školy a školské zariadenia v ekonomickej oblasti. Veľmi rada by som pracovala ako prehliadkový zamestnanec pošty alebo predavač, pokladník v drogérii, v coop jednote alebo v papiernictve... Tiež ako administratívny pracovník. Rada sa učím novým veciam a som zodpovedná a spoľahlivá. Mám cit pre detail, poriadok a systém v práci. Mestá, ktoré pripadajú do úvahy z mojej strany, kde by som mohla pracovať: Ružomberok, Banská Bystrica, Žiar nad Hronom, Nitra, Zvolen, Žarnovica, Levice, Zlaté Moravce. V prípade záujmu ma kontaktujte na e-mail: anna.vicianov@ alebo na t.č. Možný termín nástupu do práce: 1. júla 2022.
Firma DELENA s.r.o so sídlom v Prievidzi, hľadá šikovného uchádzača alebo uchádzačku na pracovnú pozíciu :
ASISTENT/KA, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK
(pre komunikáciu so zahraničnými klientami)
Náplň práce:
- aktívna komunikácia s klientami v anglickom a nemeckom jazyku
- zodpovednosť za pridelený projekt
Druh pracovného pomeru :
- TPP
Platové podmienky :
TPP : 850€/mesačne v čistom
Iné výhody :
- pohyblivá pracovná doba
- zaučenie a komplexná podpora
- auto
- mobil
- PC
Miesto práce :
Kancelária - Prievidza
(po dohode možný aj striedavý home office)
Požadované vzdelanie :
minimálne úplné SŠ s maturitou
Základná podmienka:
- nemeckého jazyka úroveň A1/A2
- anglický jazyk úroveň B1/B2
- ovládanie internetu, mobilu a PC
- vodičský preukaz sk. B,
- Microsoft Word, Exel úroveň pokročilý.
Ďalšie požiadavky :
- príjemné vystupovanie, komunikácia
- lojálnosť voči firme
- komunikatívnosť
- kreatívne myslenie
- zodpovednosť
- maximálne nasadenie
- samostatnosť
- flexibilita
- dochvíľnosť
Informácie pre uchádzačov :
Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali mailom na e-mail denelapd@
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h