Asistentka predaja
Kategória:
Obchod a predaj
Hľadáme asistentku predaja do našej prevádzky Orient's heART v Košiciach na Dominikánskom nám. 11.
Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020.
Náplň práce:
- predaj potravín a tovaru
- dodržiavanie systému HACCP
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, konrola záruk a zopovednosť za nich
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
- zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti)
- príjemná komunikácia so zákazníkmi
- výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
Pracovný čas:
Krátky dlhý týždeň ale je možná aj dohoda
Pon.- Pia. 8:00-18:00
Sob. 8:00-18:00
Ned. 8:00-14:00
Každý druhý víkend voľný.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami) dá sa dorobiť počas nástupu
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok,
Dohodnutý mesačný plat: 8200€/brutto
Príplatky za víkendy.
Finančný príspevok na stravu.
Benefity:
-práca s jedinečným tovarom
-spoznávanie nových kultúr a tradícií
-% zľavy na tovar
Nástup: ihneď alebo v prípade záujmu podľa dohody
V prípade záujmu posielajte životopis na email: orientsheart@ alebo nás kontaktujte
na tel.č.
instagram: facebook: Oriens's Heart
Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020.
Náplň práce:
- predaj potravín a tovaru
- dodržiavanie systému HACCP
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, konrola záruk a zopovednosť za nich
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
- zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti)
- príjemná komunikácia so zákazníkmi
- výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
Pracovný čas:
Krátky dlhý týždeň ale je možná aj dohoda
Pon.- Pia. 8:00-18:00
Sob. 8:00-18:00
Ned. 8:00-14:00
Každý druhý víkend voľný.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami) dá sa dorobiť počas nástupu
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok,
Dohodnutý mesačný plat: 8200€/brutto
Príplatky za víkendy.
Finančný príspevok na stravu.
Benefity:
-práca s jedinečným tovarom
-spoznávanie nových kultúr a tradícií
-% zľavy na tovar
Nástup: ihneď alebo v prípade záujmu podľa dohody
V prípade záujmu posielajte životopis na email: orientsheart@ alebo nás kontaktujte
na tel.č.
instagram: facebook: Oriens's Heart
Podobné inzeráty
Pracovná pozícia:
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@
Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto.
Náplň práce:
obsluha zákazníkov
práca s dotykovou pokladnicou
dokladanie tovaru
príjem tovaru
starostlivosť o predajňu
starostlivosť o čistotu
komunikácia so zákazníkmi
komunikácia s dodávateľmi
kontrola záruk
Zamestnanecké výhody, benefity
nákup prémiových potravín s výraznými zľavami
preplácanie nadčasov
voľné nedele a sviatky
príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív
príjemné až rodinné vzťahy
stravné lístky prípadne finančný príspevok
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 150 EUR/mesiac
Štrukturovaný životopis poprosim poslať
namsro99@
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.
Ponúkam prácu asistentka predaja do OC Galéria-predaj kabelky, peňaženky, atd.formou dohody,pri dlhšej spolupráci tpp.
V prípade záujmu poslať životopis na e-mail.
Ponúkam pracovné miesto na pozícii asistentka predaja 2-3 dni v týždni, vhodné aj pre študentky alebo mamičky na materskej dovolenke všetko je na vzájomnej dohode...bližšie informácie na t.č.
Do nášho tímu hľadáme asistentku predaja bižutérie a doplnkov s miestom výkonu práce v MY Tesco Bratislava Kamenné námestie 1/A.
Pracovná doba krátky/dlhý týždeň
Po - Pia 8:00 - 19:00
So - Ne 9:00 - 16:00
Plat: 4,5/h v čistom + odmeny z predaja (denné + mesačné)
V prípade záujmu zašlite životopis:
evka.bretzova@