inzercia, predaj, predám, bazár

asistent/ka predaja, AVION Bratislava móda nás baví

Kategória: Obchod a predaj

plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava
Náplň práce:
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- prvotriedna prezentácia tovaru
- práca s pokladňou a platobným terminálom
- dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja
- príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov
- ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť
- účasť na inventúrach

Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100
Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu,
816 - 1 100 EUR/mesiac

Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore.

office@

nástup ihneď alebo podľa dohody
asistent/ka predaja, AVION Bratislava móda nás baví
Podobné inzeráty
Budeme kolegovia? Naša najmodernejšia a najväčšia predajňa H
Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: ASAP Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€ Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@ Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Baví nás móda. Zákazník je u nás na prvom mieste. Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí. Nemáme radi stereotyp. Radi pracujeme v kolektíve. Milujeme topánky. Vnímaš to rovnako? V tom prípade vitaj v našom kolektíve predajne HUMANIC Stanica Nivy! Náplň práce na tejto pozícií: • Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj • Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment) Zamestnanecké výhody, benefity Prečo práve k nám: • Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť • Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€ • Zľavy na nákup obuvi do výšky 50% • Uvítací balíček pre nového člena tímu • Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma • Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore • Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite • Zmluva na dobu neurčitú • Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne • Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť! • Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne • Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov • Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika) • A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY Informácie o výberovom konaní Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor. Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor. Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície. Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní) Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním základné vzdelanie stredoškolské bez maturity stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy Jazykové znalosti Slovenský jazyk - Expert (C2) Ostatné znalosti Pokladňa - pokročilý Počet rokov praxe 0 Pozícia je vhodná pre absolventa Áno Inzerujúca spoločnosť Stručná charakteristika spoločnosti Leder & Sch
OBSLUHA/PREDAJ
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca. Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií? Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií. Druh pracovného pomeru: TPP, dohoda, skrátený úväzok Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto) Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce. Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody Pracovná doba: 9:00– 20:00 Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24 prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant Pozícia: Obsluha/Asistent predaja Náplň práce : - Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru) - Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek - Kontrola dátumov spotreby na tovare - Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke Zamestnanecké výhody. Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve. Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo Iné osobné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Zmysel pre zodpovednosť - Lojalita - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť pracovať v tíme - Samostatnosť - Zodpovednosť za výsledky Kontakt: info@ Web: facebook: Elia Oliva Shop
Vizalista Sinsay Chorvátsky Grob
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box. Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť! Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou! Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami: • Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu. • Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja • Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom • Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.) • Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného • Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke • Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti Stručná charakteristika spoločnosti Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A. Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ. Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom. STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti. Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu. Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami. BENEFITY Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s: • príplatkami za víkendy • elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu • príspevkom na rekreáciu Okrem
Predavačka / vedúca predajne
Do novej predajne v starom meste hľadáme príjemnu predavačku, ktorú baví móda a je blázon do topánok a kabeliek :) Osobu, ktorá vie pracovať s INSTA a vie ovladáť prvky tejto socialnej siete. Mzda je fixná 5€ na hod plus % z predaja. Pre viac info volajte prosim na t.č.
Hľadáme predavačku Viva móda Trebišov
Viva Móda prijme predavačku v Trebišove nástup možný ihneď. Vitana je skúsenosť s predajom a vzťah k móde. Podmienka vek do 29 rokov. Plat 4eur/h Bližšie info na
Móda v Avione BA
Termín nástupu: ihneď alebo 11/22 Druh pracovného pomeru plný úväzok/skrátený úväzok mzda 762-1000 EUR (762 eur plus príplatky za víkendy a odmeny a benefity) Mzda bude prehodnotená na pohovore v závislosti od skúseností. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - aktívna komunikácia s klientom a predaj fashion produktov - aktívna prezentácia produktov - chuť a ochota, poradiť/vybrať našim zákazníčkam/zákazníkom výrobky, vďaka ktorým sa budú cítiť pekne a atraktívne - starať sa o celkový vizuál predajne a vyloženého tovaru - spracovanie tržieb/ odosielanie reportov - práca s pokladňou a terminálom - proklientský servis - podmienka min. 160 hod. mesačne (min. 2 x víkend v mesiaci) Pozícia je vhodná aj pre absolventa Zamestnanecké výhody, benefity - skvelý kolektív a príjemné pracovné prostredie - práca v tíme pohodových kolegov: špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať - stabilné a dlhodobé zamestnanie - zamestnanecké zľavy, príspevok na stravné - zaujímavá a rozmanitá práca - príjemná a otvorená komunikácia vo firme, férovosť v jednaní - pocit že niekam patríš, že si súčasťou firmy a že s tebou počítame V prípade záujmu zašlite svoje CV s fotografiou na email: office@ a do predmetu uveďte AVION