asistent/ka predaja, AVION Bratislava móda nás baví
Kategória:
Obchod a predaj
plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava
Náplň práce:
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- prvotriedna prezentácia tovaru
- práca s pokladňou a platobným terminálom
- dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja
- príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov
- ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť
- účasť na inventúrach
Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100
Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu,
816 - 1 100 EUR/mesiac
Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore.
office@
nástup ihneď alebo podľa dohody
Náplň práce:
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- prvotriedna prezentácia tovaru
- práca s pokladňou a platobným terminálom
- dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja
- príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov
- ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť
- účasť na inventúrach
Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100
Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu,
816 - 1 100 EUR/mesiac
Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore.
office@
nástup ihneď alebo podľa dohody
Podobné inzeráty
Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ASAP
Mzdové podmienky(brutto): 903 EUR/mesiac, + provízie z obratu 46€, 946€
Kontakt: Miroslav Olos, miroslav.olos@
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví nás móda.
Zákazník je u nás na prvom mieste.
Záleží nám na príjemnom pracovnom prostredí.
Nemáme radi stereotyp.
Radi pracujeme v kolektíve.
Milujeme topánky.
Vnímaš to rovnako?
V tom prípade vitaj v našom kolektíve
predajne HUMANIC Stanica Nivy!
Náplň práce na tejto pozícií:
• Komunikácia so zákazníkmi, poradenstvo pri výbere tovaru, aktívny predaj
• Práca s krásnym módnym tovarom (topánky, kabelky, doplnkový sortiment)
Zamestnanecké výhody, benefity
Prečo práve k nám:
• Zaujímavé platové ohodnotenie, motivačné odmeny – úspech vieme oceniť
• Stravné lístky alebo hotovosť v hodnote 3,90€
• Zľavy na nákup obuvi do výšky 50%
• Uvítací balíček pre nového člena tímu
• Vakcína proti chrípke 1x ročne zdarma
• Profesionálne a systematické zaučenie, pravidelné školenia- predajné zručnosti, trendy v obore
• Ďalšie vzdelávanie formou interného školenia - neustále pracujeme na našej profesionalite
• Zmluva na dobu neurčitú
• Možnosť sebarealizácie a kariérneho rastu – na tejto pozícii nemusíš zostať večne
• Príjemné pracovné prostredie v oblasti módy – ako prvý vieš, čo sa bude nosiť!
• Priateľský a pohodový tím ľudí – sme v tom spoločne
• Zázemie silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti – topánky nás živia už viac ako 146 rokov
• Sme medzinárodná spoločnosť so sídlom v rakúskom Grazi - možnosť uplatnenia v zahraničí (Rakúsko, Maďarsko, alebo Česká republika)
• A čo je najdôležitejšie MILUJEME TOPÁNKY
Informácie o výberovom konaní
Informácie, ktoré ste nám poskytli starostlivo posúdime a v prípade, že splníte naše požiadavky na obsadzovanú pracovnú pozíciu, pozveme Vás na osobný pohovor.
Radi by sme Vás informovali, že pre veľké množstvo žiadostí sme schopní odpovedať iba tým uchádzačom o prácu, ktorých sme sa rozhodli pozvať na osobný pohovor.
Ak Vás nebudeme kontaktovať do 30 dní od zaslania životopisu s pozvánkou na osobný pohovor, rozhodli sme sa vo výberovom konaní uprednostniť iných kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti lepšie zodpovedajú požiadavkám obsadzovanej pracovnej pozície.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
13.8.2021 (ostáva ešte 6 dní)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
základné vzdelanie
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Pokladňa - pokročilý
Počet rokov praxe
0
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Leder & Sch
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca.
Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií?
Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií.
Druh pracovného pomeru:
TPP, dohoda, skrátený úväzok
Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto)
Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce.
Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody
Pracovná doba: 9:00– 20:00
Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24
prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant
Pozícia: Obsluha/Asistent predaja
Náplň práce :
- Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru)
- Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek
- Kontrola dátumov spotreby na tovare
- Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke
Zamestnanecké výhody.
Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve.
Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo
Iné osobné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Zmysel pre zodpovednosť
- Lojalita
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
- Zodpovednosť za výsledky
Kontakt: info@
Web: facebook: Elia Oliva Shop
Máš zmysel pre detail, orientuješ sa v trendoch a chceš sa starať o vizuálnu stránku našej značky SINSAY ? Práve teraz máš jedinečnú príležitosť stáť pri otvorení úplne novej prevádzky v Chorvátskom Grobe! Naša najmladšia a najdynamickejšie sa rozvíjajúca značka SINSAY sa totiž stane súčasťou obchodného centra Retail Box.
Tak čítaj ďalej, pretože hľadáme do svojho tímu posily na pozíciu VIZUALISTU, ktorý si poradí s veľkým množstvom tovaru, z ktorého je radosť tvoriť!
Využi túto pracovnú príležitosť a odmenou Ti bude zamestnanie v skvelom kolektíve. Čerešničkou na torte pre Teba budú krásne priestory, v ktorých bude práca zábavou!
Okrem štandardných úloh, ktoré súvisia so zabezpečením bežného chodu prevádzky sa na pozícii Vizualistu stretneš najmä s nasledovnými úlohami:
• Dodržiavanie platných štandardov vizuálu a implementácia inštrukcií vizuálu.
• Analýza predaja prostredníctvom dostupných reportov a hľadanie možností na podporu predaja
• Prezentovanie tovaru pútavým a kreatívnym spôsobom
• Aranžovanie výkladu, figurín, tovaru a vystavenie POS materiálov (marketingové grafiky, kampane, cenovky a pod.)
• Aktívna participácia na chode prevádzky podľa inštrukcí nadriadeného
• Komunikácia s prideleným Alokátorom a Sales Coordinatorom a možnosť ovplyvniť aktuálne modely na prevádzke
• Účasť pri otváraní nových prevádzok v rámci spoločnosti
Stručná charakteristika spoločnosti
Naša spoločnosť LPP Slovakia, s.r.o. je súčasťou silnej medzinárodnej spoločnosti LPP S.A.,ktorá už viac ako 20 rokov úspešne pôsobí na trhu s odevmi v strednej a východnej Európe. Pôvodom rodinná firma, ktorú v roku 1991 založili Marek Piechocki a Jerzy Lubianiec má v súčasnosti viac ako 1800 predajní značiek RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY a vytvára pracovné miesta pre viac ako 22 000 ľudí vo svojich kanceláriách a predajniach v Európe a Ázii. Na Slovensku je spoločnosť LPP Slovakia s.r.o. zodpovedná za viac ako 85 predajní, vďaka čomu sme významným subjektom v oblasti maloobchodného predaja odevov, obuvi a doplnkového tovaru značiek z portfólia LPP S.A.
Kto sme, akí sme a čím sa v LPP riadime, najlepšie vyjadrujú naše hodnoty: VÁŠEŇ, STABILITA, SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ A TÍMOVOSŤ.
Máme VÁŠEŇ pre to čo robíme, pretože nás to baví! Ambície nás poháňajú vpred k našim cieľom.
STABILITA rastúcej medzinárodnej spoločnosti nám dáva pocit bezpečia a tvorí nové kariérne príležitosti.
Pri dosahovaní našich cieľov sme vždy ZODPOVEDNÍ, k zamestnancom, zákazníkom aj nášmu okoliu.
Sme priateľskí a čestní. Naše úspechy sú postavené na ambicióznom a vždy pozitívne naladenom TÍME. Tolerancia, vzájomná podpora a TÍMOVOSŤ sú našimi najsilnejšími stránkami.
BENEFITY
Všetky zákonom stanovené povinnosti sú u nás samozrejmosťou, preto môžeš určite počítať aj s:
• príplatkami za víkendy
• elektronickými stravnými lístkami v hodnote 5,50 € s príspevkom zo sociálneho fondu
• príspevkom na rekreáciu
Okrem
Do novej predajne v starom meste hľadáme príjemnu predavačku, ktorú baví móda a je blázon do topánok a kabeliek :) Osobu, ktorá vie pracovať s INSTA a vie ovladáť prvky tejto socialnej siete. Mzda je fixná 5€ na hod plus % z predaja. Pre viac info volajte prosim na t.č.
Viva Móda prijme predavačku v Trebišove nástup možný ihneď.
Vitana je skúsenosť s predajom a vzťah k móde.
Podmienka vek do 29 rokov.
Plat 4eur/h
Bližšie info na
Termín nástupu: ihneď alebo 11/22
Druh pracovného pomeru
plný úväzok/skrátený úväzok
mzda
762-1000 EUR (762 eur plus príplatky za víkendy a odmeny a benefity)
Mzda bude prehodnotená na pohovore v závislosti od skúseností.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- aktívna komunikácia s klientom a predaj fashion produktov
- aktívna prezentácia produktov - chuť a ochota, poradiť/vybrať našim zákazníčkam/zákazníkom výrobky, vďaka ktorým sa budú cítiť pekne a atraktívne
- starať sa o celkový vizuál predajne a vyloženého tovaru
- spracovanie tržieb/ odosielanie reportov
- práca s pokladňou a terminálom
- proklientský servis
- podmienka min. 160 hod. mesačne (min. 2 x víkend v mesiaci)
Pozícia je vhodná aj pre absolventa
Zamestnanecké výhody, benefity
- skvelý kolektív a príjemné pracovné prostredie
- práca v tíme pohodových kolegov: špecialistov, ktorí ťa vedia inšpirovať
- stabilné a dlhodobé zamestnanie
- zamestnanecké zľavy, príspevok na stravné
- zaujímavá a rozmanitá práca
- príjemná a otvorená komunikácia vo firme, férovosť v jednaní
- pocit že niekam patríš, že si súčasťou firmy a že s tebou počítame
V prípade záujmu zašlite svoje CV s fotografiou na email: office@ a do predmetu uveďte AVION