Asistentka predaja / predavačka
Kategória:
Obchod a predaj
Príjmeme asistentku predaja/ predavačku na predajňu 1.Day Prešov.
Náplň práce: aktívny predaj, komunikácia so zákazníkom, práca s pokladňou,dopĺňanie tovaru, starostlivosť o predajňu
Požiadavky: príjemný vzhľad, chuť pracovať , základne skúsenosti na tejto pozícii, komunikatívnosť
Prosíme uchádzačov o zaslanie CV na mail v inzeráte .
Ponúkaná odmena 4€/hod + variabilná zložka
Práca je na živnosť/brigádu
Pracuje sa na smeny
Náplň práce: aktívny predaj, komunikácia so zákazníkom, práca s pokladňou,dopĺňanie tovaru, starostlivosť o predajňu
Požiadavky: príjemný vzhľad, chuť pracovať , základne skúsenosti na tejto pozícii, komunikatívnosť
Prosíme uchádzačov o zaslanie CV na mail v inzeráte .
Ponúkaná odmena 4€/hod + variabilná zložka
Práca je na živnosť/brigádu
Pracuje sa na smeny
Podobné inzeráty
Dobrý deň.Hľadám si prácu ako predavačka.Naposledy som pracovala ako predavačka v bufete.Mám odbornú spôsobilosť, zdravotný preukaz.Ovládanie pokladne.Pracovapa som aj ako predavačka v potravinách a bola som aj vedúca novinového stánku.Práca s ľuďmi ma baví.Vlatním auto a vodický preukaz B.Dochadzanie do práce nieje problém
Ponukame pracu pre predavačku do bufetu v Bratislave -Petržalke. Máme volne nasledújúce pozície. : Predavačka do stanku s darčekovým tovarom a občerstvením. šKOLENIE Tipos výhodou, nie však nutnosťou.Pracovná doba od 6.00 do 14,30 hod, víkendy volné. Nástupný plat 950€.
Predavačka do bufetu s nástupným platom 1000€. Možnosť zamestnania na trvalý pracovný pomer alebo živnosť. Bližšie informácie na tel.čísle .
Asitentka predaja (predavačka)
Sme obchod s orientálnymi potravinami. Predávame tovar z Turecka, Balkánu a Blízkeho východu, fungujeme od r. 2020, ponúkame tureckú kávu pripravovanú tradičným spôsobom.
Náplň práce:
- obsluha a príjemná komunikácia so zákazníkmi
- predaj potravín a tovaru
- príprava pravej tureckej kávy a tureckého čaju
- príprava orientálnych raňajok (studená kuchyňa)
- dodržiavanie systému HACCP
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni
- zodpovednosť za plynulý chod predajne
- práca s pokladňou a zodpovednosť za finančnú hotovosť
- prevzatie tovaru, systematické dokladanie tovaru do regálov, kontrola záruk a zodpovednosť za nich
- poriadok a kontrola tovaru v sklade
- zodpovednosť za tovar a kontrola ich záruk (dátum spotreby a min. trvanlivosti)
- výhodou je znalosť anglického jazyka (nie je podmienkou)
Otváracie hodiny:
Pon.- Pia. 8:00-18:00
Sob. 7:00-18:00
Ned. 8:00-14:00
Krátky – dlhý týždeň.
Požiadavky:
-platný zdravotný preukaz
-Hygienické minimum alebo Výučný list zo školy (na prácu s potravinami)
-zodpovednosť, komunikatívnosť, príjemné vystupovanie, zmysel pre poriadok,
Dohodnutý nástupný mesačný plat: 830€/brutto
Príplatky za víkendy.
Strava zabezpečená.
Benefity:
-práca s jedinečným tovarom
-spoznávanie nových kultúr a tradícií
-% zľavy na tovar
FB: Orient's Heart
IG: orients.heart
@: orients.heart@
Pracovná pozícia:
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@
Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto.
Náplň práce:
obsluha zákazníkov
práca s dotykovou pokladnicou
dokladanie tovaru
príjem tovaru
starostlivosť o predajňu
starostlivosť o čistotu
komunikácia so zákazníkmi
komunikácia s dodávateľmi
kontrola záruk
Zamestnanecké výhody, benefity
nákup prémiových potravín s výraznými zľavami
preplácanie nadčasov
voľné nedele a sviatky
príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív
príjemné až rodinné vzťahy
stravné lístky prípadne finančný príspevok
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 150 EUR/mesiac
Štrukturovaný životopis poprosim poslať
namsro99@
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.