Asistentka predaja / vedúca predajne
Kategória:
Obchod a predaj
Pracovná pozícia:
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@
Asistentka predaja/vedúca predajne
Druh pracovného pomeru:
plný úväzok
Miesto práce:
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:
1000 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity:
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti:
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
Kontaktné údaje:
simona.selecka@
admar@
Podobné inzeráty
Do našej predajne obchod s oblačením v Žiline - centrum, hľadáme asistentku predaja, ktorá sa bude starať o chod predajne a sociálne siete.
Náplňou práce:
- Starostlivosť o chod predajne
- Starostlivosť o zákazníka
- Práca s kasou
- Aktívnosť na sociálnych sieťach (instagram, facebook)
Životopis a pre viac informácií nás kontaktujte mailom.
Pracovná pozícia
Asistentka predaja/vedúca predajne ADMAR
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Miesto práce
Moldavská cesta, Košice, Slovensko
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
900 EUR/mesiac
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predaj luxusného oblečenia a obuvi svetových značiek
Zabezpečenie chodu prevádzky
Aktívny predaj tovaru
Vybavovanie reklamácií
Práca s pokladňou
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v stabilnej spoločnosti, mladý kolektív, príjemné pracovné prostredie
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kultivovaný slovný prejav, komunikácia,
Organizovanie a plánovanie práce
Tvorivosť (kreativita)
Tímová práca
Analyzovanie a riešenie problémov
Stručná charakteristika spoločnosti (údaj prevzatý z firemného konta na )
Spoločnosť BAP invest, s.r.o. sa zaoberá predajom luxusného oblečenia a obuvi.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Začiatočník (A2) alebo Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Základy
Hospodárska korešpondencia - Základy
Skladové hospodárstvo - Základy
Pokladňa - Základy
životopis posielajte na : Dsimona.selecka@ alebo admar@
Dobrý deň,hľadám si prácu v Martine,ako predavačka,vedúca predajne,prípadne prevádzkarka.Som zodpovedná,flexibilná.Skúsenosti s takýmto druhom práce mám dlhoročné.Momentálne ešte pracujem v obchode so šperkami,ako vedúca (8 rokov ).Uvoľniť by som sa mohla koli novej práci cca do 2 mesiacov.
Spoločnosť Viktória dance servis hľadá do svojho tímu posilu.
Vašou náplňou práce ako osobného asistenta vedúcej predajne bude najmä:
1. skladanie a vykladanie tovaru z regálov a pomoc pri jeho premiestňovaní v rámci predajne aj mimo nej, pomáhať vedúcej predajne s administratívou a komunikáciou s úradmi
2. zabezpečovať zákaznícky servis osobne, mailom, telefonicky - poskytovať informácie o tovare na sklade, o objednanom tovare, vybavovať reklamácie, práca s hotovosťou
3. práca v sklade: pomoc v sklade a pri presune tovaru zo/do skladu, nakladanie/vykladanie tovaru z/do dodávky
4. práca v teréne: presun v rámci Slovenska (občas aj mimo SR) na tanečné súťaže kde pomáha hlavne vedúcej predajne pri nainštalovaní predajného stánku, pomoc a manipulácia s ťažšími komponentmi predajného stánku ( svetlá, stoly, regály, tovar v debničkách a iné.– nevyhnutná podmienka: aktívny vodič dodávky
5. doručovanie písomností na úrady, výber a podávanie ľahkých a ťažkých zásielok ( napr: Slovenská Pošta a iné)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Výborný kolektív mladých ľudí
• Prostredie menšej firmy
• Káva, čaj na pracovisku
• Možnosť kariérneho rastu
• Motivačné odmeny pri práci nadčas
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme za zaslanie životopisu a prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov. Prosím, nezabudnite uviesť, čo Vás na našej ponuke zaujalo a prečo si myslíte, že ste vhodným kandidátom/kandidátkou na našu pozíciu.
Viktória dance servis s.r.o. je spoločnosť, ktorá má ambiciózne ciele na Slovenskom trhu ako aj v zahraničí v rámci poskytovania komplexného servisu pre tanečníkov – najmä v oblasti spoločenského tanca. Zároveň máme status sociálneho podniku.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
30.4.2023
Ponuka práce, asistentka predaja farmárskych potravín v Bratislava mestská časť Nové Mesto.
Náplň práce:
obsluha zákazníkov
práca s dotykovou pokladnicou
dokladanie tovaru
príjem tovaru
starostlivosť o predajňu
starostlivosť o čistotu
komunikácia so zákazníkmi
komunikácia s dodávateľmi
kontrola záruk
Zamestnanecké výhody, benefity
nákup prémiových potravín s výraznými zľavami
preplácanie nadčasov
voľné nedele a sviatky
príjemný a nekonfliktný pracovný kolektív
príjemné až rodinné vzťahy
stravné lístky prípadne finančný príspevok
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1 150 EUR/mesiac
Štrukturovaný životopis poprosim poslať
namsro99@
Hľadám prácu na TPP ako asistentka predaja alebo ako administratívna pracovníčka. Mám pracovné skúsenosti ako asistentka predaja, referentka objednávok a ako zástupkyňa v predajni. Viem pracovať s počítačom (internet, word, excel, power point) a s pokladňou. Som zodpovedná, cieľavedomá a svedomitá. Taktiež som komunikatívna, viem pracovať s ľuďmi ale aj samostatne. Rada sa učím nové veci. Nemám problém sa zaučiť.