inzercia, predaj, predám, bazár

Asistent/ka predaja,Avion Bratislava

Kategória: Obchod a predaj

Hľadáme šikovných ľudí do predajne s oblečením Retro Jeans v Avione.
Náplň práce:
-zákaznícky servis
-práca s pokladňou a platobným terminálom
-príjem a kontrola tovaru
-vybavovanie reklamácii
-ochota učiť sa novým veciam
900-1100€/mes.odmeny za výkon a mesačný obrat z predaja.

Ak máš záujem,pošli nám svoj životopis:
hr@

-
Asistent/ka predaja,Avion Bratislava
Podobné inzeráty
asistent/ka predaja, AVION Bratislava móda nás baví
plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava Náplň práce: - prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi - prvotriedna prezentácia tovaru - práca s pokladňou a platobným terminálom - dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja - príjem a kontrola tovaru - prijímanie a vybavovanie reklamácii - starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov - ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť - účasť na inventúrach Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100 Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu, 816 - 1 100 EUR/mesiac Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore. office@ nástup ihneď alebo podľa dohody
Pokladník Krátky/dlhý nákupné centrum Avion
Pokladníčka-Pokladník - Hľadáme šikovnú pokladníčku na výdaj stravy do fastfoodu v nákupnom centre OC Eurovea, OC Bory Mall, OC Avion. Možná aj brigáda na 5hodín denne. Pracovná doba 1. 8hod 2. krátky/dlhý. Plat 1100€-1400€ podľa pracovného nasadenia + tringelty + odmeny za výkon podľa tržieb (200€). Kontakt:☎️
OBSLUHA/PREDAJ
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca. Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií? Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií. Druh pracovného pomeru: TPP, dohoda, skrátený úväzok Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto) Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce. Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody Pracovná doba: 9:00– 20:00 Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24 prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant Pozícia: Obsluha/Asistent predaja Náplň práce : - Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru) - Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek - Kontrola dátumov spotreby na tovare - Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke Zamestnanecké výhody. Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve. Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo Iné osobné ohodnotenie Flexibilný pracovný čas Osobnostné predpoklady a zručnosti: - Zmysel pre zodpovednosť - Lojalita - Komunikačné schopnosti - Príjemné vystupovanie - Schopnosť pracovať v tíme - Samostatnosť - Zodpovednosť za výsledky Kontakt: info@ Web: facebook: Elia Oliva Shop
Category Sales Manager
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii: VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA. AVION - PETOMAR cca 30min. Mzdové podmienky (brutto) 1 600 - 2 300 EUR/mesiac + odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu. Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky. Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Čo bude tvojou náplňou práce? • Zodpovednosť za zverené portfólio produktov • Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách • Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov • Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi • Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob • Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov • Príprava podkladov pre marketingové oddelenie • Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? • Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti • Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR • Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike • Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky • Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou • Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné teambuildingy Počet zamestnancov 10-19 zamestnancov viac na Profesii.
Asistentka predaja pre CHANTALL AUPARK BA - AVION BA
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - obsluha zákazníkov; - zákaznícky servis; - práca s pokladňou; - príjem tovaru; - dopĺňanie predajne podľa predajov a zostatkov na sklade- skladové činnosti, presun tovaru; - udržiavanie čistoty a poriadku na predajni; - starostlivosť o vizuál predajne; - aktívny doplnkový predaj. Zamestnanecké výhody, benefity - práca v stabilnej spoločnosti; - zaujímavé platové ohodnotenie; - motivačné odmeny; - zamestnanecké zľavy - 50 %; - stravné lístky; - kompletné zaškolenie. Osobnostné predpoklady a zručnosti - znalosť slovenského jazyka; - komunikačné schopnosti; - vzťah k móde; - spoľahlivosť; - flexibilita. Mzda od 1200 do 1500 € brutto + odmeny.
Asistent predaja
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám. - práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne - obsluha a komunikácia so zákazníkmi - administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou - objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru - predaj tovaru - poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru - balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku - práca na pravidelných inventúrach - riešenie reklamácií - udržiavanie poriadku a čistoty na predajni - vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu - plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného