Asistent/ka predaja,Avion Bratislava
Kategória:
Obchod a predaj
Hľadáme šikovných ľudí do predajne s oblečením Retro Jeans v Avione.
Náplň práce:
-zákaznícky servis
-práca s pokladňou a platobným terminálom
-príjem a kontrola tovaru
-vybavovanie reklamácii
-ochota učiť sa novým veciam
900-1100€/mes.odmeny za výkon a mesačný obrat z predaja.
Ak máš záujem,pošli nám svoj životopis:
hr@
-
Náplň práce:
-zákaznícky servis
-práca s pokladňou a platobným terminálom
-príjem a kontrola tovaru
-vybavovanie reklamácii
-ochota učiť sa novým veciam
900-1100€/mes.odmeny za výkon a mesačný obrat z predaja.
Ak máš záujem,pošli nám svoj životopis:
hr@
-
Podobné inzeráty
plný pracovný úväzok, v predajni CAMP DAVID v AVION Bratislava
Náplň práce:
- prémiový zákaznický servis a budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi
- prvotriedna prezentácia tovaru
- práca s pokladňou a platobným terminálom
- dosahovanie nadpriemerných výsledkov predaja
- príjem a kontrola tovaru
- prijímanie a vybavovanie reklamácii
- starostlivosť o vizuál predajne podľa firemných štandardov
- ochota učiť sa novým veciam, pracovitosť a spoľahlivosť
- účasť na inventúrach
Celková priemerná mzda sa pohybuje na úrovni 1000 - 1100
Mzda sa skladá: základná mzda, príplatky za prácu cez víkendy, odmena za plnenie plánu,
816 - 1 100 EUR/mesiac
Pošlite nám Váš životopis. Radi vás uvidíme na osobnom pohovore.
office@
nástup ihneď alebo podľa dohody
Pokladníčka-Pokladník -
Hľadáme šikovnú pokladníčku na výdaj stravy do fastfoodu v nákupnom centre OC Eurovea, OC Bory Mall, OC Avion.
Možná aj brigáda na 5hodín denne.
Pracovná doba
1. 8hod
2. krátky/dlhý.
Plat 1100€-1400€ podľa pracovného nasadenia + tringelty + odmeny za výkon podľa tržieb (200€).
Kontakt:☎️
Naša spoločnosť je držiteľom značky eliaOLIVA greek deli/restaurant a na trhu stabilne pôsobíme už 10 rokov. Prinášame zákazníkom jedinečný koncept v podobe qourmet produktov z Grécka spojených s gastronómiou. Hľadáme stabilný personál, pre ktorý bude práca u nás nielen povinnosťou ale aj koníčkom. Počas korona krízy sme boli stále otvorení a neprepustili sme ani jedného zamestnanca.
Si aktívny, plný elánu a baví Ťa práca v gastronómií?
Hľadáme šikovného a samostatného človeka, ktorý má pozitívny vzťah ku gastronómií.
Druh pracovného pomeru:
TPP, dohoda, skrátený úväzok
Obsluha/asistent predaja: 5.50,-hod (netto)
Pracovné smeny: primárne dlhý/krátky týždeň, pracovný fond podľa zákonníka práce.
Brigádnik: smeny vieme prispôsobiť podľa dohody
Pracovná doba: 9:00– 20:00
Miesto: Bratislava- Karlova Ves – OC CUBICON, Staré Grunty 24
prevádzka: eliaOLIVA – greek deli/restaurant
Pozícia: Obsluha/Asistent predaja
Náplň práce :
- Obsluha zákazníkov (predaj jedál, nápojov, tovaru)
- Starostlivosť o bar a prevádzku, dokladanie regálov, chladničiek
- Kontrola dátumov spotreby na tovare
- Dodržiavanie hygienických noriem a pravidiel pri práci na prevevádzke
Zamestnanecké výhody.
Práca v príjemnej atmosfére a dobrom kolektíve.
Zamestnanecké zľavy na tovar a jedlo
Iné osobné ohodnotenie
Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
- Zmysel pre zodpovednosť
- Lojalita
- Komunikačné schopnosti
- Príjemné vystupovanie
- Schopnosť pracovať v tíme
- Samostatnosť
- Zodpovednosť za výsledky
Kontakt: info@
Web: facebook: Elia Oliva Shop
Kompletný izerát je spracovaný na Profesii:
VYNIKAJÚCA LOKÁCIA AJ PRE UCHÁDZAČOV Z BA KRAJA.
AVION - PETOMAR cca 30min.
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 - 2 300 EUR/mesiac
+ odmeny zo zisku sekcie + dochádzkový bonus + príspevok na stravovanie • mzdové podmienky sa odvíjajú od typu pracovného pomeru, skúseností v danej problematike a rýchlosti začlenenia do pracovného procesu.
Prosíme ťa o kontakt výlučne zaslaním CV cez Profesiu, nie telefonicky.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Čo bude tvojou náplňou práce?
• Zodpovednosť za zverené portfólio produktov
• Rozširovanie sortimentu v produktových kategóriách
• Vyhľadávanie a analýza potenciálu nových produktov
• Komunikácia a vyjednávanie tých najlepších podmienok s dodávateľmi
• Analýza trhu, marže a nastavenie cenotvorby, riadenie zásob
• Komunikácia a vyhľadávanie veľkoobchodných partnerov
• Príprava podkladov pre marketingové oddelenie
• Spolupráca s ostatnými oddeleniami vo firme
Na tvojej novej pozícii budeš mat zodpovednosť za obchodné výsledky z maloobchodného a veľkoobchodného predaja. Predajnú stratégiu máme nastavenú, ale nové nápady na jej optimalizáciu sú viac než vítané.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti ponúkame?
• Prácu v rozvíjajúcej sa spoločnosti
• Možnosť rozšírenia pôsobenia kategórie do ČR
• Možnosť výberu kurzov osobného rozvoja a školení v oblastí e-commerce a obchodu, uvítame všetky tvoje návrhy na sebavzdelávanie v danej problematike
• Zamestnanecké zľavy na sortiment z našej ponuky
• Káva a čaj zdarma v kuchynke je u nás samozrejmosťou
• Spoločné firemné akcie v menších skupinkách podľa záľub, ale aj celofiremné
teambuildingy
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
viac na Profesii.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- obsluha zákazníkov;
- zákaznícky servis;
- práca s pokladňou;
- príjem tovaru;
- dopĺňanie predajne podľa predajov a zostatkov na sklade- skladové činnosti, presun tovaru;
- udržiavanie čistoty a poriadku na predajni;
- starostlivosť o vizuál predajne;
- aktívny doplnkový predaj.
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej spoločnosti;
- zaujímavé platové ohodnotenie;
- motivačné odmeny;
- zamestnanecké zľavy - 50 %;
- stravné lístky;
- kompletné zaškolenie.
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť slovenského jazyka;
- komunikačné schopnosti;
- vzťah k móde;
- spoľahlivosť;
- flexibilita.
Mzda od 1200 do 1500 € brutto + odmeny.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Obchodná spoločnosť so sídlom v Košiciach ponúka prácu na pozíciu Asistent Predaja Chovateľských potrieb pre komunikatívneho zodpovedného človeka, ktorý má pozitívny vzťah k zvieratám.
- práca na predajni, zodpovednosť za prevádzku predajne
- obsluha a komunikácia so zákazníkmi
- administratívne práce súvisiace s prevádzkou predajne, práca s PC a s registračnou pokladňou
- objednávanie tovaru, príjem, ukladanie, dopĺňanie tovaru a aranžovanie tovaru
- predaj tovaru
- poskytovanie informácií o tovare, pomoc pri výbere tovaru
- balenie a vychystávanie tovaru na dobierku + podklady na dobierku
- práca na pravidelných inventúrach
- riešenie reklamácií
- udržiavanie poriadku a čistoty na predajni
- vykonávanie úloh spojených s prevádzkou predajne a skladu
- plnenie iných operatívnych úloh podľa pokynov nadriadeného