inzercia, predaj, predám, bazár

Asistentka - recepčná - dlhodobá brigáda

Kategória: Administratíva

Hľadáme zodpovednú, flexibilnú, komunikatívnu študentku VŠ s príjemným vystupovaním na pozíciu asistentky - recepčnej v Administratívnej budove v Bratislave.

Pracovný čas je 10 - 20 hod/ týždenne.

Termín nástupu: November 2022

Mzda 6 /hod brutto

Životopisy zasielať na adresu: unikoll@

Kontakt:
Asistentka - recepčná - dlhodobá brigáda
Podobné inzeráty
Externá asistentka
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky. Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť. S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu. Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás. Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu. Cestovanie nie je problém. Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať. V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať. asistentka@ Prajem krásny deň.
Recepčná/ný - rodinný penzión v Bratislave
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave. Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam. Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi. Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí: •Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí •Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie •Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí •Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom •Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne •Asertívny prístup k riešeniu problémov •Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...) Pracovný čas: Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda. Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod. Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod. Mzdové podmienky: hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Virtuálna asistentka / Virtual assistant
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Hľadám prácu na doma - Telefonistka, asistentka
Dobrý deň, Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis. Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Asistent/ asistentka komunikácie v NJ
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva. Čo od Vás očakávame ? Podmienka pri nástupe: -Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni -nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom- -Vítane, - samostatnosť, flexibilita, - zručnosť s PC - prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás Náplň práce, právomoci a zodpovednosti - komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ Čo môžete očakávať od nás ? -možnosť pružného pracovného času po dohode - kvalitné a patričné ohodnotenie - priateľský kolektív -dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie -služobný notebook, smartfón Druh pracovného pomeru /TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP Mzda od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností. Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný. Tešíme sa na spoluprácu ! Bližšie info na :
Recepčná v zdravotníckom zariadení/ vrátnik,informátor
Dobrý deň, vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.