Asistentka - recepčná - dlhodobá brigáda
Kategória:
Administratíva
Hľadáme zodpovednú, flexibilnú, komunikatívnu študentku VŠ s príjemným vystupovaním na pozíciu asistentky - recepčnej v Administratívnej budove v Bratislave.
Pracovný čas je 10 - 20 hod/ týždenne.
Termín nástupu: November 2022
Mzda 6 /hod brutto
Životopisy zasielať na adresu: unikoll@
Kontakt:
Pracovný čas je 10 - 20 hod/ týždenne.
Termín nástupu: November 2022
Mzda 6 /hod brutto
Životopisy zasielať na adresu: unikoll@
Kontakt:
Podobné inzeráty
Dovoľte mi, aby som sa Vám predstavila. Volám sa Katarína a pracujem pre viaceré firmy ako externá asistentka. Rada robím veci inak. Efektívne, precízne ale hlavne srdcom. Do všetkého čoho sa pustím, idem s maximálnym nasadením, energiou a chuťou tvoriť a pomáhať. Tak vznikla aj vízia externej asistentky.
Prácu asistentky neberiem ako prácu, ale ako poslanie pomáhať podnikateľom, aby mohli napredovať. Aby sa mohli venovali tomu, čo ich skutočne na podnikaní napĺňa a to, čo ich otravuje, delegovali práve na mňa. Pre niekoho utrpenie, pre mňa radosť.
S prácou asistentky mám dlhoročné skúsenosti a prax. Ale ako sa hovorí človek sa učí a vzdeláva celý život a týmto heslom sa riadim aj ja. Viem, aké dôležité je pre klientov ísť s dobou, novými trendmi, mať prehľad a vedieť promptne reagovať, preto vzdelávanie sa beriem ako svoju prioritu.
Preto by som Vám rada pomohla ako asistentka. Myslím si, že spĺňam gro Vašich požiadaviek a spolu s chuťou sa učiť nové veci som tou správnou voľbou pre Vás.
Viem, že pozícia virtuálnej asistentky je ešte málo známa, ale v dnešnej dobe covidovej čoraz viac vyhľadávaná podnikateľmi a to hlavne pre svoju efektivitu.
Cestovanie nie je problém.
Svoje služby Vám viem po dohode fakturovať.
V prípade, že som Vás zaujala, neváhajte ma kontaktovať.
asistentka@
Prajem krásny deň.
Ahoj, hľadáme novú kolegyňu/kolegu na pozíciu recepčná/ný do peziónu Hviezda v Bratislave.
Požadujeme samostatnosť, príjemné vystupovanie, zodpovednosť a ochotu učiť sa novým veciam.
Predchádzajúca prax v obore nie je nutná avšak znalosť angličtiny je nevyhnutná pre každodennú komunikáciu so zahraničnými zákazníkmi.
Medzi hlavné úlohy našej budúcej kolegyne/ kolegu patrí:
•Ubytovanie a vybavovanie požiadaviek hostí
•Príjem telefonických a emailových objednávok na ubytovanie
•Vystavovanie faktúr a účtov pre hostí
•Príjemné vystupovanie a komunikácia so zákazníkom
•Dôkladný prehľad o situácii v Penzióne
•Asertívny prístup k riešeniu problémov
•Rôzne iné úlohy priradené nadriadeným, ktoré napomáhajú chodu Penziónu (kontrola izieb, udržiavanie čistoty recepcie, príprava raňajkovej miestnosti, skladanie uterákov ...)
Pracovný čas:
Práca je možná na TPP alebo na skrátený úväzok, prípadne brigáda.
Pri skrátenom úväzku sa jedná o tri dni v týždni od 14:00 do 22:00 hod.
Brigáda cez víkendy od 14:00 do 22:00 hod.
Mzdové podmienky:
hodinová mzda 6,50 € / hodinu v čistom.
Hľadám si prácu, ktorú môžem vykonávať z domu (anglicky alebo slovensky). Som špecializovaná administratívna asistentka s praxou. Pracovala som na množstve pozícií, čo mi umožňuje uľahčiť efektívny pracovný tok a zlepšiť komunikáciu medzi viacerými oddeleniami. Mám odbornú úroveň znalosti Microsoft Office. Vykonávala som rôzne druhy prác, recepcia, osobný asistent, právny asistent, správca sociálnych sietí a teraz som ekzekutívna asistentka na plný úväzok. Mzdu si predstavujem 20€/h
Dobrý deň,
Hľadám si prácu na doma, ako telefonistka alebo asistentka. Mám skúsenosť s prácou telefonistky, ako obvolavanie prieskumov, zákaznícky servis, starostlivosť o zákazníka a pod. Ako asistentka Vám pomôžem s administratívou, príprava účtovných dokumentov pre účtovníčku, pomoc zo zákazníkmi, správa sociálnych sietí a pod.V prípade záujmu pošlem aj svoj životopis.
Ďakujem za prípadné ponuky práce.
Do nášho kolektívu hľadáme možno práve Vás na pozíciu Asistent/asistentka pre rozvoj a spoluprácu v nemecky hovoriacich krajinách v oblasti stavebníctva.
Čo od Vás očakávame ?
Podmienka pri nástupe:
-Plynule ovládanie nemeckého jazyka na pokročilej komunikačnej úrovni
-nemecký jazyk na pokročilej úrovni slovom aj písmom-
-Vítane,
- samostatnosť, flexibilita,
- zručnosť s PC
- prax v tejto oblasti veľmi vítaná, nie však nutná , zaučíme Vás
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- komunikácia s už existujúcimi klientami v NJ
Čo môžete očakávať od nás ?
-možnosť pružného pracovného času po dohode
- kvalitné a patričné ohodnotenie
- priateľský kolektív
-dlhodobá spolupráca, podpora, zázemie
-služobný notebook, smartfón
Druh pracovného pomeru
/TPP / živnosť, poprípade da sa pracovať aj na skrátený pracovný úväzok ale preferujeme TPP
Mzda
od 700 do 1300€, podľa pracovného pomeru , a zručností.
Kancelária sídli v Humennom . Home-Office nie je možný.
Tešíme sa na spoluprácu !
Bližšie info na :
Dobrý deň,
vyštudovala som Ekonomickú fakultu v Banskej Bystrici a mám dvojročnú prax na pozícii administratívny pracovník. Hľadám si prácu ako recepčná v zdravotníckom zariadení alebo vrátnik/informátor v škole. Hlavne v okolí Novej Bane, Banskej Bystrici, Ružomberka a Nitri. Môžete ma informovať e- mailom anna.vicianov@ alebo na t.č. . Za vaše ponuky vopred ĎAKUJEM.