inzercia, predaj, predám, bazár

Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.

Kategória: Administratíva

Spoločnosť SIRAIL s.r.o. hľadá záujemcov o pozíciu *Assisstant of General Manager*

Miesto práce: Prakovce
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok
Mzdové podmienky: min. 1100€ brutto + bonusy + navýšenie mzdy na základe vzdelania v danej oblasti, alebo na základe množstva skúseností v danom odvetví

Informácie o pracovnom mieste:
Náplň práce: Administratíva rôznych odvetví
Zodpovednosti:
Všeobecná zdpovednosť za úlohy stanovené Generálnym manažérom
Sprostredkovanie komunikácie medzi GM a zamestnancami
Spracovávanie dochádzky a ďalšia HR administratívna
Súčinnosť s účtovnym oddelením
Viac info pri osobnom pohovore

Zamestnanecké výhody:
Flexibilné nastavenie pracovnej doby
Víkendy + štátne sviatky voľno
Stravné lístky v hodnote 5,10€

Pole pôsobenia spoločnosti:
Vývoj a výroba káblových zväzkov do koľajových vozidiel, do lodí a medicínskych prístrojov
Spoločnosť má preukázané know-how vo všetkých oblastiach elektrotechniky, výroby, testovania a montáže

Požadované schopnosti:
Stredoškolské vzdelanie s maturitou, preferované Vysokoškolské vzdelanie 1. stupňa
Nutná znalosť Angličtiny, znalosť Francúzskeho jazyka je veľkým plusom
Znalosť a skúsenosti práce s MS Office

Preferované schopnosti:
Skúsenosť s prácou v odbore ľudských zdrojov

V prípade záujmu nás kontaktujte IBA V ANGLICKOM alebo francúzskom jazyku - mailom na adrese: nicolas.chevalier@
Assistant of General Manager - SIRAIL s.r.o.
Podobné inzeráty
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Mzda 1000eur + provízia z predaja.
Office manager, predajca.
Ponúkam prácu v párty obchode na pozícii office manager, predajca v BA. Náplňou práce bude obsluha prevádzky párty obchodu, príprava objednávok eshopu pridávanie nových produktov, administratívne práce (práca s PC , MS Word, MS Excell, Internet). Práca s balónmi a párty doplnkami. Pobočka zásielkovne. Svoje životopisy spolu s fotografiou posielajte na Pracovná doba Po-Pia od 10,00-17,00 a sobota od 9,00-13,00 hod. Hrubá mzda 1050eur + provízia z predaja.
Manager/ka s nemeckým jazykom (C1)
Ponúkame voľnú pozíciu manager/ka pracovník/čka s nemeckým jazykom (úroveň C1) v Bardejove. Požiadavky : - veľmi dobré komunikačné schopnosti - samostatnosť - flexibilita Mzda : 2 000,00 €/mesačne brutto Nástup : ihneď Kontakt :
Sales Manager
Miesto práce Crowne Plaza, Hodžovo námestie, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru plný úväzok, na dohodu (brigády) Termín nástupu 1.5.2023 Mzdové podmienky (brutto) Od 1 322,2 EUR/mesiac Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Pozícia je vhodná aj pre čerstvých absolventov bez praxe, poskytneme vám kvalitné zaškolenie aj ďalší odborný rozvoj. Čo ťa na tejto pozícii čaká? • Budeš stále v pohybe a aktívne oslovovať našich potenciálnych ale aj existujúcich zákazníkov s pestrou ponukou služieb. • Vykonávať telefonickú, písomnú komunikáciu a pomoc potencionálnym klientom • Tvojou hlavnou úlohou bude poskytnúť im radu pri výbere služby z nášho portfólia investicii. •telefonicky oslovovať zákazníkov z internej databázy • Súčasťou tvojej práce bude dať bodku za každým obchodom uzatvorením obchodnej zmluvy. • zabezpečovanie nadštandardnej starostlivosti o klientov angažovaním sa v projektoch na neustále zlepšovanie klientskej spokojnosti • Aby sme ťa vedeli podporiť v tvojej práci, budeš nám pravidelne reportovať svoju predajnú činnosť. Zamestnanecké výhody, benefity Čo ti ponúkame? •finančné ohodnotenie je individuálne podľa skúsenosti v priemere 1250€ až 3000€ fix •provizie od 5% • Benefity • Poskytneme ti individuálne a komplexné zaškolenie (hradené firmou). • Pri predaji ti pomôže naša kvalitne vybudovaná infraštruktúra a vysoký potenciál klientov v jednotlivých regionoch • Ak využiješ svoj potenciál, môžeš spolu s nami kariérne rásť až na pozíciu tím lídra. O ďalších benefitoch ti radi povieme viac na osobnom stretnutí. Informácie o výberovom konaní Daj nám o sebe vedieť a pošli nám svoj životopis. Záujemcom, ktorí spĺňajú naše požiadavky podľa profilu sa ozveme a dohodneme si termín osobného pohovoru. Kontaktná osoba: Erik Ondrus Tel.: E-mail: office.manager@
ASISTENT, ADMINISTRATÍVNY PRACOVNÍK - REALITNÝ MAKLÉR -
Bratislava , - okolie a Zahraničné Developerske projekty .
 Náplň práce: - aktívne vyhladávanie investorov - komunikácia s klientmi - ponuka nehnuteľností klientom - správa a aktualizácia portfólia nehnuteľností, a Kryptomien Druh pracovného pomeru : - TPP - Mandátna Zmluva - živnosť. Platové podmienky : TPP : 1250€/mesačne v čistom Živnosť, zmluva : od 1.500€ Iné výhody : - prestížna práca podporená zázemím úspešnej spoločnosti - pohyblivá pracovná doba - zaučenie a komplexná podpora - mobil - PC - mobil a internet. Miesto práce : Kancelária - Bratislava Informácie pre uchádzačov : Ak spĺňate nami uvedené kritéria a naša ponuka Vás oslovila, prosíme Vás, aby ste svoje písomné žiadosti spolu so životopisom posielali výlučne mailom na adresu: office.manager@ Požadované vzdelanie : SŠ, VŠ, Príjemné vystupovanie, komunikácia Ďalšie požiadavky : - osobnosť s obchodným talentom - lojálnosť voči firme - komunikatívnosť - kreatívne myslenie - zodpovednosť - maximálne nasadenie - samostatnosť - flexibilita - dochvíľnosť. Vhodných kandidátov pozveme na osobný pohovor. Životopis pošlite na emailovú adresu: office.manager@ Materiály a podklady, ktoré nám poskytnete spracujeme v súlade so zákonom č.: 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.
Office manager-koordinátor
Ponúkame prácu v kancelárii na pozíciu Office manager. Sme firma s dlhoročným pôsobením na trhu v oblasti stavebnej (obnovy historických budov) a kamionovej dopravy. Zabezpečenie chodu kancelárie. Koordinácia vozidiel MKD.