inzercia, predaj, predám, bazár

Back office špecialista

Kategória: Administratíva

Náplň práce, informácie o pracovnom mieste:

Profil spoločnosti:
Etablovaná spoločnosť pôsobiaca viac ako 20 rokov na trhu.

Náplň práce:
- kompetencie, úlohy a zodpovednosť
- príprava a kompletizácia podkladov, vytváranie zmluvných dokumentov
- komplexná administratívno-organizačná podpora
- telefonická a e-mailová komunikácia

Požadované vzdelanie :
- SŠ, VŠ

Osobnostné predpoklady:
- radosť z práce a pozitívny cieľavedomý prístup
- spoľahlivosť, lojalita, precíznosť, komunikatívnosť, kreativita

Iné požadované znalosti:
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Iné požadované znalosti:
vodičský preukaz sk. B (aktívne)

Miesto výkonu práce:
Nitra

Termín nástupu
dohodou

Benefity a ďalšie výhody:

mesačné odmeny po splnení podmienok

Práca na: SZČO

Platové podmienky:
od 850 Eur/mesačne do 1000 Eur/mesačne fixný príjem
K fixnému príjmu prislúchajú mesačné odmeny vo výške 100 až 250 Eur/mesačne netto
Poprosím o zaslanie životopisov na e-mail : email:

Back office špecialista
Podobné inzeráty
Asistentka konateľa -administratívny pracovník
Stavebno - obchodná spoločnosť FERIBAU,spol.s.r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Vodičský preukaz skupiny B *Znalosť ekonom.programu POHODA,OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody .
Hľadá sa asistent manažéra
Stavebna firma,Keter Construction Company s.r.o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: - vytváranie cen.ponúk -spravovanie firemnej dokumentácie - plánovanie a organizovanie pracovných schôdzok, stretnutí a porád - administratívna podpora - e-mailová a telefonická komunikácia s klientmi -evidencia došlých faktur -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev. -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Požiadavky: *Znalosť OFFICE WORD,EXCEL *stredoškolské s maturitou *nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie *vysokoškolské I. stupňa *vysokoškolské II. stupňa *vysokoškolské III. stupňa *Osobnostné predpoklady a zručnosti zodpovednosť, precíznosť, organizačná schopnosť, komunikatívnosť, lojálnosť Práca je na skrátený, alebo plný úväzok podľa dohody . Požiadavky na uchádzačov: -slovenský jazyk na úrovni C1 -anglický jazyk B2 -ruský alebo ukrajinský jazyk B2.
Office manager / Asistent  – vhodné aj pre absolventov
Hľadáme: Asistenta na rôznorodú výpomoc predovšetkým pri správe portfólia nájomných nehnuteľností, spracovanie drobných produktov na predaj (fotenie, meranie, úprava v PC), organizácia kancelárie, drobné nákupy, administratívna práca (vedenie evidencie, poštová agenda a pod.) a ďalšie činnosti podľa potreby. V rámci tejto vstupnej pracovnej pozície je možný kariérny rast v oblastiach obchod, back office, projektový management. Práca na plný úväzok, pracovná doba môže byť individuálne prispôsobená. Práca je vhodná aj pre študentov VŠ alebo absolventov. Preferujeme absolventov ktorí dosahovali mimoriadne výsledky počas štúdia. Ponúkame: Asistent bude mať k dispozícii firemný automobil, notebook, telefón a kanceláriu v centre mesta. Asistent bude kompletné zaškolený. Možnosť práce niektoré dni aj z domu. Stanete sa súčasťou rýchlo sa rozvíjajúceho a dynamického tímu. Mzda Na živnosť (faktúru) cca. 1100 - 1250 Eur / mesačne. Na pracovnú zmluvu/dohodu cca. 900 - 1000 Eur / mesačne. Preferujeme spoluprácou formou živnosti alebo pracovný pomer na dohodou. Je možné uzavrieť zmluvu o službách aj s s.r.o. Požiadavky: Vodičský preukaz a prax viesť osobný automobil MS Office, POKROČILÝ (MS Word a Excel) Miesto výkonu prác: Banská Bystrica Životopis a popis predošlých pracovných skúseností poslať na: alex.kreze@, predmet emailu: ASISTENT BB Termín pohovoru: Marec/Apríl 2023 Termín možného nástupu: Júl/August 2023 O spoločnosti Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť pôsobiaca v oblasti projektov nehnuteľností a investičných start-up projektov, s výnimočným zázemím v znalosti ekonómie, legislatívy a exekúcie projektov. Pri výbere uchádzačov o zamestnanie posudzujeme viaceré aspekty a preferujeme práce-chtivých a dlhodobo motivovaných spolupracovníkov, s prístupom k spoločnosti ako k vlastnej firme.
Asistentka - administratívna pracovníčka
Stavebná firma MIPE Invest, s. r. o. hľadá do svojho tímu novú posilu. Náplň práce: -spravovanie firemných nehnuteľností, -obhliadky nehnuteľností s potenciálnymi kupujúcimi, -vytváranie kúpnych zmlúv, -vytváranie nájomných zmlúv, -správa firemného vozového parku, -zabezpečovanie školení, -evidencia došlých faktúr, -spravovanie firemných webových stránok, facebook, instagram, -zabezpečenie plynulého chodu kancelárie - back office (objednávanie kancelárskych potrieb a ďalších potravín pre obsluhu návštev), -zodpovednosť za kancelárske priestory (office management), -prijímanie a uvádzanie návštev, -plnenie úloh podľa pokynov konateľa Ponúkaná mzda btto 824€, 13-ty plat, 1xročne výkonnostná odmena Pracovná doba: 7,30 - 16,00 Svoj štruktúrovaný životopis prosím zašlite na mail mipeinvest@
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o. Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova, bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.
Telefonista, oddlžovací špecialista
Telefonista, oddlžovací špecialista Hľadáme novú kolegyňu do kancelárie v Košiciach – telefonistka, oddlžovacia špecialistka – práca na živnosť, s. r. o., dohoda Máte skúsenosti v oblasti predaja služieb (úvery, poistenie) a hľadáte zmenu? Pridajte sa k nám. Vraciame ľuďom úsmev na tvár a dávame im šancu začať žiť odznova bez opakovania starých chýb. Náplň práce: – práca s klientmi, ktorí prejavili záujem o pomoc s oddlžením – Osobný bankrot – telefonovanie, osobné stretnutia- poradenstvo – práca v kancelárií s firemným systémom Pracuje sa s databázou klientov, každý deň sú prideľované nové kontakty klientov. Vzdelanie: – stredoškolské s maturitou – nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie – vysokoškolské I. stupňa – vysokoškolské II. stupňa Požiadavky: – prax v oblasti sprostredkovania finančného poradenstva – úvery, poistenie – skúsenosti s prácou s klientmi – Microsoft Word, Microsoft Excel – komunikatívnosť, flexibilita, zodpovedný prístup – ochota napredovať a vzdelávať sa Jazykové znalosti: – slovenský jazyk – úroveň C2 – maďarský jazyk – vítaný Miesto výkonu práce: Office Košice Ponúkame: – motivačné odmeňovanie formou provízneho systému, výšku príjmu závisí od vašej šikovnosti bez horného stropu, na živnosť alebo s.r.o. v priemere cca 1300 €, na dohodu 800 € brutto – priateľská tímová spolupráca – pravidelné a bezplatné školenia Životopis môžete poslať na e-mailovú adresu: info@ Vybraných uchádzačov budeme kontaktovať.