Bateriové články 500ah
Kategória:
Ostatné
Predám nové 2V batériove články, značky monbat, technológia vrla agm, trakčné, vhodné k solárnym/záložným systémom, rozmer 38x17x24cm
Možnosť vyskladania 12/24/48V systémov. Skladom
Možnosť vyskladania 12/24/48V systémov. Skladom
Podobné inzeráty
Predám novú trakčnú AGM batériu Vrla 2V/500Ah
6ks- 2V/500Ah/12V systém = 660 eur
12ks 2V/500Ah/24V systém = 1320 eur
24ks 2V/500Ah/48V systém = 2640 eur
V prípade záujmu viem k batériam zabezpečiť aj 2V batériové balancery
Sú to kvalitné batérie od výrobcu Monbat, vhodné pre fotovoltaiku.
Výrobca uvádza 2400 nabíjacích cyklov.
Predám nové batériové články, 2v, kapacita 500ah, výrobca monbat eu, rozmer 38x24x17cm..
Vhodné k fotovoltike, solárne a veterné systémy, záložným systémom, trakčným systémom, chaty, rekreačné objekty, garáže atď, možnosť vyskladať 12v,24v,48v systém. 110e kus
Predam nove AGM bateria Monbat 2v/500 AH vhodne pre male a stredne solarne zostavy,D-389 S-171,V-238
Vaha-33,1kg.
6xbateria2V/500AH 12Vsystem=660eur
12xbateria 2V500AH 24Vsystem=1320eur
24xbateria 2V/500AH 48Vsystem=2640eur
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE. BATERIA 16S3p 57,6v 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V ...
zavolat-poradim..
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW
O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW.
Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute.
V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE.4ks BATERIA 16S3p 57,6v (2×28.3v) 234 AH 13,95KW
Predpokladaná životnosť 15+
Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+
IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V
Nastaviť nabíjanie na
63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ...
NCM712/E78 by LG Chem 3,65v
VW ID.3
VW ID.4
Skoda Enyac
Audi Q4
TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW
O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW.
Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute.
V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.
Predám batériové články LiFePO4 3,2V 200Ah so spotrebným materiálom na zostavenie batérie(BMS,konektory,voltmeter,kabeláž)
Napätie článku: 3.2V
Nominálna kapacita: 200Ah
Rozmer článku: 270x180x70mm (vxšxh)
Hmotnosť článku: 5,6 kg
Kvalitatívna trieda: A
Výrobca: CALB
Cena za 16 ks vrátane montážného materiálu.
Možný predaj aj článkov jednotlivo.