inzercia, predaj, predám, bazár

Batériové články LiFePO4

Kategória: Ostatné

Predám batériové články LiFePO4 3,2V 200Ah so spotrebným materiálom na zostavenie batérie(BMS,konektory,voltmeter,kabeláž)

Napätie článku: 3.2V
Nominálna kapacita: 200Ah
Rozmer článku: 270x180x70mm (vxšxh)
Hmotnosť článku: 5,6 kg
Kvalitatívna trieda: A
Výrobca: CALB

Cena za 16 ks vrátane montážného materiálu.
Možný predaj aj článkov jednotlivo.
Batériové články LiFePO4
Podobné inzeráty
Líthiové trakčné batérie LG,BMZ,CALB,Samsung
Predám posledné kusy nepoužívaných, necyklovaných skladových batérií a článkov: 1ks Batéria 3kWh BMZ 13S28P články li-ion Samsung 29E, napätie 48V/80Ah. Pracovný rozsah napätia 42V-53,5V. Cena 450€ 1ks Batéria 2,64kWh LG 6S2P, články liion LG, použitelná do 24V systému (pracovný rozsah napätia 20V-24,9V) kapacita 120Ah. Cena 360€ 1ks Batéria 2,2kWh LG 14S1P, články li-ion LG, 48V/43Ah. Pracovný rozsah napätia 45V-57,5V. Cena 350€ 1ks článok lifepo4 CALB 200Ah/3,2V. Cena 100€ 1ks článok lifepo4 ETC 120Ah/3,2V. Cena 60€ 3ks článkov li-ion Samsung SDI 3,7V/94AH/350Wh so závitmi. Dá sa spraviť batéria 12V/94Ah/1,05kWh. Cena 65€/článok Ak čítate tento inzerát, batérie sú dostupné. ***Klúčové slová pre vyhladávanie: Fve bateria akumulator liion litiovy clanok elektraren solar panel fotovoltaická fotovoltaika victron elektroauto studer olovene bms batéria lifepo4 solarna bateria***
LiFePo4 baterie 280Ah, smart BMS 150A CAN komunikacia
LiFePo4 baterie 280Ah, smart BMS 150A Predam litiové batériové články typu EVE LiFePo4 3.2V 280Ah 6000 cyklov za 195eur kus. Pre vytvorenie solárnej baterie 48V je potrebne 16 článkov do série. Spolu z bateriou viem ponuknut smart BMS 150A typu JK-B2A24S15P komunikujuce cez bloototh alebo RS485 ci UART za 160eur. Bez baterie za 180eur. Ponúkam aj prevodník z JK - BMS na CAN protokol kompatibilny Pylontech US2000 / US3000 CAN. Vyskusane na invertoroch Growatt a Goodwe a Victron Multiplus 2, 5000 VA, 48 V. Prevodnik s bateriou za 50Eur. Samostatný komunikačný prevodník za 70eur.
Smart BMS elektroniky JK k Li-ion batériám, 6-24S, 100A-200A
Predám BMS k li-ion batériám a nové batériové moduly s kapacitou 2,75Kwh. Mám v ponuke BMS pre 6S, 7S, 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s o rôznych výkonoch, ale zväčša 100A, 120A, 150A a 200A. Na objednávku aj iné výkony. 1. typ - SMART BMS pre 24v, 36V, 48V a iné (8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s), Ceny - 100A - 125,-EUR / 150A - 160,-EUR / 200A - 220,-EUR Inteligentná a špičková BMS s balancérom (battery management system) pre všetky typy lithiových batérií, LiFepo4 aj li-ion. Všetko nastavovanie a monitorovanie sa robí cez prehľadnú Bluetooth aplikáciu. BMS má komunikačný port na Can bus a RS485, 2 zabudované teplotné čidlá a ďalší port na teplotné čidlá externé. BMS má aktívne balansovanie batériových článkov s možnosťou nastavenia presného prúdu balansovania 0,1-1A. Je možné cez jednoduchú aplikáciu nastaviť počet batériových článkov na 8s, 9s, 10s, 11s, 12s, 13s, 14s,15s, 16s, 17s, 18s, 19s a 20s. Na každý článok je možné nastaviť maximálne volty na článok (kedy vypne možnosť viac nabiť a dovolí len vybíjať) a tiež minimálne volty a pri akých voltoch má batériu odpojiť od vybíjania (nabíjanie ostáva funkčné). Množstvo možných nastavení, prehľadná obsluha aj nastavenie, poradím a vysvetlím. Vhodné pre 36v, 48v a iné batérie k fotovoltaike a inému. Maximálny stály odber je 100A, 150A a 200A podla typu ale krátkodobo až dvojnásobok . To v praxi pri 48V batérii k FVE pri 150BMS znamená vybíjací prúd až 7200W trvalo a 14.400W krátkodobo. 2. typ - BMS s balansovaním 6S a 7S pre 24V len Li-ion (lifepo4 na objednávku) Cena 65,-Eur BMS s balancérom (battery management system) pre lithiove batérie na vytvorenie 24V baterie pre fotovoltaiku alebo iné. BMS má aktívne balansovanie batériových článkov a teplotné čidlo. Maximálny stály odber je 120A pre 6S a 100A pre 7S. To v praxi pri 24V batérii k FVE je vybíjací prúd až 3000W. BMS drží batériu v rozsahu 2,7V až 4,2V a balansuje články výkonom 30mA. Ďalej ponúkam aj nove špičkové li-ion batérie s fotografie. Batéria ma 6 článkov a 125Ah, takže kapacita jednej batérie je 2,75KWh. Cena jednej batérie je 300,-Eur. Batéria sa používa do elektrického auta opel e-corsa. Ide o úplne nové články ktoré majú plánovanú životnosť v aute 3000 cyklov do zníženia kapacity na 80%. Pri použití vo fotovoltaike (nižšie prúdy a stabilná teplota) sa predpokladá životnosť až 5000 cyklov čo je pri každodennom nabití a vybití výdrž 15 rokov (do poklesu kapacity na 80%). Skladaním na seba sa dajú vytvoriť násobky 2,75Kwh, batéria na foto má 5,5Kwh. V ponuke mám aj poskladané 12S a 15S batérie s týchto batériových článkov pre 48V fotovoltaické zostavy vhodné bežným meničom axpert, victron a iným. Vyrábané kapacity 5,5KWh až 22KWh, Ceny poskytnem na vyžiadanie.
Líthiové trakčné batérie LG,BMZ,Samsung
Predám posledné kusy nepoužívaných, necyklovaných skladových batérií a článkov: 1ks Batéria 3kWh BMZ 13S28P články li-ion Samsung 29E, napätie 48V/80Ah. Pracovný rozsah napätia 42V-53,5V. Cena 450€ 1ks Batéria 2,64kWh LG 6S2P, články liion LG, použitelná do 24V systému (pracovný rozsah napätia 20V-24,9V) kapacita 120Ah. Cena 360€ 1ks Batéria 2,2kWh LG 14S1P, články li-ion LG, 48V/43Ah. Pracovný rozsah napätia 45V-57,5V. Cena 350€ 1ks článok lifepo4 ETC 120Ah/3,2V. Cena 60€ 3ks článkov li-ion Samsung SDI 3,7V/94AH/350Wh so závitmi. Dá sa spraviť batéria 12V/94Ah/1,05kWh. Cena 65€/článok Ak čítate tento inzerát, batérie sú dostupné. ***Klúčové slová pre vyhladávanie: Fve bateria akumulator liion litiovy clanok elektraren solar panel fotovoltaická fotovoltaika victron elektroauto studer olovene bms batéria lifepo4 solarna bateria***
48V BATERIA
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE. BATERIA 16S3p 57,6v 234 AH 13,95KW Predpokladaná životnosť 15+ Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+ IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V ... zavolat-poradim.. NCM712/E78 by LG Chem 3,65v VW ID.3 VW ID.4 Skoda Enyac Audi Q4 TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW. Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute. V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.
48V BATERIA
Trakčna solárna batéria NOVA TOP BATERIA+BMS 200ATRVALE.4ks BATERIA 16S3p 57,6v (2×28.3v) 234 AH 13,95KW Predpokladaná životnosť 15+ Cikli vo fotovoltalike 1c nabijanie a vybijanie podla grafu audi 5000+ IDEALNA PRE HYBRIDNE MENICE 48V Nastaviť nabíjanie na 63-64v(75-80%kapacita) vybijanie do 48v(15%kapacita) ... NCM712/E78 by LG Chem 3,65v VW ID.3 VW ID.4 Skoda Enyac Audi Q4 TU Mníchov podrobil skúške výdrže batérie VW O sedem až deväť rokov budeme vedieť, ako dobre budú fungovať desaťtisíce elektrických VW aj po ôsmich či desiatich rokoch. Dovtedy sa teoretickými a laboratórnymi hodnotami bude zaoberať Technická univerzita v Mníchove, ktorá má články z VW ID.3 vo veľmi rozsiahlom teste odolnosti. Rôzne články sú vystavené neustálemu nabíjaniu a vybíjaniu za rôznych kontrolovaných podmienok. Nedávno zverejnené čísladávajú nádej na veľmi dlhú životnosť batérie: Rôzne profily zaťaženia ukazujú, že všetky články majú aj po predpokladanom nájazde 160 000 kilometrov kapacitu vysoko nad 80 percent. V prípade najviac namáhaných článkov je to celkom prekvapujúce: Nakoniec sa nabíjajú a vybíjajú 1C. Extrapolované na celú batériu ID.3 to znamená, že má výkon 58 kW. Pri vybíjaní to zodpovedá nepretržitej jazde na najvyššiu rýchlosť (160 km/h), no pri nabíjaní je 58 kW výrazne menej ako možná maximálna hodnota 125 kW. Neberie sa do úvahy špeciálna kontrola v autobatérii: články sú vybité na nula percent a nabité na 100 percent. Podľa najnovšej publikácie majú takto mučené bunky za sebou už 600 cyklov, ktoré sa extrapolujú na 150 000 najazdených kilometrov auta. Využiteľná kapacita je stále nad 89 percent počiatočnej hodnoty. Pri laboratórnom teste sa články udržiavajú na teplote 25 stupňov – hodnota, ktorú produkuje aj kontrola teploty batérie v aute. V dvoch ďalších profiloch záťaže sú diaľkové cesty s častým rýchlym nabíjaním a typické dochádzanie do práce s pomalým nabíjaním simulované pomocou nástenného AC boxu doma. Tieto testy trvajú dlhšie, a preto ešte nedosiahli 150 000 kilometrov. Predchádzajúce krivky však ukazujú výrazne vyššie zvyškové kapacity ako pri stálych snímačoch zaťaženia.